Przetargi.pl
„Budowa złącza kablowego, linii kablowej i dwóch stanowisk słupowych SN-15 kV oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej i stanowisk słupowych SN-15 kV.”

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa złącza kablowego, linii kablowej i dwóch stanowisk słupowych SN-15 kV oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej i stanowisk słupowych SN-15 kV.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Budowa złącza kablowego, linii kablowej i dwóch stanowisk słupowych SN-15 kV oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej i stanowisk słupowych SN-15 kV”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Dokumentacją projektową, STWiOR stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b) Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi i technologicznymi, standardami bezpieczeństwa ppoż. i bhp, c) Przepisami prawa, w tym budowlanego i ochrony środowiska, d) Poleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, e) Pozostałą dokumentacją przetargową. Przedmiar robót (zał. nr 5 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy przy przygotowywaniu oferty. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe przedmiotu zamówienia. Podstawą przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa. 3. Wspólny słownik zamówień CPV: 45231400-9 - Roboty w zakresie budowy linii energetycznych 45232210-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45232000-2 – Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli. 4. Przedmiotem inwestycji jest budowa złącza kablowego, linii kablowej i dwóch stanowisk słupowych SN-15 kV oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej i stanowisk słupowych SN-15 kV Zgodnie z wytycznymi podanymi w warunkach technicznych usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej SN przewiduje się przebudowę istniejącej linii napowietrznej SN (15kV) kolidującej z planowaną inwestycją. W ramach przebudowy projektuje się: a) demontaż przęsła linii napowietrznej SN na odcinku od słupa nr „1” do słupa nr „A”, b) demontaż przęsła linii napowietrznej SN na odcinku od słupa nr „A” do słupa nr „B”, c) demontaż przęsła linii napowietrznej SN na odcinku od słupa nr „A” do słupa nr „C”, d) demontaż przęsła linii napowietrznej SN na odcinku od słupa nr „C” do słupa nr „D”, e) demontaż przęsła linii napowietrznej SN na odcinku od słupa nr „D” do st. trafo „E”, f) montaż stanowiska słupowego SN nr „1” typu K2go-12/15 (12m, 1500daN), ustoj t=2,5 U3, hp=7.29m funkcja krańcowa, układ trojkątny, izolatory wiszące, rozłącznik z uziemnikiem RUNIII24/4, g) demontaż istniejącego stanowiska słupowego SN nr „A” z żerdzi ZN12/A, h) demontaż istniejącego stanowiska słupowego SN nr „B” z żerdzi ZN12/A, i) demontaż istniejącego stanowiska słupowego SN nr „C” z żerdzi ZN12/A, j) demontaż istniejącego stanowiska słupowego SN nr „D” z żerdzi ZN12/A, k) demontaż istniejącego stanowiska słupowego SN nr „F” z żerdzi ZN12/A, l) modernizacja istniejącej stacji trafo „E” w zakresie wymiany linii napowietrznej SN na kablową, ł) montaż stanowiska słupowego SN nr „2” typu K2go-12/15 (12m, 1500daN), ustój t=2,5 FP11, hp=7.29m funkcja krańcowa, układ trójkątny, izolatory wiszące, rozłącznik z uziemnikiem RUNIII24/4, m) montaż złącza kablowego SN 15kV w obudowie betonowej z rozdz. SN typu TPM układ LLL, n) montaż uziomu poziomego (otokowego) oraz pionowego (pręt „Galmar”) dla projektowanych stanowisk słupowych nr „1” oraz nr „2”, o) montaż uziomu poziomego (otokowego) oraz pionowego (pręt „Galmar”) dla projektowanego złącza kablowego ZK-SN. 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony Dokumentacji Projektowej i STWiOR (zał. 6) . 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją przetargową oraz zgodnie z przyjętym standardem, b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, c) obsługę geodezyjną, d) agregaty prądotwórcze na okres wyłączenia sieci lub zasilanie tymczasowe, e) wszelkie pomiary i badania wymagane prawem i niezbędne do odbioru robót, f) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, g) uzyskanie zgody na wymagane odpłatne wyłączenia odpowiednich urządzeń energetycznych wraz z pokryciem tych kosztów, h) przygotowanie na dzień odbioru robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. i) wykonanie zakresu prac objętego przedmiotem zamówienia w terminie do 15.06.2018 r. j) miejsce odwozu urobku (grunt) - rozplantować na działce (terenie inwestycji) Zamawiającego. h) zdemontowanie oraz utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami dotyczącymi odpadów- wszelkich pozostałych po usunięciu kolizji elementów sieci, oraz uporządkowania terenu budowy. 7. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, (np. materiały, urządzenia, itp), Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (materiałów, urządzeń, itp.), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia: W przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2016r. poz. 1666, z późn.zm.) osoby wykonujące roboty budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w podrozdziale III.2 ust. 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn. „Budowa złącza kablowego, linii kablowej i dwóch stanowisk słupowych SN-15 kV oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej i stanowisk słupowych SN-15 kV.” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359). 4. Termin wniesienia wadium: 30.04.2018 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu na wniesienie wadium - w formie oryginału, w osobnej kopercie. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy przez Wykonawcę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 1/, A.3. Kosztorys ofertowy, A.4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w formie pisemnej - w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę Pełnomocnika do złożenia oferty, do podejmowania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do wnoszenia środków ochrony prawnej, lub w przypadku ustanowienia Pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach