Gmina Giby ogłasza przetarg
- Adres: 16-506 Giby, 74A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5165 038
- Data zamieszczenia: 2023-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Giby
74A
16-506 Giby, woj. podlaskie
tel. 87 5165 038
REGON: 790671082 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku urzędu gminy Giby oraz budowa szybu windowego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. W zakres prac wejdzie budowa szybu windowego jako wylewany żelbetowy lub murowany z dużą ilością przeszkleń, ocieplony metodą lekką, dostawa i montaż windy, przebudowa istniejących pomieszczeń w celu dostosowania układu funkcjonalnego budynku do zmienionych potrzeb użytkownika ,komunikacja z windy na każdy poziom budynku Urzędu Gminy, budowa toalety dla osób niepełnosprawnych, na podstawie art.100 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane:-rozbiórkowe,-roboty ziemne,-roboty ogólnobudowlane,-ściany,-tynki,-posadzki,-stolarka i ślusarka,-elementy kowalsko-ślusarskie,-Instalacje sanitarne,-wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne,-instalacje grzewcze,-demontaże,-tablice rozdzielcze,-instalacje gniazdowe,-instalacje oświetleniowe,-instalacje odgromowe i połączenia wyrównawcze,-pomiary i badania odbiorcze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:• Projekt techniczny stanowiący załącznik nr 9 do SWZ ( realizacja zgodnie z zakresem przedstawionym na załączniku nr 4 oraz przedmiarem – załącznik nr 8)• Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ• Zakres inwestycji przedstawiony na planie sytuacyjnym, stanowiący Załącznik nr 4Ogólne wymagania:Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Urzędu Gminy Giby oraz budowę szybu windowego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnychPrzedsięwzięcie współfinansowane jest z programu„ Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń spełniających standardy jakości określone w dokumentacji technicznej. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia Polskich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zmówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia.Pod pojęciem „parametry” rozumie się m.in. funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne będą w równoważnym stopniu spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia. Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia powinny być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 t.j.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy i wymaganiom dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Dodano: 2024-05-02 - „Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów” (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
Dodano: 2024-04-26 - „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27