Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg
- Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Modlińska 197
03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
REGON: 15259663000360 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wolnostojącej wiaty w technologii drewnianej o powierzchni 35m2 łącznie z obiektami towarzyszącymi: zadaszonym grillem, tablicą informacyjną, koszami na śmieci, dojściem dla pieszych, w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, na dz. nr 58/2 obręb 4-16-25. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wolnostojącej wiaty w technologii drewnianej o powierzchni 35m2 łącznie z obiektami towarzyszącymi: zadaszonym grillem, tablicą informacyjną, koszami na śmieci, dojściem dla pieszych, w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, na dz. nr 58/2 obręb 4-16-25. 1. Zakres i rodzaj robót budowlanych, obejmuje: 1) wykonanie wolnostojącej wiaty w technologii drewnianej o powierzchni 35m2 wraz z obiektami towarzyszącymi: zadaszonym grillem, tablicą informacyjną, koszami na śmieci, dojściem dla pieszych, w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, na dz. nr 58/2 obręb 4-16-25 przy ul. Ostródzkiej. 2) wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.1202 ze zmianami), trzy egzemplarze w wersji papierowej i jeden egzemplarz w formie elektronicznej w formacie bezpłatnym i ogólnodostępnym; 3) przedstawienie podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) użytych do wykonania przedmiotu umowy materiałów budowlanych oraz przedstawienia certyfikatów i wydanie dokumentów gwarancyjnych i specyfikacji technicznych na wszystkie zastosowane i wbudowane urządzenia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) opinia geotechniczna; 2) projekt zagospodarowania terenu - architektura, konstrukcje, zieleń; 3) projekt zagospodarowania terenu - STWIOR; 4) przedmiar; oraz w specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzór umowy. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed podpisaniem umowy do posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 2.3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym). Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 1 osobę która podczas realizacji Przedmiotu umowy będzie wykonywała prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. b) Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w § 15 ust. 5 wzoru umowy. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 15 wzoru umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał długość okresu gwarancji jakości (w przedziale od 36 miesięcy do 48 miesięcy), - wskazał termin wykonania przedmiotu zamówienia (w przedziale od 30 dni do 40 dni). b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 12 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie składa Wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz
Dodano: 2024-04-03 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3662W w m. Żuków
Dodano: 2024-04-03 - Przebudowa ulic w Podkowie Leśnej z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa przykrycia istniejącego zbiornika retencyjnego na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Michałów”
Dodano: 2024-03-19 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Piastowie”
Dodano: 2024-02-29 - Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-02-28 - „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Przebudowa budynku inwentarskiego
Dodano: 2024-02-23 - Zaprojektowanie i wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. Budowa żłobka przy ul. Kasprzaka 1/3 numer postępowania: 2/ZP/21
Dodano: 2024-01-24