Przetargi.pl
Budowa windy przy budynku Szkoły Podstawowej w Narolu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Gmina Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 63170 87 , fax. 16 6317104
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Narol
    ul. Rynek 1
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 16 63170 87, fax. 16 6317104
    REGON: 65090063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy przy budynku Szkoły Podstawowej w Narolu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa windy przy budynku Szkoły Podstawowej w Narolu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. zgodnie z zakresem robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac; - przedmiar robót. Standard jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie budowlanym. Warunki realizacji robót budowlanych:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy 00/100 gr.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach