Przetargi.pl
Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą przy ul. Dworskiej w Gliwicach (działki nr 606, 607/1)

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 322 310 395
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Warszawska
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 322 310 395
    REGON: 27659015700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą przy ul. Dworskiej w Gliwicach (działki nr 606, 607/1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n.: Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą przy ul. Dworskiej w Gliwicach (działki nr 606, 607/1). Zakres rzeczowy zamówienia: - roboty przygotowawcze w tym min: ogrodzenie placu budowy, wykonanie wycinki drzew/krzewów, rozbiórka istniejących fundamentów (w przypadku ich wystąpienia) i muru kamiennego wraz z wywozem i utylizacją gruzu oraz nadmiaru ziemi zeskładowanej na terenie budowy - kompleksowa budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych - A1 (27 mieszkań) i A2 (35 mieszkań), czterokondygnacyjnych, podpiwniczonych, wraz z instalacjami wewnętrznymi, w stanie wykończonym zgodnie z projektem z mieszkaniami na wynajem. - sieci zewnętrzne i przyłącza w tym min: sieć kanalizacji deszczowej, przyłącza wod-kan oraz kanalizacji deszczowej wraz z dostawą i montażem zbiorników retencyjnych. - zagospodarowanie terenu w tym: drogi, chodniki, parkingi, wiata, plac zabaw, ogrodzenie, zieleń, oświetlenie terenu, przebudowa sieci istniejącego oświetlenia ulicznego, renowacja istniejącego muru, mur oporowy. - wykonanie pielęgnacji zieleni zrealizowanej zgodnie z dokumentacją projektową, jak również wykonanie pielęgnacji nasadzeń zastępczych na działce nr 606, 607/1, zgodnie z decyzją środowiskową (do momentu dokonania skutecznego odbioru przez Wydział Środowiska Urzędu Miejskiego w Gliwicach - zgodnie z decyzją środowiskową). Wykonawca zapewni wykonanie i pielęgnację zieleni i nasadzeń zastępczych przez jedną specjalistyczną firmę, przy czym pielęgnację zieleni będzie regulować odrębna umowa, która zostanie podpisana z Wykonawcą. Szczegółowy opis zakresu oraz termin realizacji zawarty jest w załączonym wzorze umowy i załączniku p.n. Wytyczne do pielęgnacji zieleni. - kompleksowe serwisowanie i konserwacje zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta, zamontowanych i przekazanych do eksploatacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. Serwisowaniu i konserwacji podlegać będą następujące urządzenia, instalacje i wyposażenie: winda osobowa, system wentylacji, domofon, system ppoż, oświetlenie awaryjne, system RTV, system CCTV, stolarka okienna i drzwiowa części wspólnej, plac zabaw, oraz inne nie wymienione powyżej, a wymagające serwisowania zgodnie z wymaganiami producenta oraz przekazaną Zamawiającemu „Instrukcją użytkowania obiektu”. Szczegółowy opis zakresu oraz termin realizacji zawarty jest w załączonym wzorze umowy. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o decyzje nr: 1320/2019 z dnia 12 września 2019r., 1795/2019 z dnia 28 listopada 2019r. i 169/2020 z dnia 07 lutego 2020r., zgłoszenie nr 424.2019 z dnia 30 sierpnia 2019r. oraz decyzję Nr ŚR-580/2020. Wymaga się, aby minimum 10 osób biorących bezpośrednio udział w realizacji zamówienia - 10 pracowników ogólnobudowlanych, było, w okresie realizacji umowy, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zmianami) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. ( Uszczegółowienie wymagań - w specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie złożone za potwierdzeniem odbioru w Siedzibie Zamawiającego w Dziale Przetargów, pok. nr 206 ( w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz ). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr109, poz.1158 z późniejszymi zmianami ). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,wskazany poniżej: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35B, GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział Gliwice, Nr rach. 30 1560 1081 0000 9040 0004 1646. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 18.12.2020r. do 16.01.2021r. Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony w postępowania. Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 Prawa Zamówień Publicznych: Zasady zwrotu wadium: - Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. - Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. - Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zasady zatrzymania wadium: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie precyzuje się w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach