Przetargi.pl
BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiot zamówienia: wykonanie drogowych robot budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem (etap I ) w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/11 Przebudowa drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 3.1.roboty pomiarowe geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza, 3.2.roboty rozbiórkowe elementów dróg (krawężników lub innych obramowań jezdni wraz z ławą betonową, nawierzchni chodników, zjazdów, słupków, tablic, znaków drogowych itp.) wraz z wywozem z terenu budowy, 3.3.frezowanie/rozbiórkę warstw bitumicznych nawierzchni jezdni wraz z wywozem na odległość do 10 km, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3.4.rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z jej oczyszczeniem, wywozem na odległość do 10 km, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3.5.rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, podsypki cementowej, betonu, kamienia, gliny itp. wraz z wywozem z terenu budowy, 3.6.wszelkie roboty ziemne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy wraz z wywozem z terenu budowy, 3.7.przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni wraz ze ścieżką rowerową w granicach istniejącego pasa drogowego w km od km 0+021,00 do km 0+655,49polegającą w szczególności na: 3.7.1.wykonaniu podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych stabilizowanych mechanicznie z warstwą geowłókniny, 3.7.2.oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, 3.7.3.wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 3.7.4.wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 3.7.5. wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (zjazdy, zatoki postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne, wraz z transportem na odległość do 10 km kostki z odzysku jako materiału Zamawiającego, 3.8.obramowanie jezdni z krawężnika kamiennego granitowego,ha ławie betonowej z oporem, 3.9.obramowanie chodników i ścieżki rowerowej z kostki kamiennej granitowej z odzysku na ławie betonowej z oporem, 3.10.ściek uliczny przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki granitowej na ławie betonowej, wraz z transportem na odległość do 10 km kostki z odzysku jako materiału Zamawiającego, 3.11.nawierzchnie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, 3.12.sieć kanalizacji deszczowej, 3.13.przebudowę instalacji oświetlenia ulicznego wraz z urządzeniami (oprawy energooszczędne typu LED); 3.14.kanał instalacyjny z rury PVC wraz ze studniami rewizyjnymi, 3.15.zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, gazowej), 3.16.regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymianę i regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznej, itp. 3.17.wykonanie przy przejściach dla pieszych nawierzchni z płyt ostrzegawczych typu Brail w kolorze żółtym z wypustkami wraz krawężnikiem granitowym, 3.18.wykonanie nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami koloru żółtego na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych), 3.19.wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego, 3.20.dostosowanie elementów drogi do stanu istniejącego nieruchomości do niej przyległych, 3.21.plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenu zieleńca przy krawężniku oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi. 3.22.Uwaga: Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne. windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych. 3.23.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że wykonawca z którym zostanie zawarta umowa będzie miał wprowadzonego na plac budowy wykonawcę przebudowy sieci wodociągowej w ciągu przedmiotowej ulicy działającego na zlecenie spółki SEWiK w Zakopanem. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. UWAGA Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10 m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 3.24.Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się 3.24.1. projekt wykonawczy 3.24.2. STWiOR 3.24.3. Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 60 000,00 zł( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 lipca 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.29 lipca 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach