Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-012 Lublin, Strażacka 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 53 51 200 , fax. 81 532 97 00
- Data zamieszczenia: 2023-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Strażacka 7
20-012 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 53 51 200, fax. 81 532 97 00
REGON: 000173580 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ZINTEGROWANEJ SIECI ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci łączności radiowej na terenie województwa lubelskiego.2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy wyposażenia:- Radiotelefony zgodne z instrukcją łączności KG PSP zaprogramowane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego - 18 szt.- Sterownik do sterowania IP radiotelefonem kompatybilny z posiadanym sprzętem przez Zamawiającego wraz z licencją do nagrywania na rejestratorze posiadanym przez Zamawiającego - 17 szt.- Obudowa sterowników przystosowana do obsługi dwóch radiotelefonów (dwa zasilacze 12V, 10A), przystosowana do montażu w szafie rack 19’’ - 8 szt.- Zestawy mobilne (konsola), w którego skład wchodzi: walizka, zasilacz, komputer przenośny o przekątnej min. 14 cali, oprogramowaniem do obsługi radiotelefonów, pulpit dyspozytorski, router do komunikacji z jednostka centralna z wykorzystaniem VPN-a - 8 szt.3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35711000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną