Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 680 600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2019-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 680 600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wodociągu w ul. Polnej w Polanicy-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt przewiduje wykonanie budowy wodociągu w ul. Polnej w Polanicy-Zdroju. Sieć wodociągowa będzie łączyła istniejący wodociąg zakończony zasuwą Z2 na działce nr 42/3 z istniejącym wodociągiem DN 200 na terenie działki nr 93. Sieć zapewniać będzie wodę na cele bytowo socjalne dla nowo wydzielonych działek przewidzianych pod budownictwo jednorodzinne oraz wodę na cele p.poz. działek istniejących ( budynków) oraz działek nowych. Opracowanie swym zakresem obejmuje wyznaczenie trasy wodociągu w pasie drogowym (działka nr 42/3) od skrzyżowania ul. Polnej z drogą krajową nr 8 (ul. Sikorskiego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 15.03.2019 r. do godziny 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 2 , 3 , Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują prace fizyczne na terenie budowy w realizacji przedmiotu budowy. Wykonawca złoży stosowne o świadczenie w tym zakresie załącznik nr 7B do SIWZ. Załącznik nr 5 - przynależność do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09