Przetargi.pl
Budowa zjazdu oraz utwardzenie terenu przewidziane do realizacji na dz. nr 348/3 i dz. nr 593 obręb Kaczorów, gmina Bolków

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zjazdu oraz utwardzenie terenu przewidziane do realizacji na dz. nr 348/3 i dz. nr 593 obręb Kaczorów, gmina Bolków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zjazdu z drogi gminnej, roboty rozbiórkowe zbiornika żelbetowego, wykonanie krawężników, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych oraz schodów terenowych, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: -wykonanie wykopu na części przebiegu trasy drenażu oraz korytowanie pod płyty ażurowe, -położenie rur drenarskich o śr. 160 wraz ze studzienkami, wykonanie obsypki wraz z geowłókniną, -wykonanie podbudowy pod płyty ażurowe: a)wykonanie warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego o gr.50 cm b)wykonanie górnej warstwy podłoża gr. 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa c)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dwuwarstw. gr 30 cm -wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych, -położenie płyt ażurowych na podsypce piaskowej oraz z kostki pełnej betonowej lub granitowej, -wykonanie schodów terenowych, -wykonanie ogrodzenia wys. 1,5 m -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany: 1)Wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. 2)Wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią złożonej oferty, stosując własne produkty i urządzenia. 3)Zapoznać się z treścią wytycznych, decyzji i bezwzględnie stosować się do ich zapisów. W tym złożyć wniosek o zajęcie pasa drogowego na czas budowy zjazdu wraz z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. 4)Powierzyć nadzór nad robotami osobom wskazanym w ofercie, uprawnionym do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych. 5)Przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z załącznikami dotyczącymi posiadanych uprawnień. 6)W razie konieczności sporządzić plan BiOZ, którego jeden egzemplarz należy przedłożyć Zamawiającemu. 7)Odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy. 8)Rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy. 9)Prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją oraz wykonać kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą). 10)Zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót. 11)Umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 12)Prowadzić dziennik budowy. 13)Wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. 14)Na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat ze znakiem bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 15)Uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacją umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania. 16)Utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały i odpady - na własny koszt. 17)Skutecznie, na własny koszt zabezpieczyć istniejące drzewo przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas prowadzonych robót. 18)Zorganizować, zagospodarować oraz zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. 19)W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót sieci, urządzeń, ogrodzeń, nawierzchni dróg, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt. 20)Po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu właściwego, w szczególności zajmowane place i pas drogowy. 21)Sporządzić i przekazać Zamawiającemu (w 2 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji. 22)Przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbiorów dokonanych przez instytucje zewnętrzne, w tym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 23)Najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu, zapisaną na płycie CD lub DVD, powykonawczą dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych prac. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość wszystkich robót wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, kosztami nadzoru geodezyjnego, odbiorów, kosztami dokumentacji powykonawczej, itp. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt architektoniczno-budowlany, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać między innymi następujące elementy: kwota gwarancji, termin ważności - nie krótszy niż termin związania ofertą oraz pełną nazwę zadania, którego dotyczy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 30 marca 2016 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach