Gmina Sadlinki ogłasza przetarg
- Adres: 82-522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2757510 , fax. 055 2757580
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12 12
82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
tel. 055 2757510, fax. 055 2757580
REGON: 17074804000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadlinki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wodociągów w miejscowościach Bronisławowo, Okrągła Łąka i Wiśliny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
BUDOWA WODOCIĄGU WIEJSKIEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DLA WSI BRONISŁAWOWO - OKRĄGŁA ŁĄKA Zakres obejmuje wykonanie sieci wodociągowej we wsi BRONISŁAWOWO - OKRĄGŁA ŁĄKA z przyłączami dla mieszkańców w/w wsi w gminie Sadlinki oraz instalację zestawów wodomierzowych w budynkach. Realizacja obiektu przebiegać będzie sukcesywnie od końcówki sieci wodociągowej ze wsi Olszanica - włączenie poprzez istniejącą zasuwę dn 150 do przewodu PCW 160 mm, prowadzenie przewodów poprzez ww miejscowości z włączaniem istniejących budynków PODSTAWOWE PARAMETRY WODOCIĄGU BRONISŁAWOWO - OKRĄGŁA ŁĄKA - ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ - 15438 mb W TYM : Wykonanie wodociągu z rury HDPE 160 - mb 4190 Wykonanie wodociągu z rury HDPE 110 - mb 5012 Wykonanie wodociągu z rury HDPE 90 - mb 2462 RAZEM SIEĆ ROZDZIELCZA 11664 mb Wykonanie przyłączy z rury PE 40 - mb 3442 Wykonanie przyłączy z rury ST.OC 32 - mb 332 RAZEM DLUGOŚC PRZYŁĄCZY 3774 mb Montaż hydrantów przeciwpożarowych HP - kpl 42 Montaż ZASUW DN 150 11 Montaż ZASUW DN 100 8 Montaż ZASUW DN 80 5 Montaż PRZYŁĄCZY - szt 83 BUDOWA WODOCIĄGU WIEJSKIEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DLA WSI WIŚLINY GMINA SADLINKI . Zakres obejmuje wykonanie sieci wodociągowych we wsi WIŚLINY z przyłączami dla mieszkańców w/w wsi w gminie Sadlinki oraz instalację zestawów wodomierzowych w budynkach. Realizacja obiektu przebiegać będzie sukcesywnie od końcówki sieci wodociągowej ze wsi Wiśliny - włączenie poprzez projektowaną zasuwę dn 100 do przewodu PCW 160 mm, prowadzenie przewodów poprzez wieś Wiśliny z włączaniem istniejących budynków PODSTAWOWE PARAMETRY WODOCIĄGU WIŚLINY - ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ - 1415 mb W TYM : Wykonanie wodociągu z rury PCW 110 - mb 263 Wykonanie wodociągu z rury PCW 90 - mb 1014 RAZEM SIEĆ ROZDZIELCZA 1277 mb Wykonanie przyłączy z rury PE 40 - mb 118 Wykonanie przyłączy z rury ST.OC 32 - mb 20 RAZEM DLUGOŚC PRZYŁĄCZY 138 mb Montaż hydrantów przeciwpożarowych HP - kpl 4 Montaż ZASUWA DN 100 1 Montaż ZASUWA DN 80 1 Montaż PRZYŁĄCZY - szt 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót załączony do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt. VI siwz, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferty Oferent musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (oferenta ) a) Formularz oferty zał nr 1 b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 2 c) kosztorys ofertowy - (należy załączyć szczegółowy kosztorys z zestawieniem cen robocizny , materiałów i sprzętu). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie zał. nr 3. (minimum 1 robota drogowa o podobnym zakresie i wartości). g) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji wodociągowych z załączeniem aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadlinki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27