Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Jedności Narodowej 86/88
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 35 48 937 , fax. 94 35 48 937
- Data zamieszczenia: 2016-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Kołobrzegu
ul. Jedności Narodowej 86/88 86/88
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 35 48 937, fax. 94 35 48 937
REGON: 33105277900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wspl.kolobrzeg.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zintegrowanego systemu informatycznego obsługi WSPL SP ZOZ Kołobrzeg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - budowa sieci strukturalnej oraz sieci elektrycznej dedykowanej do zasilania urządzeń podłączonych do sieci strukturalnej, - dostawa, instalacja i uruchomienie klimatyzatora - 1 szt. - dostawa, instalacja i konfiguracja szafy RACK 42U z wyposażeniem 1 szt., - dostawa, instalacja w szafie RACK 42U, konfiguracja i uruchomienie zasilacza On line 1 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja szafy RACK 9U z wyposażeniem 5 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sieciowych urządzeń aktywnych w punktach dystrybucyjnych (router 2 szt., przełącznik sieciowy 4szt.) - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie centrali telefonicznej 1 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie telefonicznych aparatów systemowych 5 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja serwera baz danych i aplikacji z oprogramowaniem systemowym i aplikacyjnym 1 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów, komputerowych 24 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zestawów, komputerowych z pakietem Microsoft Office 7 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zasilaczy line interactive 35 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie drukarek laserowych 22 szt., - dostawa instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych 2 szt., - dostawa instalacja, konfiguracja i uruchomienie skanerów płaskich biurkowych 7 szt., - dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego 32 licencje, - dostawa licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych i środowiska na serwerze baz danych (maszyna wirtualna) i aplikacji oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania 1 licencja, - dostawa licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych i środowiska na serwerze elektronicznej dokumentacji medycznej oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania 1 licencja, - dostawa licencji na oprogramowanie systemowe niezbędne do działania oprogramowania aplikacyjnego (systemu obsługi podmiotu leczniczego) - jeżeli licencje takie są niezbędne, oraz instalację, konfigurację i uruchomienie tego oprogramowania, - dostawa licencji na oprogramowanie aplikacyjne oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego do obsługi: - lekarze alergolodzy - 2 osoby, - lekarze chirurdzy - 3 osoby, - lekarze diabetolodzy - 1 osoba, - lekarze gastroenterolodzy -1 osoba, - lekarze ginekolodzy -1 osoba, - lekarze kardiolodzy -1 osoba, - lekarze laryngolodzy -1 osoba, - lekarze medycyny pracy - 1 osoba, - lekarze neurolodzy -3 osoby, - lekarze okuliści -1 osoba, - lekarze ortopedzi -1 osoba, - lekarze POZ -3 osoby, - lekarze psychiatrzy - 3 osoby, - lekarze pulmonolodzy - 1 osoba, - lekarze radiolodzy -1 osoba, - psycholodzy -1 osoba, - fizjoterapeuci -1 osoba, - pielęgniarki -1 osoba, - technicy RTG -2 osoby, - pracownicy rejestracji -4, - pracownicy statystyki -3. W ramach dostarczonych licencji lekarze muszą mieć dostęp do: - aktualnej bazy leków wraz z odpłatnościami, - słowników ICD 9, - słowników ICD10, - obsługi JGP w AOS, - składania podpisu cyfrowego do wytworzonej dokumentacji medycz-nej, - archiwizowania dokumentacji podpisanej cyfrowo. - wykonanie prac związanych z wdrożeniem oprogramowania będącego składnikiem zintegrowanego systemu informatycznego oraz szkoleniami użytkowników, - świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego związanych z systemem obsługi podmiotu leczniczego okresie gwarancyjnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (trzy tysiące zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wspl.kolobrzeg.pl/zamowienia.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz z wymianą głównej tablicy zasilania oraz instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu zasilania awaryjnego obiektu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku ul. Polna 24
Dodano: 2016-06-10 - Budowa oświetlenia ulicznego Dąbki - Bobolin
Dodano: 2016-06-02 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Turowo - etap I i III
Dodano: 2015-11-26 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Turowo
Dodano: 2015-10-22 - Remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR oraz w pomieszczeniach użytkowych wynajmowanych przez ZGM w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu.
Dodano: 2015-07-24 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Psie Głowy oraz wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej budynku świetlicy
Dodano: 2015-02-02 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skotniki
Dodano: 2014-09-12 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Gałowo
Dodano: 2014-09-12 - Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP - 2)
Dodano: 2014-09-02 - 1. Wykonanie instalacji elektrycznych zalicznikowych dla zasilania pomieszczeń magazynowych BTD w budynku użytkowym przy ul. Projektantów 1 w Koszalinie. 2. Remont pustostanóww budynkach przy ul. Jana z Kolna 32/5, Niepodległości 33/1, Lechickiej 35/12. 3. Przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez ZBM w Koszalinie - rejony ZGM 1 i 4
Dodano: 2014-08-26