Przetargi.pl
Budowa wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Brzeziny przy drodze krajowej nr 82

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Brzeziny przy drodze krajowej nr 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Brzeziny przy drodze krajowej nr 82. Przedmiot zamówienia, obejmuje budowę zatoki autobusowej w km 32+880 strona lewa przy drodze krajowej szer. 3,0m wraz z dojściem zlokalizowanym w pasie drogi krajowej nr 82 w m. Brzeziny - chodnika szerokości 1,5 m. W obszarze zatoki wykonana będzie przebudowa chodnika na długości 53,91 m. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m. Szerokość zatoki autobusowej wynosi 3m. Za peronem dla pieszych przewidziano poszerzenie na lokalizację wiaty przystankowej o wymiarach 1,5m x 4,0m. Projektowana zatoka autobusowa oraz chodnik znajduje się w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 82. Istniejący zjazd gruntowy na działkę nr 176/4 należy przebudować na nawierzchnię z kostki betonowej. 2. Zakres robót: - budowa zatoki autobusowej w km 32+874 - przebudowa istniejącego chodnika od km 32+878.5 do km 32+922, - zapewnienie ciągłości istniejącego rowu poprzez budowę rowu po nowym śladzie na długości 38m oraz budowę 2 przepustów Ø 0,60 m, - zmiany w stałej organizacji ruchu 2.1. Zamiany w zagospodarowaniu terenu obejmują : - budowa zatoki autobusowej, - przebudowa istniejącego chodnika w obszarze zatoki autobusowej - budowa przepustów pod chodnikiem w ciągu rowów - przebudowa zjazdu gruntowego na zjazd z kostki betonowej - ustawienie balustrad ochronnych 2.2 Charakterystyka i parametry techniczno - użytkowe zatoki autobusowej. Zatoka autobusowa posiada następujące parametry: - usytuowanie przy jezdni szerokość 3,0 m - długość krawędzi zatrzymania 20,0 m - pochylenie poprzeczne w stronę jezdni 2% - skos wjazdowy 1:8 - skos wyjazdowy 1:4 - wyokrąglenie załomów krawędzi jezdni 30,0 m 2.3. Charakterystyka i parametry techniczno - użytkowe chodnika. Chodnik będzie posiadał następujące parametry: szerokość 1,5m szerokość poboczy 0,5 m (0,3m) pochylenie poprzeczne chodnika 2% usytuowanie poza rowem przydrożnym drogi krajowej, w obszarze zatoki przy krawężniku. 2.4. Konstrukcja nawierzchni chodnika: - 6 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 10 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 ≤ 4,0MPa, Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20 cm. Na styku z istniejącymi nawierzchniami jezdni zaprojektowano krawężnik betonowy 20x22 cm o wyniesieniu 2 cm nad poziom nawierzchni. 2.5. Konstrukcja zatoki autobusowej: - 8 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 3 cm w-wa asfaltu lanego MA8 35/50, - 20 cm podbudowa z chudego betonu, - 16 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C3/4 ≤6.0MPa, - 15 cm w-wa mrozoodporna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2≤4.0MPa, Na długości zatoki zaprojektowano obramowanie krawężnikiem betonowym 20x30 cm wyniesionym nad krawędź jezdni 12 cm. Na początku i końcu zatoki zaprojektowano krawężnik skośny a w obrębie zjazdów krawężnik 20x22 o wyniesieniu 4 cm. 2.6. Odwodnienie. Na długości zatoki autobusowej zaprojektowano nowy przebieg rowu przydrożnego zlokalizowanego za chodnikiem. W celu zapewnienia ciągłości rowu po lewej stronie drogi krajowej zaprojektowano pod chodnikiem 2 przepusty betonowe Ø 0.6 m ze ściankami czołowymi. W km 0+006,66 zaprojektowano przepust długości 5 m pod kątem 57° oraz umocnienie wylotu przepustu prefabrykatami betonowymi typu krata. W km 0+044,83 zaprojektowano przepust długości 9 m pod kątem 37°, oraz umocnienie wlotu przepustu prefabrykatami betonowymi typu krata. Rów między przepustami umocniony prefabrykatami żelbetowymi typ korytkowy wg KPED karta 01.13.,a skarpy płytami ażurowymi na podsypce cementowo piaskowej oraz geowłókninie. 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla zadania „„Dokumentacja projektowa na budowę zatok autobusowych w km 31+750 strona prawa i km 32+880 strona lewa przy drodze krajowej wraz z dojściem zlokalizowanym w pasie drogowym drogi krajowej nr 82 w m Brzeziny” przez DrogMost Lubelski Sp. z o.o. ul. Wrotkowska 1B, 20-469 Lublin, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania oraz przygotuje dokumentację odbiorową. 5. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę -zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). Opis równoważności elementów opisanych przez użycie znaków towarowych jest załącznikiem do dokumentacji projektowej. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 8.1. jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 8.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych obejmujących: - wykonanie robót przygotowawczych - budowa zatoki - budowa chodnika - budowa przepustów - wykonanie oznakowania jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 2 ust. 5 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45111000-8 roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ. oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4 i 5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291z późn.zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach