Przetargi.pl
BUDOWA WŁĄCZENIA UL. BATOREGO W UL. KOPERNIKA

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WŁĄCZENIA UL. BATOREGO W UL. KOPERNIKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST BUDOWA WŁĄCZENIA UL. BATOREGO W UL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OBEJMUJĄCA: A. Budowa włączenia ul. Batorego do ul. Kopernika odc. 100 m, w tym między innymi: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ułożenie krawężników, - ułożenie nawierzchni na podbudowie, - wykonanie chodnika, ścieżki rowerowej i wyspy , - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, - roboty zabezpieczające i wykończeniowe B. Przebudowa ul. Batorego na odc. 166 m, w tym między innymi: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ułożenie krawężników, - wykonanie zjazdów na parkingi, - wykonanie miejsc parkingowych z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni jezdni, - wykonanie chodnika , ścieżki rowerowej, - wykonanie elementów odwodnienia drogi, - wykonanie oznakowania pionowego, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, - roboty zabezpieczające i wykończeniowe, - rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia z siatki w ramach stalowych. C.Budowę parkingów na wysokości skrzyżowania ul. Batorego i ul. Kopernika o powierzchni 1560 m? i 810 m?, w tym między innymi: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ułożenie krawężników, - ułożenie nawierzchni parkingów na podbudowie, - wykonanie oznakowania pionowego, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, - roboty zabezpieczające i wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na budowę włączenia ul. Batorego w ul. Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim, w skład której wchodzi: - Projekt budowlany przebudowy ul. Batorego odc. Jagiellońska - M. Kopernika wraz z przebudową układu parkingowego w rejonie ul. Batorego w Piotrkowie Trybunalskim, którego kserokopia stanowi Załącznik Nr 3 do wzoru umowy - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, których kserokopia stanowi Załącznik Nr 2 do wzoru umowy, - Kosztorys oferty, którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys oferty. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z w/w dokumentacją na niżej wymienionych działkach z obr. 21: 225, 224, 320/15, 327, 320/7, 323/5, 315/2, 316, 317/1 - na podstawie zgłoszenia robót oraz : 317/2, 315/3, 225, 314 - na podstawie pozwolenia na budowę. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy, przy czym odpady te stanowić będą własność Wykonawcy - koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach związanych z usunięciem i utylizacją tych odpadów obciążają Wykonawcę. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w wersji elektronicznej z możliwością odczytu krawędzi w programie CAD wersja nie wyższa niż 2004. - Wykonania , utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu. - Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Przeniesienie na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizacji robót, w uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii i Katastru, Urzędu miasta w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Szkolna 28.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: BUDOWĘ WŁĄCZENIA UL. BATOREGO W UL. KOPERNIKA Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w związku z tym, iż został wykluczony z postępowania lub jego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonywał będzie oceny w następujący sposób: 1.Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści tj: Zamawiający poprawia w ofercie: a)oczywiste omyłki pisarskie, b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią SIWZ Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ i zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI SIWZ, a które składają się na ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 3 do SIWZ); 2)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 4 do SIWZ); 3)Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej (wzór nr 5 do SIWZ); 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); 5)Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 6 do SIWZ); 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym: (wzór nr 7 do SIWZ); Kierujący robotami budowlanymi / Kierownik budowy ma: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej pod warunkiem, że uprawnienia te obejmują kierowanie robotami budowlanymi związanymi z budową dróg publicznych (w celu udokumentowania posiadania w/w uprawnień należy załączyć kopię decyzji o posiadanych uprawnieniach). -przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7)Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub dysponować będzie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia (wzór nr 8 do SIWZ); 8)Wykaz wykonanych robót budowlanych (min.3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór nr 9 do SIWZ); (w celu potwierdzenia wymaga się załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie) 9)Dowód wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) spełniają łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach