Przetargi.pl
Budowa wodociągu dla zapewnienia dostawy wody pitnej do budynku leśniczówki oraz budynku dwurodzinnego zajmowanego przez pracowników Nadleśnictwa Prószków w systemie zaprojektuj i wybuduj

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, ul. Opolska 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4648022, 4648036 , fax. 077 4648022
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków
    ul. Opolska 11 11
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 077 4648022, 4648036, fax. 077 4648022
    REGON: 53056253228001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu dla zapewnienia dostawy wody pitnej do budynku leśniczówki oraz budynku dwurodzinnego zajmowanego przez pracowników Nadleśnictwa Prószków w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe i roboty budowlane obejmujące budowę wodociągu do budynku leśniczówki w Chrzelicach 176 i budowę 2 przyłączy do budynku dwurodzinnego w Chrzelicach 179A i 179B. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w Programie Funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Zakres prac projektowych do wykonania - Etap I /ZAPROJEKTUJ/ obejmuje: a) Opracowanie projektu zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego b) weryfikację kompletności wszelkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy, c) wykonanie niezbędnych badań geologicznych, d) wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego wraz z opisem technicznym i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, e) wykonanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z rysunkami szczegółowymi w 5 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD, f) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z wymaganiami narzuconymi przez ustawę Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej. g) uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, h) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy, w ramach niniejszego zamówienia i) opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia 4. Zakres prac do wykonania ETAP II /WYBUDUJ/ obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, łącznie z podłączeniem do istniejącego wodociągu, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) odwodnienie wykopów na czas prowadzonych robót d) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, nadzoru autorskiego, uzbrojenia terenu itp. , e) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych f) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej, celem uzgodnienia, g) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami -zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów: h) zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno-technologicznego wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu protokołu z w/w rozruchu, i) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, j) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, k) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego 5. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca na własny koszt i ryzyko. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, uzyskanym pozwoleniem na budowę, oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wytycznymi SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3900 zł słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a/.pieniądzu, b/.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/.gwarancjach bankowych, d/.gwarancjach ubezpieczeniowych, e/.poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej winno być wpłacone przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska oddział w Opolu nr 64 1540 1229 2055 4601 7943 0002 tak, aby pieniądze znalazły się na koncie Nadleśnictwa przed upływem terminu składania ofert tj 03.11.2014 roku do godz. 9.00. Pieniądze będą przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Kasa Zamawiającego czynna jest w dni robocze od godziny 7:30 do 13:30. Poręczenia i gwarancje muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiające żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 46, ust. 4a i ust.5 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego, na które ma nastąpić zwrot wadium. 13. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach