Przetargi.pl
Budowa windy wewnętrznej w budynku po Szkole Podstawowej w Maziarni

Gmina Bojanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-433 Bojanów, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158708326 , fax. 158708326
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanów
    ul. Parkowa 5
    37-433 Bojanów, woj. podkarpackie
    tel. 158708326, fax. 158708326
    REGON: 000533297
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bojanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy wewnętrznej w budynku po Szkole Podstawowej w Maziarni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie szybu windy wraz z dostawą i montażem windy w budynku po szkole podstawowej w Maziarni przeznaczonym na Dom Opieki Dziennej łącznie z wykonaniem niezbędnych instalacji w tym: instalacji elektrycznych łącznie z odbiorem windy przez dozór techniczny oraz zapewnieniem konserwacji i serwisu windy daty odbioru przez UDT. Dane ogólne części objętej przebudową: • Długość – 2,40m • Szerokość – 2,40m • Wysokość od poz. terenu – 9,81m • Powierzchnia zabudowy – 5,76m2 • Powierzchnia użytkowa – 5,77 m2 • Kubatura ~ 56,51m3 Zadanie jest realizowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Województwa Podkarpackiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorys ofertowy uproszczony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 6 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach