Przetargi.pl
Budowa wielospecjalistycznej przychodni zdrowia przy ul. Pogorskiej w Chrzanowie

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32500 Chrzanów, ul. Sokoła
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 240 325 , fax. 326 240 310
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o.
    ul. Sokoła 19
    32500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 326 240 325, fax. 326 240 310
    REGON: 27621848100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zla-chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielospecjalistycznej przychodni zdrowia przy ul. Pogorskiej w Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania „Budowa wielospecjalistycznej przychodni zdrowia przy ul. Pogorskiej w Chrzanowie” wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa i STWiORB, załączone do SIWZ. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o konieczności zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, za ich zgodność z dokumentacją projektową, niniejszą Specyfikacją i wymaganiami specyfikacji technicznych. Roboty oraz zastosowane materiały, muszą być nowe ,spełniać warunki Prawa Budowlanego oraz gwarantować : a) osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w dokumentacjach technicznych i STWiOR, b) minimum 5 letni okres rękojmi i gwarancji jakości, licząc od daty uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady wymiarze nie krótszym niż 5 lat od daty uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Okres obowiązywania rękojmi powinien być równy okresowi gwarancji zaoferowanemu w Formularzu Oferty przez Wykonawcę, stanowiącemu kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 19.2 SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w załączniku nr 8 do „Projektu umowy” – załącznik nr 10 do SIWZ, które określają w szczególności : - rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawców lub Podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę oraz w trakcie realizacji zamówienia stosował się do przepisów ustawy z dnia 22 lipca 2016 r o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U, poz. 1265, póź. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania aktualnych – wymaganych stawek najniższego wynagrodzenia i stawki godzinowej przez cały czas trwania umowy. Zamawiający będzie badał ceny złożonych w postępowaniu ofert, zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 90 ust. 1 ustawy Pzp, weryfikując, czy Wykonawca uwzględnił wymagane przepisami koszty pracy. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności przy wykonywaniu zamówienia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy również Podwykonawców. Na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w załączniku nr 8 do „Projektu umowy” – załącznik nr 10 do SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że czynności objęte wezwaniem wykonuje osoba zatrudniona na umowę o pracę wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Z tytułu niewniesienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w załączniku nr 8 do „Projektu umowy” – załącznik nr 10 do SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci kary umownej w wysokości określonej w załączniku do załącznik nr 10 do SIWZ (Projekt umowy ). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. robót betonowych i robót murowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,- zł /słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych/. Sposób wniesienia wadium i jego zwrot zostały podane w SIWZ pkt 16. Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach