Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62510 Konin, ul. Sulańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
ul. Sulańska 13
62510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
REGON: 30171959200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zadaszenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie MZGOK Sp. z o.o. w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia istniejącego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanego w Koninie przy ul. Sulańskiej 13 na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1436/5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do SIWZ i w zakresie określonym w wydanym pozwoleniu na budowę (Decyzja Prezydenta Miasta Konina nr 87 z dnia 02-05-2016 r.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną