Przetargi.pl
Budowa wolnostojącej ścianki do boulderingu oraz stanowiska do slackline

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wolnostojącej ścianki do boulderingu oraz stanowiska do slackline
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu dla budowy wolnostojącej ścianki do boulderingu oraz stanowiska do slackline wraz z realizacją. 1) wykonanie dokumentacji projektowej, w tym: a) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, w skład której powinny wchodzić między innymi : - mapa do celów projektowych - pomiary uzupełniające i sprawdzające - wypisy z rejestru gruntów - mapy ewidencyjne b) opracowanie opinii geotechnicznej na podstawie odwiertu gł. 3 m wykonanego przy Wartostradzie w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji (1egz.) c) opracowanie szczegółowej koncepcji w oparciu o mapę do celów projektowych, pomiary geodezyjne i badania geotechniczne, która będzie wymagała zatwierdzenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem procedur uzyskiwania decyzji administracyjnych (2 egz.) d) opracowanie materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania e) opracowanie materiałów i uzyskanie decyzji związanych z Ustawą Prawo Wodne, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania f) opracowanie materiałów i uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania g) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, Wykonawca zaprojektuje ich przebudowę lub zabezpieczenie i uzyska od ich właścicieli lub zarządców: warunki techniczne, pozwolenia, uzgodnienia zatwierdzenia na przebudowę lub likwidację h) opracowania projektu budowlanego celem uzyskania pozwolenia na budowę, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wraz z przedmiarem robót oraz kosztorysami inwestorskimi (5 egz., w tym 4 egz. opieczętowane) i) opracowanie projektu wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu (5 egz.) j) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania k) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i decyzji po uprzedniej akceptacji Zamawiającego l) wykonanie wszelkich innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę uzgodnień i decyzji administracyjnych wraz zgłoszeniem budowy lub uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego m) uzyskanie uzgodnienia od konserwatora zabytków, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania 2) pełnienie nadzoru autorskiego, w przypadku realizacji inwestycji w oparciu o ww. dokumentację, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 3) wykonanie robót budowlanych, w tym: a) budowę stanowiska do boulderingu oraz stanowiska do slackline wraz z uporządkowaniem bezpośredniego otoczenia inwestycji i połączeniem z Wartostradą b) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w formie operatu kolaudacyjnego w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (zapis na płycie CD/DVD lub nośniku pamięci zewnętrznej) c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy oraz odtworzenia uszkodzonych dróg, ścieżek pieszo-rowerowych, terenów zielonych, nieruchomości, urządzeń czy obiektów sąsiadujących, które Wykonawca naruszył w celu realizacji Przedmiotu zamówienia d) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych e) przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla Zadania inwestycyjnego f) zakres robót, o którym mowa w ust. 3, obejmuje również wykonanie wszelkich prac wymaganych przez przepisy bhp oraz związanych z organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000,oo zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach