Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 280 300 , fax. 683 280 332
- Data zamieszczenia: 2020-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 280 300, fax. 683 280 332
REGON: 60928200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl ; www.bip.zdw.zgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty magazynowej wraz z magazynami podręcznymi na terenie Obwodu Drogowego w Sławie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Przedmiotem inwestycji jest budowa wiaty i magazynów podręcznych oraz placu manewrowego. Wiata ma pełnić funkcję magazynową oraz wspomagać pracowników Obwodu Drogowego przy różnych pracach porządkowych. Forma architektoniczna obiektu: Obiekt wolnostojący, w kształcie prostokąta, o charakterze wiaty, wykonany w większości w konstrukcji stalowej, dach płaski. Jeden segment po stronie zachodniej wiaty wymurowany z bloczków SILKA gr 24 cm, obok po stronie wschodniej segmentu wymurowanego – przęsło wygrodzone siatką. Wejście do segmentów poprzez bramy stalowe dwuskrzydłowe od strony południowej. Od strony północnej w części murowanej znajdują się dwa okna. Reszta obiektu w charakterze wiaty. Przed wiatą plac manewrowy wykonany z kostki brukowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w pkt 5 Instrukcji w SIWZ - załącznik nr 1 do formularza oferty. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (wzór - załącznik nr 2 do formularza oferty). 1.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7. Oferta SKŁADANA ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, OSOBIŚCIE, ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA winna zawierać: 1) oświadczenie - zał. nr 1 do formularza oferty, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów - zał. nr 2 do formularza oferty (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu) 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy lub w przypadku gdy oferta jest SKŁADANA ELEKTRONICZNIE PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem miniPortalu: 1) oświadczenie - zał. nr 1 do formularza oferty, 2) zobowiązanie do udostępnienia zasobów - zał. nr 2 do formularza oferty (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu) 3) pełnomocnictwo wniesione w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu
Dodano: 2023-07-17 - "Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze wojewódzkiej nr 315 w m. Lipka"
Dodano: 2022-09-08 - Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w 2 gminnych budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM 4.
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych, linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy Wędrzyn w Garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna: Część I Pomiary instalacji w Garnizonie Wędrzyn, Część II Pomiary instalacji w Garnizonie Międzyrzecz, Część III Pomiary instalacji w Garnizonie Skwierzyna.
Dodano: 2020-06-05 - Wykonanie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność gminy Żary o statusie miejskim
Dodano: 2020-04-08 - Wykonanie okresowych pomiarów elektronarzędzi, instalacji elektrycznych i odgromowych, linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy Wędrzyn w Garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna: Część I Pomiary instalacji w Garnizonie Wędrzyn, Część II Pomiary instalacji w Garnizonie Międzyrzecz, Część III Pomiary instalacji w Garnizonie Skwierzyna, Część IV Pomiary elektronarzędzi w Garnizonie Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna.
Dodano: 2019-08-22 - Modernizacja instalacji elektrycznej oraz instalacji systemu sygnalizacji pożarowej wraz z robotami remontowo-budowlanymi w I/ZUS w Słubicach
Dodano: 2019-08-02 - BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110c – Etap I
Dodano: 2019-07-02 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W SŁUBICACH - ETAP III
Dodano: 2019-04-01 - Wykonanie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność gminy Żary o statusie miejskim.
Dodano: 2019-03-27