Przetargi.pl
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego

Gmina Giby ogłasza przetarg

  • Adres: 16-506 Giby, 74A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875165038
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giby
    74A
    16-506 Giby, woj. podlaskie
    tel. 875165038
    REGON: 790671082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku urzędu gminy Giby w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. W zakres prac wejdzie budowa, przebudowa istniejących pomieszczeń oznaczonych dowykonania w Etapie I, zgodnie z zamieszczonymi graficznymi zakresami robót, w celu dostosowania układu funkcjonalnego budynku do zmienionych potrzeb użytkownika , w tym budowa toalety dla osób niepełnosprawnych, na podstawie art.100 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakres robót wchodzi:- na paterze przebudowa parteru na potrzeby dostosowania dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń toalety,- na piętrze przebudowa istniejących pomieszczeń polegająca na rozebraniu więźby dachowej wraz z pokryciem, wykonanie nowej konstrukcji ścian pierwszego piętra wraz z częścią ścianek działowych, wykonaniem stropu żelbetowego i nowej więźby dachowej wraz z pokryciem.Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane:-rozbiórka pokrycia dachowego z rynnami i rurami,- rozbiórka więźby dachowej,-elementy konstrukcyjne żelbetowe i stalowe ścian piętra w tym:słupy poz 4,0 szt 4słupy poz TR1,0 szt 6nadproże stalowe poz. 5,0 l=3,5 m 2x dwuteownik 220nadproże stalowe z 2 x dwuteownik 220 poz 5,0 l=3,5- wykucie rozebranie ściany nośnej pod belkę poz 5,0,-nadproże stalowe poz 5,1 l= 1,44 2x dwuteownik 220,-ściany zewnętrzne murowane Piętra - etap I,-ściany wewnętrzne murowane Piętra - etap I - podwyższenie ściany wewnętrznej,-rygle ścian wewnętrznych murowane Piętra - etap I - podwyższenie ściany wewnętrznej-podciągi. Nadproża ścian zewnętrznych I etap w tym:ścianki działowe piętra etap I zgodnie z opisem w przedmiarze robót,płyta stropowa żelbetowa nad piętrem gr 20 cm,murłaty,krokwie,izolacje p. wilgociowe i cieplne nowego poddasza nie użytkowego,dach pokrycie + rynny + rury spustowe,stolarka okienna PCW okna 02,03,04,04 z podokiennikami wewnętrznymi i zewnętrznymi,stolarka drzwiowa wewnętrzna etap I zgodnie z przedmiarem robótdrzwi przesuwane automatycznie,glazury ścian W.C. dla niepełnosprawnych na parterze,docieplenie styropianem gr 20 cm elewacja ścian piętra Etap I,tynki + malowanie w pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem,docieplenie ściany szczytowej wewnętrznej piętra po I etapie a przed II etapem po podniesieniu dachu I etapu.Roboty elektryczne w tym:demontaż przewodów wtynkowych, płaskich lub kabelkowych okrągłychinstalacja gniazdowainstalacja oświetleniowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:• Projekt techniczny stanowiący załącznik nr 9 do SWZ ( realizacja zgodnie z zakresem przedstawionym na załączniku nr 4 iprzedmiarem robót– załącznik nr 8)• Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ• Zakres inwestycji przedstawiony na planie sytuacyjnym, stanowiący Załącznik nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środkówdowodowych w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę co najmniej 100 000,00 zł,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:a) doświadczenie potwierdzone wykazaniem wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej w swoim zakresie budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł ,wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. – kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej - budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach