Przetargi.pl
Budowa windy w Klubie Kultury w Zalesiu Górnym przy ul. Białej Brzozy 3.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy w Klubie Kultury w Zalesiu Górnym przy ul. Białej Brzozy 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznej windy do budynku Klubu Kultury w Zalesiu w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i ochrony przeciwpożarowej. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentację techniczną - „Projekt budowlano-wykonawczy dobudowy zewnętrznej windy Przy Klubie Kultury”- i z Ekspertyzą Techniczną dot. stanu ochrony przeciwpożarowej z kwietnia 2018r. Wymagany termin realizacji: a) rozpoczęcie robót – 26.02.2018 r. b) zakończenie robót zatwierdzone protokołem końcowym odbioru robót nie zawierającym wad, o których mowa w § 11 ust. 4 Umowy wraz z dostarczeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do dnia 31.08.2019r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej z tym, że wariantowość oznacza w tym przypadku złożenie oferty na: - W przypadku WARIANTU 1: prace objęte projektem i załącznikiem A. - W przypadku WARIANTU 2: obejmuje wariant I i dodatkowo naprawę uszkodzonej elewacji, a następnie pomalowanie całej elewacji (około 800,00 m2 – nie potrącono powierzchni okien poniżej 3,0 m2) farbą silikonową po uzgodnieniu koloru z Użytkownikiem oraz pomalowanie fragmentu rynny od strony zachodniej (około 7,0 mb). - W przypadku WARIANTU 3: obejmuje wariant I i dodatkowo naprawę uszkodzonej elewacji a następnie osiatkowanie i otynkowanie całej elewacji (około 800,00 m2 – nie potrącono powierzchni okien poniżej 3,0 m2) tynkiem silikonowym w kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem oraz wymianę rynien, rur spustowych (ok. 180,00 mb z PCV) i obróbek blacharskich. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru realizowanego wariantu (I, II lub III) na etapie rozstrzygnięcia przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) Wypełniona tabela wartości ofertowych dla Wariantu I, II i III /wykaz cen zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach