Przetargi.pl
BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI, PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE ORAZ BUDOWA ZJAZDU Z ULICY DWORCOWEJ

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI, PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE ORAZ BUDOWA ZJAZDU Z ULICY DWORCOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi zlokalizowana jest w Knurowie przy ,ul. Dworcowej - działki nr 2141/45, 2139,2140, 2141/18 obręb 240501_1.0001, Knurów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Działki budowlane nr ewid. 2141/45, 2140 zlokalizowane są w rejonie ul. Dworcowej w Knurowie. Po stronie południowej obszar opra-cowania graniczy z działką o zabudowie wielorodzinnej. Obsługę komunikacyjną zapewnia istniejący układ ulic i dojść pieszych. Dojścia i dojazdy do obiektów zapewniono od strony wewnętrznej ulicy dojazdowej powiązanej z ul. Pocztową realizowanej w 1 etapie budowy wielorodzinnego zespołu mieszkaniowego. Przedmiotowe działki zlokalizowane są w obszarze o pełnym wyposażeniu w sieci infrastruktury technicznej. Po stronie wschodniej i zachodniej zespoły zieleni wysokiej do częściowego zachowania. Dojścia piesze projektowanego zespołu 2 budynków usytuowano od strony zachodniej. Dojazdy do obsługi obiektów, oraz wjazdy na poziom garaży dla samochodów osobowych od strony projektowanej ulicy wewnątrzosiedlowej. Budynki zaprojektowane zostały z pełnym podpiwniczeniem, przeznaczonym na parkingi dla samochodów osobowych, pomieszczenia gospodarcze, techniczne, oraz komórki lokatorskie. Charakterystyka budynków Projektowany obiekt to budynek IV- kondygnacyjny z całkowitym podpiwniczeniem, oraz z użytkowym poziomem poddasza. Obiekt przeznaczony na cele mieszkalne, wielorodzinne z garażem podziemnym dla 11 samochodów osobowych. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w mieszanym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi oraz żelbetową, słupowo płytową konstrukcją nośną garażu. Komunikację wewnętrzną obiektu zapewnia centralna klatka schodowa oraz korytarze wewnętrzne. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zaprojektowano obsługę komunikacyjną obiektu w nawiązaniu do istniejącej ul. Pocztowej, działka nr 2139 obręb Knurów, oraz ul. Dworcowej. Projekt zjazdu z ulicy Dworcowej wg odrębnego opracowania. Dojścia i dojazdy przewidziane dla obsługi mieszkań-ców zlokalizowane zostały od strony istniejących ulic, ul. Pocztowej i ul. Dworcowej. Projektowane wydziele-nie wejść i wjazdów pozwala na całkowitą ich segregację pod względem wymagań użytkowych i funkcjonal-nych. Potrzeby parkingowe zespołu zapewniono poprzez wydzielenie w granicach działek inwestora 16 miejsc postojowych na poziomie terenu, oraz 2 x po 11 miejsc postojowych dla samochodów osobowych na poziomie parkingów podziemnych. Łącznie na potrzeby zespołu mieszkaniowego zaprojektowano 38 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 4 stanowiska postojowe na potrzeby osób niepełnosprawnych. Ilość projektowanych miejsc postojowych dla samochodów osobowych zapewnia prawidłową obsługę zespołu w zakresie określonym planem miejscowym. Pomieszczenia lokali mieszkalnych oraz pomieszczenia gospodarczo – techniczne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych zlokalizowano w poszczególnych poziomach wg n/w schematu:  poziom piwnic: przeznaczono na pomieszczenia parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, zaplecza technicznego, przedsionków p. pożarowych oraz pomieszczenia gospodarcze. Poziom funk-cjonalny piwnic jest dostępny jedynie dla potrzeb mieszkańców obiektu. Zaprojektowana klatka scho-dowa umożliwia bezpośrednią komunikację i ewakuację z poziomu piwnicy na wyższe kondygnacje. Przewidziano także bezpośrednie wyjście ewakuacyjne z poziomu piwnic na zewnątrz budynku w za-kresie ewakuacji parkingów podziemnych,  poziom przyziemia: przeznaczono na funkcje użytkowe części mieszkalnej budynku z rozbudowaną częścią wejściową, umożliwiającą organizację ruchu osób niepełnosprawnych oraz bezpośrednie wej-ście i podjazd. Zaprojektowane wejście główne umożliwia jego kontrolę oraz organizację centralnego powiązania wejścia z zespołem pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeniem parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, częścią gospodarczą i techniczną. Wszystkie poziomy użytkowe obsługi-wane są bezpośrednio przez wewnętrzną klatkę schodową. Pomieszczenia poziomu przyziemia prze-znaczono na rozmieszczenie funkcji w zakresie strefy wejściowej do budynku, centralnej klatki scho-dowej oraz części mieszkalnej,  poziom 1- 3 piętra w całości przeznaczono na funkcje mieszkalne, wielorodzinne. Dostęp do pomiesz-czeń zapewniają wewnętrzne klatki schodowe oraz korytarze wewnętrzne. Budynek, z którego każdy o powierzchni całkowitej netto 1.547,20 m2, składa się w sumie z 17 mieszkań, w tym sześciu 3-pokojowych oraz jedenastu 2-pokojowych, co daje w sumie powierzchnię użytkową mieszkań 968,70 m2. Kubatura budynku brutto to 5.288,00 m3. Charakterystyka elementów konstrukcyjnych projektowanego obiektu: Obiekty projektowane – 2 budynki mieszkalne wielorodzinne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych.  budynek realizowany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych i żelbetowych monolitycznych,  stopy i ławy fundamentowe projektowane jako żelbetowe wykonane na placu budowy – dla parkingów wbudowanych oraz 2 budynków mieszkalnych,  ściany wewnętrzne konstrukcyjne poziomu piwnic o gr. 20-25 cm żelbetowe wylewane na mokro,  ściany wewnętrzne i zewnętrzne konstrukcyjne i osłonowe poziomu kondygnacji mieszkalnych z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W, gr. 25,00 cm na zaprawie termoizolacyjnej systemo-wej dla ścian zewnętrznych i cementowo wapiennej dla pozostałych ścian murowanych,  ścianki działowe wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W gr. 8,00 -11,50 cm,  stropy typu filigran gr. 20 cm z uzupełnieniami wylewanymi – płyty żelbetowe gr. 15 cm,  w warstwach posadzkowych piwnic i garażu folia polietylenowa o gr. 1mm klejona lub zgrzewana,  klatki schodowe żelbetowe o zmiennej ilości stopni w biegach, spoczniki płytowe wsparte na ścianach nośnych, wylewane z betonu B25,  konstrukcja stropodachu drewniana, krokwiowo płatwiowa wsparta na płytach filigran. Wewnętrzna konstrukcja stropu nad parkingiem dla samochodów osobowych żelbetowa,  zewnętrzne pokrycie warstw stropodachu – pokrycie połaci dachowych w formie panelowej blachy po-wlekanej dachówkopodobnej z powłoką cynkowo magnezową w kolorze grafitowym określonym w części graficznej opracowania,  stolarka okienna PCV szklona zestawem z 3 szybowym float z okuciami w wersji rozszczelniającej. Od strony wewnętrznej biała, zewnętrzna zgodnie z częścią rysunkową. Zamawiający rezygnuje z role-ty antywłamaniowej (stolarka okienna parteru) na rzecz szyb obustronnie bezpiecznych,  okna połaciowe wyposażone w przeciwsłoneczne rolety wewnętrzne,  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej, częściowo szklona szkłem ornamentowym z ościeżnicami przylgowymi, regulowanymi wg wykazów części rysunkowej projektu wykonawczego,  witryny wiatrołapów, drzwi wejściowe do budynków oraz świetliki klatki schodowej z profili alumi-niowych z zestawem z 3 szyb float, drzwi wejściowe do budynku wyposażone w szyby dwustronnie bezpieczne,  wyłazy na dach o wymiarach 90 x 90, ocieplone do wartości współczynnika k=1.10,  parapety okienne typowe PCV,  podokienniki zewnętrzne w otworach okiennych aluminiowe, barwione na kolor RAL 8017,  obudowy technologiczne - w celu osłony instalacyjnych połączeń i przebiegu wyposażenia instalacyj-nego w obrębie projektowanego obiektu przewiduje się zastosowanie osłon w formie zabudowy pionów instalacyjnych. Szachty pionowe instalacji należy obudować w technologii g-k lub tradycyjnej. Poziome odcinki przebiegu instalacji należy osłonić systemowym sufitem podwieszanym, częściowo realizowanym w technologii g-k z pozostawieniem możliwości dostępu do przestrzeni międzystropowej w celu wykonania konserwacji i napraw,  pomieszczenia: parkingów podziemnych, gospodarcze, techniczne - posadzka betonowa, przemysłowa, utwardzana powierzchniowo wraz ze zbrojeniem rozproszonym, betom min. C20/25.  Pomieszczenia komunikacji wewnętrznej, klatki schodowe, korytarze, hole, pomieszczenie sprzątaczki – płytki,  zastosowanie posadzek ceramicznych w przedpokoju, kuchni, łazience oraz podłóg panelowych w pokojach. W pomieszczeniach użytkowych przeznaczonych na cele mieszkalne należy wykonać posadzki w technologii podłogi pływającej z warstwą izolacji akustycznej,  projektowane tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne ścian i sufitów w poziomach pomieszczeń użytkowych gipsowe, maszynowe, zatarte na gładko. W pomieszczeniach mokrych cementowo wapienne przygotowane pod ułożenie płytek ce-ramicznych. Sufity podwieszane i zabudowy pionów instalacyjnych w technologii g-k w obrysie wy-znaczonych na etapie projektu wykonawczego,  projektowane cementowo wapienne tynki wewnętrzne ścian i sufitów pomieszczeń poziomu piwnic,  izolacje termiczne i przeciwwilgociowe - w opracowaniu projektowym przyjęto systemowe izolacje termiczne i przeciwwilgociowe. W zakresie izolacji termicznych przyjęto płyty styropianu twardego gr. 3,00 - 28.00 cm oraz płyty z wełny mineralnej twardej gr. 18,00 - 30.00 cm. Jako izolacje przeciwwil-gociowe zastosowano materiały bitumiczne,  odprowadzenie wód opadowych z dachów, stropodachów i balkonów - woda opadowa z poziomu da-chów jest odprowadzana rurami spustowymi prowadzonymi od poziomu przyziemia na zewnątrz bu-dynku. Konstrukcja stropodachu umożliwi odprowadzenie wód opadowych w miejscach określonych w części rysunkowej. Odprowadzenie wód opadowych z podjazdów do części pomieszczeń poziomu piwnic budynku, oraz wejść i wyjść z budynku za pomocą liniowych odwodnień systemowych,  zabezpieczenia antykorozyjne - wszystkie elementy metalowe, które nie posiadają systemowych warstw ochronnych należy zabezpieczyć przed korozją chemiczną poprzez ocynkowanie lub powlekanie powłokami antykorozyjnymi,  wentylacja pomieszczeń - wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają odpowiednią wentylacje wy-maganą odnośnymi przepisami. Nawiew powietrza zewnętrznego zapewniają nawiewniki podokienne wbudowane w ościeżnice okienne i wyposażone w odpowiednie kratki wentylacyjne, oraz okucia z możliwością mikrootwarcia. Wentylacja pomieszczeń garaży podziemnych grawitacyjna wymuszona wg opisu w części instalacyjnej opracowania,  ochrona przed hałasem i drganiami - przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania budowlano materiałowe zapewniają ochronę użytkowników przed hałasem i drganiami powodowanymi przez instalacje i urządzenia związane z wyposażeniem obiektu. Przegrody budowlane pomiędzy pomieszczeniami użytkowymi wyposażono w elementy osłonowe o zwiększonej izolacyjności akustycznej,  wykończenie balkonów w technologii posadzek żywicznych wraz z obróbką systemową,  rozwiązania materiałowe balustrad balkonów: 1. słupki balustrady z profili ze stali nierdzewnej o przekroju zamkniętym 50/50/5, 2. montaż słupków balustrady do lica żelbetowej płyty balkonowej, 3. pochwyt balustrady z profili ze stali nierdzewnej o przekroju zamkniętym 50/50/5 mocowanej do ścian zewnętrznych obiektu, 4. wypełnienie z metalowych profili stalowych malowanych proszkowo w kolorze określonym w części graficznej opracowania,  nasady kominowe,  Rozwiązania materiałowe schodów wewnątrz mieszkań: 1. stopnice z drewna twardego o grubości min 32mm, 2. podstopnice z drewna twardego o grubości min 19mm, 3. słupki balustrady z profili drewnianych z drewna twardego o przekroju min 50x50, 4. montaż słupków balustrady do belki policzkowej, 5. pochwyt balustrady z profili drewnianych z drewna twardego o przekroju min. 50x50,  zawór antyskażeniowy BA,  kluczyki do wszystkich drzwiczek technicznych: 9081. Uwaga: wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich parametrów techniczno eksploatacyjnych. Wszystkie zaprojektowane rozwiązania materiałowe mają być rozwiązaniami systemowymi. Ewentualne zamienniki muszą mieć parametry techniczne i technologiczne nie gorsze od przyjętych w dokumentacji projektowej. Jednocześnie zastosowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania normatywne, posiadać odpowiednie atesty i aprobaty, oraz zgodę inwestora i zespołu projektowego na ich zastosowanie. Budynki wyposażone zostaną w podstawowe instalacje wewnętrzne:  wody zimnej użytkowej z miejskiej sieci wodociągowej zlokalizowanej po zachodniej części działek budowlanych, w pasie drogowym ul. Pocztowej,  wody ciepłej z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  centralnego ogrzewania z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  kanalizacji sanitarnej powiązanej z miejską siecią kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ul. Poczto-wej,  kanalizacji deszczowej powiązanej z odprowadzeniem wód opadowych zrzutem kontrolowanym do istniejącej w ul. Pocztowej sieci kanalizacji deszczowej,  elektrycznej - oświetlenia oraz siły z przyłączy,  odgromowej,  telefonicznej, teletechnicznej i RTV,  wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,  p. poż. z miejskiej sieci wodociągowej – hydranty w sąsiedztwie projektowanej zabudowy, w pasie drogowym ulic obrzeżnych. Dane techniczno – eksploatacyjne wewnętrznych instalacji określono w opracowaniach branżowych projektu budowlanego. Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego:  tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne gipsowe, zatarte na gładko, gruntowane, przygotowane pod malowanie,  stolarka okienna PCV, szkolna zastawem z 3 szybowym z okuciami w wersji rozszczelniającej,  parapety okienne typowe, PCV,  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej,  drzwi wewnętrzne do mieszkań antywłamaniowe,  posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych – panele podłogowe AC4 w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience, WC, przedpokoju,  okładziny ścienne – płytki ceramiczne w kuchni w pasie o wysokości 80cm na poziomie 80cm od po-sadzki na ścianie z blatem roboczym; płytki ceramiczne w łazienkach,  montaż wyposażenia kuchni, łazienki i WC w przybory sanitarne i urządzenia: umywalki z półpostumentami, kabiny prysznicowe na brodzikach akrylowych, wanny, ustępy typu kompakt, kuchenki gazowe z czterema palnikami wraz z piekarnikami elektrycznym (wolnostojące),  kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny, montowany w łazience lub kuchni, wg projektu,  grzejniki dwupłytowe zintegrowane, w łazienkach grzejniki łazienkowe drabinkowe,  odbiornik domofonowy,  wodomierze z możliwością zdalnego odczytu radiowego, kompatybilne z systemem LIBRA RS lub z innym kompletnym systemem umożliwiającym zdalny odczyt (wówczas należy wycenić koszty zakupu oprogramowania i innych urządzeń niezbędnych do dokonania odczytu). Uwagi szczegółowe: Przedmiar robót dotyczący części budowlanej (budynku) obejmuje swym zakresem jeden budynek- należy podczas sporządzania kosztorysu ofertowego zdublować wartość robót wynikającą z przedmiaru robót, tak, aby uwzględniała ona koszty wykonania dwóch budynków. To samo dotyczy przed-miaru robót dotyczących części sanitarnej instalacji wewnętrznej. Podczas wyceny należy przede wszystkim kierować się dokumentacją projektową, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:  przedmiary robót  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  dokumentacja projektowa  plan zagospodarowania terenu z zakresem wykonania zewnętrznej instalacji elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w przypadku ubiegania się o zamówienie w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.04.2019 r. do godz. 10.00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem „Wadium – nr sprawy 1/2019/MTBS -Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych ul. Dworcowa w Knurowie.”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżą-cych po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro-nie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodnie z art. 25a Pzp, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 3. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamó-wienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piąt-ku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty,  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwier-dzenia nadania przelewu,  w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 7. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). 8. Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale. 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. Należy wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji zgodnie z obowiązującym, wzorem załączonym do dokumentacji przetargowej – zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach