Przetargi.pl
Budowa drogi do cmentarza w Czarnej Wsi Kościelnej – etap I

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi do cmentarza w Czarnej Wsi Kościelnej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi do cmentarza w Czarnej Wsi Kościelnej – etap I realizowaną na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 425 z dnia 31.03.2015 r., na działkach nr geod. 18/7, 18/9 oraz 217w Czarnej Wsi Kościelnej obręb Czarna Białostocka, na odcinku od km 0+000 do km 0+215,00. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać jezdnię szerokości 5,0 m, z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, obramowanej krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz 15x22 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wraz z warstwą odsączającą z piasku. Zjazdy bramowe wykonać z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, natomiast chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm, obramowane obrzeżem betonowym 6/20 cm. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni wykonać parking z płyt betonowych ażurowych 60x40x10 cm, z 49 miejscami postojowymi (w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych). Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo do remontowanego przepustu w km 0+070 z rur HDPE o średnicy 50 cm, a następnie do istniejących cieków wodnych. Skarpy i dno rowu umocnić brukowcem 16/20 cm, szczeliny między kamieniami wypełnić zaprawą cementową. W km 0+072,31 po stronie lewej należy zastosować prefabrykowany ściek podchodnikowy korytkowy, natomiast na początku drogi, po jej prawej stronie na odcinku ok. 28 m, skarpy umocnić płytami ażurowymi 60x40x10 cm. Gruz znajdujący się po lewej strony drogi należy wykorzystać jako materiał przy wykonywaniu podbudowy (po jego uprzednim przekruszeniu) lub zagospodarować we własnym zakresie (wraz z wywiezieniem gruzu z terenu budowy). Wzdłuż drogi oraz na parkingu należy zastosować odpowiednie oznakowanie pionowe. Oznakowania poziome nie występuje. W ramach zadania należy usunąć drzewa kolidujące z budową drogi. A. roboty branży drogowej w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - usunięcie drzew i krzewów oraz karp, - rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm, - wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku, - wykonanie nasypów mechanicznie wraz z formowaniem i zagęszczaniem, - wykonanie przepustu z rur HDPE o śr. 50 cm, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - umocnienie dna rowów i skarp brukowcem na podsypce, - umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 cm, - humusowanie skarp z obsianiem, - oznakowanie pionowe, - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, 15x22 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm oraz 30x8 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - wykonanie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych (typ półokrągły) gr. 15 cm. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 0/100 PLN.), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A, a kopię należy zamieścić w ofercie. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach