Przetargi.pl
Budowa zatoki dla autobusu szkolnego wraz z wymianą nawierzchni ul. Szkolnej w Mesznej.

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatoki dla autobusu szkolnego wraz z wymianą nawierzchni ul. Szkolnej w Mesznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki dla autobusu szkolnego wraz z wymianą nawierzchni ul. Szkolnej w Mesznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a/ budowę zatoki postojowej dla autobusu szkolnego o szerokości 3m oddzielonej od jezdni ul. Szkolnej wyspą o szerokości 1m, przebudowa istniejącego odcinka przyjezdniowego o szerokości 2 m, b/ przebudowa skrzyżowania ul. Handlowej i Szkolnej w postaci wyniesienia ponad poziom jezdni, c/ remont nawierzchni ul. Szkolnej na odcinku od ul. Szczyrkowskiej do ul. Handlowej, d/ zabudowa wpustów deszczowych. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr1 do SIWZ) obejmująca: a) projekt wykonawczy, b) STWiORB (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), c) przedmiar robót . Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/ . 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną; b) Wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci; c) Wykonawca ma obowiązek uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci; d) Wykonawca ma obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia. e) Wykonawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Geodezyjno - Kartograficznego w Bielsku-Białej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.07.2018r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądza, b/ poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancji bankowych, d/ gwarancji ubezpieczeniowych, e/ poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium „Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy”. a) wykaz dodatkowego doświadczenia kierownika budowy dedykowanego do realizacji zamówienia wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej i określający roboty budowlane przy których osoba ta pełniła funkcję kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi o wartości brutto minimum 200.000,00 zł każda. Wykaz Wykonawca winien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy. Dowodami, o których mowa wyżej mogą być : • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone: protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, protokoły odbioru częściowego robót budowlanych (jeżeli zrealizowane roboty częściowe obejmują zakres i wartość wskazaną w lit. a), referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy: protokoły odbioru częściowego/końcowego robót, oświadczenie wykonawcy robót budowlanych lub inwestora, potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy, dziennik budowy potwierdzający, że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach