Przetargi.pl
BZP.271.12.2016 świadczenie usług polegających na usunięciu drzew oraz pielęgnacji drzew na terenie Miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.12.2016 świadczenie usług polegających na usunięciu drzew oraz pielęgnacji drzew na terenie Miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - usunięciu 24 szt. drzew wraz z usunięciem pni (w tym 2 szt. drzew na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Małopolskiego), - usunięciu 14 szt. drzew równo z poziomem terenu, - usunięciu 1 szt. drzewa z pozostawieniem pnia na wysokość ogrodzenia, w którym rośnie, -wyfrezowaniu 3 szt. pni drzew po wcześniej usuniętych drzewach do głębokości wskazanej w załączniku nr 1 tabela nr 1, -wykonaniu pielęgnacji 47 szt. drzew W ramach usunięcia drzew oraz wyfrezowania pni drzew po wcześniej usuniętych drzewach Wykonawca zobowiązany jest do: 1)usunięcia (wskazanych w załączniku nr 1 tabela nr 1 drzew, które zlokalizowano na załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji): a)23 szt. drzew wraz z usunięciem pni (w tym 2 szt. drzew na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Małopolskiego), b)11 szt. drzew równo z poziomem terenu, c)1 szt. drzewa wraz z usunięciem pnia przy ul. Jagiellońskiej 40, d)3 szt. drzew równo z poziomem terenu przy ul. Jagiellońskiej 40, e)1 szt. drzewa z pozostawieniem pnia na wysokość ogrodzenia, w którym rośnie, 2)wyfrezowania 3 szt. pni drzew po wcześniej usuniętych drzewach (wskazanych w załączniku nr 1 tabela nr 1, które zlokalizowano na załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji): 3)usunięcia nabiegów korzeniowych usuniętych w ramach umowy pni drzew poprzez frezowanie do głębokości określonej w załączniku nr 1 tabela nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji, 4)usunięcia powstałych odpadów i trocin oraz wyrównania terenu poprzez zasypanie dołów po wyfrezowanych pniach drzew ziemią urodzajną, 5)przygotowania pozyskanego drewna dłużycowego i użytkowego, wskazanego w załączniku nr 4, do ponownych pomiarów przez inspektora Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zakopane, 6)zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego drewna dłużycowego i użytkowego w dniu prowadzenia robót, po sporządzeniu protokołu przekazania drewna dłużycowego i użytkowego przez inspektora Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zakopane, 7)zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów tj. drewna opałowego, trocin oraz tzw. gałęziówki w dniu prowadzenia robót. W ramach pielęgnacji (wskazanych w załączniku nr 1 tabela nr 2 drzew, które zlokalizowano na załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania, zgodnie z zasadami chirurgii drzew cięć pielęgnacyjnych tj. usunięcia gałęzi i konarów obumarłych, nadłamanych lub krzyżujących się w obrębie koron 47 szt. drzew, 2)zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów w dniu prowadzenia robót. UWAGA!!! 1)Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu karty przekazania odpadów powstałych w czasie realizacji umowy, zgodnie z wymogami powszechnie obowiązującego prawa w tym ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zmian.) jako załącznik do faktury. 2) Drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w umowie i będzie stanowiło własność Wykonawcy, 3) drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane. (Zarządzenie Burmistrza opublikowane jest na stronie www.zakopane.eu -BIP-Zarządzenia Burmistrza 2016 r.) 4)Drewno oszacowane na pniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do wzoru umowy podlega ponownej ocenie i wycenie przez inspektora Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zakopane, polegającej na wykonaniu dokładnych pomiarów dłużyc i kłód po ścięciu drzew. Ostateczna wartość drewna stanowi iloczyn wyliczonej w ten sposób miąższości drewna w m? oraz cen drewna netto za m? zgodnie z załącznikiem nr 4 powiększonych o 23% stawkę podatku VAT. 5) Ostatecznie pozyskane drewno dłużycowe i użytkowe staje się własnością Wykonawcy z chwilą sporządzenia protokołu przekazania drewna dłużycowego i użytkowego przez inspektora Wydziału Ochrony Środowiska urzędu Miasta Zakopane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 000,00 zł( słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 13 kwietnia 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 13 kwietnia 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania całości zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach