Przetargi.pl
Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Byczyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Polanowicach w ramach RPO WO 2007-2013, Oś priorytetowa 1: RPOP.01.00.00 - Wzmacnianie atrakcyjności gospodarczej regionu, Działanie : RPOP.01.01.00:- Rozwój przedsiębiorczości,Podziałanie : RPOP.01.01.01: 1.1.1 - wsparcie instytucji otoczenia biznesu. Zakres przedmiotu zamówienia, polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy oraz oczekiwania inwestora zawartych w niniejszym SWIZ. ETAP I 1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uwzględnieniem opracowań następujących elementów : adaptacja istniejących hal magazynowych, cielętnika, wiaty oraz budynków gospodarczych na pomieszczenia magazynowo - usługowe, działalność przetwórczą oraz pomieszczenia biurowo - socjalne dla firm inkubowanych poprzez zaprojektowanie rozwiązań technicznych brakujących elementów konstrukcji takich jak ściany, schody, stropy, belki i podciągi stalowe oraz inne elementy żelbetonowe wykonane na budowie, a w tym : ściany zewnętrzne murowane z elementów ceramicznych z ociepleniem (styropian) wg obowiązującej normy zewnętrzny tynk akrylowy - kolor średnio intensywny - uzgodniony z inwestorem, schody wewnętrzne wraz z podestami wyłożone płytkami gresowymi antypoślizgowymi, barierki metalowe malowane proszkowo lub z nierdzewki, tynk w pomieszczeniach socjalnych oraz biurowych, gipsowy wykonany maszynowo, malowany farbą akrylową, glazura w pomieszczeniach sanitarnych do wysokości minimum 2,05m w pozostałych pomieszczeniach tynki cementowo - wapienne kategorii trzeciej malowane farbą emulsyjną , posadzki w pomieszczeniach biurowych z wykładziny rulonowej , tekstylnej o odporności na intensywne użytkowanie , w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych płytki gress antypoślizgowe. w pomieszczeniach magazynowo-produkcyjnych posadzki betonowe utwardzone powierzchniowo, w pomieszczeniach biurowych , sanitarnych i socjalnych przewidzieć sufity podwieszone z systemowym oświetleniem , w pozostałych pomieszczeniach lampy nastrojowe, należy przewidzieć i uzyskać akceptację inwestora systemu ogrzewania w pomieszczeniach socjalnych, biurowych i w 50% pomieszczeń magazynowo - produkcyjnych, należy przewidzieć w pomieszczeniach biurowych trzy podwójne gniazda 230V, dwa gniazda sieciowe - komputerowe, należy przewidzieć przyłącz telefoniczny w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, magazynowo - produkcyjnych, (rozprowadzenie wewnętrzne instalacji i wyposażenie oraz gniazda będą przedmiotem oddzielnego postępowania), należy przewidzieć stosowne przyłącza elektryczne w pomieszczeniach magazynowo - produkcyjnych w zależności od charakteru wykonywanej działalności, w korytarzy budynku nr 5 należy przewidzieć systemowe naświetla dachowe, docieplenie budynku do wymaganych współczynników przenikania ciepła z wykończeniem ścian opisanym w punkcie a), oraz ocieplenie dachów i stropodachów wełną mineralną. wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz uzupełnienie obiektu w projektowaną stolarkę, a w tym : okna PCV uchylno rozwieralne z mikrowentylacją , szyby zespolone 2- komorowe, szkło bezpieczne, natomiast w sali konferencyjnej należy przewidzieć żaluzje zewnętrzne fasadowe, stolarka drzwiowa zewnętrzna - aluminiowa ocieplona z zabezpieczeniami antywłamaniowymi, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana, wzmocniona - z atestem dla pomieszczeń użyteczności publicznej, ościeżnice drewniane lub metalowe, bramy przemysłowe, segmentowe ocieplone z możliwością montażu sterowania elektrycznego, należy przewidzieć utylizację eternitu z rozbiórek , remonty dachów lub wykonanie nowych konstrukcji z pokryciem : należy przewidzieć pokrycie wszystkich dachów blacho dachówką w kolorze uzgodnionym z Inwestorem oraz ocieplenie do wymaganego współczynnika przenikania ciepła wełną mineralną. Należy przewidzieć wykonanie ciągów pieszo - jezdnych (drogi ppoż.), chodników i miejsc postojowych wykonanych z masy asfaltowej i kostki betonowej, wjazdy i drogi wewnętrzne powinny być przewidziane dla transportu ciężkiego. terenów zieleni niskiej i średniej z uwzględnieniem zieleni istniejącej. ETAP II Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawce i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Inwestycja w oparciu o wykonaną dokumentację projektową obejmuję wykonanie następujących robót : 1) Roboty demontażowe: Demontaż istniejących ścianek działowych wewnątrz budynków, Demontaż części istniejącej posadzki jeśli nastąpi taka konieczność, Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, Demontaż dachu na budynkach, 2) Roboty budowlane: Roboty murarskie, Roboty tynkarskie, Roboty posadzkarskie, Roboty dekarskie, Roboty ciesielskie, Roboty malarskie, Roboty instalacji elektrycznych, Roboty instalacji sanitarnych, 3) Roboty montażowe : Montaż urządzeń wyładowczych w budynku magazynowym, Montaż wagi samochodowej wgłębionej na placu Inkubatora Przedsiębiorczości, 4) Wykonanie niwelacji terenu pod drogę dojazdową, 5) Budowa i montaż następujących elementów zagospodarowania terenu: Wykorytowanie, Podbudowa, Ułożenie obrzeży, Wykonanie dróg pieszo - jezdnych z masy asfaltowej, Wykonanie miejsc postojowych z masy asfaltowej, 6) Wykonanie przyłączy instalacyjnych: Telefonicznych, Elektrycznych, Wodno - kanalizacyjnych, Alarmowych Etap drugi zakończony będzie protokolarnym odbiorem końcowym - po zakończeniu wszystkich robót i skompletowaniu przez Wykonawcę i przekazaniu Inwestorowi w protokole odbioru końcowego niezbędnych dokumentów : oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, dziennika budowy, protokołów sprawdzeń, prób i pomiarów, kompletu atestów na zabudowane materiały, kompletu świadectw utylizacji odpadów i odpadów niebezpiecznych, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - przyjętej na zasoby Państwowego Ośrodka Geodezyjnego, dokumentacji budowlanej powykonawczej, Świadectwa energetyczne wszystkich obiektów kubaturowych, pozytywnych wyników kontroli Straży Pożarnej i Służby Sanitarno Epidemiologicznej , Urzędu Dozoru Technicznego oraz dopuszczenia (o ile będzie to wymagane) do użytkowania obiektów przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Lokalizacja i stan istniejący: Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości zlokalizowany jest w miejscowości Polanowice na działkach o nr 581/15 i 581/96 k.m. 3 obręb Polanowice, składa się z 6 budynków o łącznej powierzchni zabudowy 2827,06 m?, łącznej powierzchni użytkowej 3138,47 m?. Obszar sporadycznie pokryty jest samoistnym zadrzewieniem i zakrzewieniem, nie stanowiącym obszarów o charakterze upraw lub terenów leśnych. Teren jest częściowo uzbrojony w sieć wodociągową, sieć telekomunikacyjną oraz w napowietrzne sieci elektroenergetyczne. Ogólna charakterystyka planowanej inwestycji i dane techniczne: Dokumentacja dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia musi zawierać : badania geotechniczne i geologiczne, projekt podziału nieruchomości zajętych pod projektowane drogi i infrastrukturę drogową, inwentaryzację zieleni, projekt przebudowy i zabezpieczenia sieci uzbrojenia naziemnego i podziemnego, projekt budowy dróg, projekt budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, projekt budowy kanalizacji deszczowej, projekt budowy kanalizacji sanitarnej, projekt budowy sieci wodociągowej, projekt przebudowy nieużytkowanych budynków magazynowo - produkcyjnych na Inkubator Przedsiębiorczości wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt zieleni w zakresie objętym inwestycją. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : wykonanie koncepcji projektowej w 7 -ch egz., wykonanie dokumentacji projektowej : Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w 7 -ch egz. na zaktualizowanym przez projektanta podkładzie mapowym w skali 1:500, zawierającego opis techniczny, część rysunkową z oznaczeniem projektowanych obiektów, granic nieruchomości i zwymiarowaniem projektowanych obiektów oraz wszystkie wymagane uzgodnienia, Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla wszystkich poszczególnych branż wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w razie potrzeby uzupełnienie szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności zlecenia dodatkowych opracowań w ilości 7 - ch egz. dla każdej z branż. Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, Opracowanie docelowego projektu organizacji ruchu - w ilości 7 - ch egz., Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych w 7 egz., wykonanie przedmiaru robót, który powinien zawierać zestawienie przewidzianych do wykonania robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 7 egz. dla każdego z zadań odrębnie. Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz. 1289 z 2004r.) 2 egz. dla każdego z zadań odrębnie. Opracowanie i uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów na potrzeby decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla inkubatora przedsiębiorczości oraz pozwolenia na budowę infrastruktury nie związanej z budową drogi i uzyskanie tych pozwoleń. Wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych przedmiotem zezwolenia . Całość opracowania powinna być sporządzona w wersji papierowej w ilości egzemplarzy wskazanych w niniejszym rozdziale oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD). Wykonanie wszelkich robót budowlanych podanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowy, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winna być zgodna z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do specyfikacji nr 9. Gwarancja i rękojmia : Okres rękojmi 60 miesięcy - na warunkach i zasadach określonych przepisami Kc. Okres gwarancji jakości 60 miesięcy na warunkach i zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym dostarczonym przed zawarciem umowy. Warunki realizacji odbioru i rozliczenia robót: Warunki realizacji robót : Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania Zamawiającego z treścią uzyskanych uzgodnień do projektu niezwłocznie po ich otrzymaniu. Dokumentacja winna spełniać wymagania określone w obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Wykonawca przedłoży w terminie najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót w rozbiciu kwartalnym, z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego wynikających z wniosku o dofinansowanie niniejszego projektu, zgodnie z którym będzie realizował roboty . Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, prawem budowlanym i sztuką inżynierską oraz bieżącymi zleceniami Zamawiającego. Materiały przeznaczone do wbudowania muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z przepisami BHP i p-poż. O rozpoczęciu robót w terenie Wykonawca winien powiadomić właściciela istniejącego uzbrojenia podziemnego. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. Warunki odbioru robót : Prace projektowe : Wykonawca wykona w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu koncepcję projektową celem akceptacji. Zamawiający zatwierdza albo zgłasza zastrzeżenia i zmiany w terminie do 4 dniu od jej przedłożenia Wykonawcy. Projekty budowlane i projekty wykonawcze zgodne z programem funkcjonalno-użytkowym wykonane zostaną w terminie zgodnym z harmonogramem rzeczowo finansowym, Wykonawca wprowadza zmiany w terminie 7 dni od ich zgłoszenia przez zamawiającego. Odbiór dokumentacji projektowej odbędzie się w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokolarnego jej przekazania przez Wykonawcę. W ciągu 7 dni od daty złożenia kompletnej dokumentacji nie później jednak niż do dnia 31.08.2013 r. Zamawiający dokona jej sprawdzenia pod względem formalnym. Do składanej dokumentacji należy dołączyć oświadczenie projektanta o jej kompletności oraz zgodności jej wykonania z obowiązującymi przepisami. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentację projektową, Zamawiający nabywa nieodpłatnie na czas nieokreślony pełne autorskie prawa majątkowe do opracowanej dokumentacji. Prawa te dotyczą następujących pól eksploatacji opracowania : wprowadzenie do komputera, jego utrwalenie i zwielokrotnienie, publikowanie w Formie pisemnej i elektronicznej, umieszczanie na stronach internetowych Urzędu Miejskiego w Byczynie, Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych podmiotów. Przekazanie autorskich praw majątkowych osobom trzecim bez dodatkowej zgody autora dokumentacji (opracowania). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń związanych z wykorzystaniem niniejszego opracowania przez Zamawiającego. Prace budowlane : Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe i w razie konieczności stosowne potwierdzenia od zarządców sieci. Wykonawca przedkłada wymagane protokoły odbioru po zakończeniu robót związanych z wykonaniem, przebudową lub zabezpieczeniem sieci uzbrojenia terenu. Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót i skompletowaniu niezbędnych dokumentów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawą odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy oraz wpis kierownika budowy potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane dokumenty: protokoły odbiorów technicznych, dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, inwentaryzację geodezyjną z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz do Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, atesty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały, pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia o zakończeniu robót (w zależności od warunków określonych w decyzji o pozwoleniu na budowę lub zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - zrid)., Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. Warunki rozliczania robót i prac projektowych: Limity kwot wynagrodzenia w PLN za wykonanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych latach zostaną podane przez Zamawiającego na etapie zawierania umowy. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego nie podlegającego waloryzacji przez okres realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za roboty niewykonane. Rozliczenie inwestycji będzie następować w formie faktur w II etapach: Zakres rzeczowy, za który nastąpi płatność / Przewidywany termin odbioru / Przewidywany termin płatności: I etap Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę / X-XI 2013 / X - XI 2013, II etap Wykonanie całości robót budowlano montażowych / III 2014 / III - IV 2014. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 71221000-3 Usługa architektoniczna w zakresie obiektów budowlanych 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrycie podłóg i ścian 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynku 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodono-kanalizacyjne i sanitarne Wykonawca przed sporządzeniem oferty powinien zapoznać się z dokumentacją projektową wraz z decyzjami administracyjnymi oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 40.000,00 PLN słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych. 11.2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postanowienie pkt. 11.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2.1) b) i 11.2.1) e). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką!) na rachunek bankowy Zamawiającego Urząd Miejski w Byczynie: B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004 dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zgodnie z Prawem bankowym (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 6) art. 63 ust. 3 polecenie przelewu jest rozliczeniem bezgotówkowym. Zgodnie z art. 63c. Polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi z zastrzeż. art. 63g, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 11.3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.05.2013 r. do godz. 09.00 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 uPzp. 11.5. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 4a uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach