Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Mordarce i Pasierbcu oraz Szkole Podstawowej w Kłodnem

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 491892363
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Mordarce i Pasierbcu oraz Szkole Podstawowej w Kłodnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Mordarce. 1) Lokalizacja: działki ewid. nr 1003/3, 1004 położone w Mordarce. 2) Główny zakres robót: Zadanie obejmuje budowę boiska do gry w piłkę nożną, wyposażenie boisk, budowę piłkochwytów, przebudowę sieci elektrycznej oświetlenia wewnętrznego z wymianą słupów, budowę fragmentu ogrodzenia, nadbudowę ogrodzenia ,remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu, wykonanie zieleni,wymianę nawierzchni poliuretanowej boiska do siatkówki i koszykówki na nawierzchnię z trawy syntetyczne na dz. ew. nr 1003/3, 1004 w Mordarce. 3) Nieruchomość składa się z działek ew. nr 1003/3,1004 działki ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 1003/3,1004 znajduje się budynek Zespołu Szkół w Mordarce. 4) Ogólna charakterystyka obiektu: Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej. Na boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonane odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów z włączeniem do studni chłonnej, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę nożną Na boisku zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w piłkę nożną. Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Równolegle do szerokości boiska po stronie zewnętrznej zostaną wykonane piłkochwyty wys. 6.0 m, W celu wykonania wjazdu na boisko projektuje się przebudowę fragmentu ogrodzenia. Od strony obiektu szkolnego projektuje się nadbudowę ogrodzenia z wys. 3.50 m na 4,50 m na odcinku 93,80 w formie piłkochwytu z wymianą siatki powlekanej na siatkę z polipropylenu w kolorze zielonym,oraz na odcinku 25,0m zostanie wykonane nowe ogrodzenie o wys. 4.50 m w formie piłkochwytu z montażem siatki z polipropylenu w kolorze zielonym. Od strony zachodniej odcinek 35.0 m i wschodniej odcinek 17.0 m ogrodzenia o wysokości 3.50 m pozostaje bez zmian na tych odcinkach projektuje się wymianę siatki powlekanej w kolorze zielonym. Od strony północnej projektuje się remont ogrodzenia o wys. 3.90 m na odcinku 112,3 m polegający na wymianie siatki na powlekaną w kolorze zielonym wraz z wymianą fragmentów słupków ogrodzenie na odcinku 1.0 m od góry każdego słupka. Wszystkie słupki ogrodzenia po nadbudowaniu,wyprostowaniu, odkopaniu, poprawieniu stężeń, zamontowaniu linek naciągowych, zostaną oczyszczone i pomalowane w kolorze zielonym. Ogrodzenia zostanie wyposażone w niezbędne bramy wjazdowe i furtki. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu skarp, humusowanie i obsianie trawą skarp. Zadanie częściowe nr 2. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Pasierbcu. 1) Lokalizacja: działki ewid. nr 463, 462/4, 419 położone w Pasierbcu. 2) Główny zakres robót: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami, utwardzeniem powierzchni działki, budową ogrodzenia na dz. ew. nr. 463,462/4,419 w Pasierbcu. 3) Nieruchomość składa się z działki ew. nr 463,462/4,419 działka ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 463, 462/4 znajduje się budynek Zespołu Szkół w Pasierbcu, hala sportowa,plac zabaw dla dzieci, utwardzone parkingi,oświetlenie ogrodowe. 4) Ogólna charakterystyka obiektu: Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami wraz z budową ogrodzenia, utwardzeniem powierzchni gruntu. Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej nr ew. 419. Na boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonane odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Poszczególne sączki drenarskie zostaną włączone do zbieracza drenażu fi 200 mm z PCW za pomocą kształtek, zbieracz zostanie włączony do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę nożną, ręczną, siatkówkę oraz koszykówkę. Na boisku zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych. Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, cały obiekt zostanie ogrodzony ogrodzeniem o wys. 1.50 m . Ogrodzenia projektuje się z siatki powlekanej w kolorze zielonym na słupach stalowych z rur fi 50 mm. Ogrodzenia zostanie wyposażone w niezbędne bramy rozsuwane i furtki. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu skarp, humusowanie i obsianie trawą skarp, zabezpieczenie skarp siatkami, oraz posadzenie krzewów iglastych. Zadanie częściowe nr 3. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Kłodnem. 1) Lokalizacja: działki ewid. nr 474, 468, położone w Kłodnem. 2) Główny zakres robót: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami, utwardzeniem powierzchni działki, przebudową ogrodzenia, utwardzeniem i remontem pobocza drogi do szkoły na dz. ew. nr 474, 468 w Kłodnem. 3) Nieruchomość składa się z działki ew. nr 474,468, działki ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 474 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej w Kłodnem, plac zabaw dla dzieci, utwardzone parkingi,oświetlenie ogrodowe, teren jest ogrodzony. 4) Ogólna charakterystyka obiektu: Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami , utwardzeniem powierzchni gruntu. Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej. Pod budowę boiska zostanie wykorzystana istniejąca płyta z nawierzchni asfaltowej z wykonaniem przedłużenia o 2.0 m w kierunku południowym a także wykonaniem wnęki szatniowej z ławką od strony zachodniej. Wokół boiska zostanie wykonane odwodnienie w formie drenażu opaskowego. Sączki drenarskie zostaną wykonane z rur perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna grysem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę nożną, ręczną, siatkówkę oraz koszykówkę. Na boisku zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych. Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, cały obiekt jest już ogrodzony ogrodzeniem o wys. 1.50 m .Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu skarp, humusowanie i obsianie trawą skarp,oraz posadzenie krzewów iglastych. Skarpy zostaną zabezpieczone płytami kratowymi i siatkami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w udostępnionych przez zamawiającego dokumentach technicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie częściowe nr 1. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Mordarce – 18.900,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćset 00/100 złotych). 2) Zadanie częściowe nr 2. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Pasierbcu – 11.600,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset 00/100 złotych). 3) Zadanie częściowe nr 3. Budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Kłodnem – 12.200,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dwieście 00/100 złotych). 2. Łączna kwota wadium jaką należy wnieść w tym postępowaniu wynosi: 42.700,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2017 roku do godz. 11:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia".
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Wstępne oświadczenie wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, a) wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć czytelny podpis, opatrzony pieczęcią osoby upoważnionej, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (pokój nr I na piętrze) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B. 3. Wykonawca zobowiązany jest bezpośrednio przed podpisaniem umowy, złożyć zamawiającemu: 1) Jeden egzemplarz podpisanego kosztorysu ofertowego (na każde zadanie częściowe oddzielnie). 2) Jeden egzemplarz podpisanego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, na wzorze przygotowanym przez zamawiającego, zgodnie z zapisami w rozdziale II część II pkt 6 niniejszej SIWZ (na każde zadanie częściowe oddzielnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach