Przetargi.pl
Budowa węzła integracyjnego Puck wraz z trasami dojazdowymi

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
    REGON: 191675439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miastopuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa węzła integracyjnego Puck wraz z trasami dojazdowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa węzła integracyjnego Puck wraz z trasami dojazdowymi - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 9 Mobilność, Działania 9.1 Transport miejski, Poddziałania 9.1.1 Transport miejski mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. W programie funkcjonalno-użytkowym określono przedmiot oraz wielkości/ zakres zamówienia w formule "Zaprojektuj i wybuduj". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej: a) opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego prac projektowych w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy – 2 egz. w wersji papierowej, b) dane wyjściowe do projektowania, które należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy – 2 egz. w wersji papierowej, c) sporządzenie koncepcji rozwiązań drogowych i torowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem, celem zaopiniowania przez zarządców dróg. Koncepcja powinna składać się z części opisowej i części rysunkowej, zawierającej co najmniej plan sytuacyjny, profile ulic, przekroje normalne, przekroje konstrukcyjne. Po uzyskaniu pozytywnych opinii zarządców dróg Wykonawca wystąpi do zarządców sieci o wydanie warunków branżowych zabezpieczenia bądź przełożenia uzbrojenia kolidującego z przebudową ulic – 6 egz. w wersji papierowej, d) uzyskanie we własnym zakresie wszelkich map do celów projektowych wraz ze wznowieniem granic nieruchomości projektowanych pasów drogowych – 2 egz. w wersji papierowej, e) wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej – 5 egz. w wersji papierowej, f) wykonanie projektów podziału nieruchomości w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym linie rozgraniczające inwestycji – 8 egz. w wersji papierowej, g) wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji technicznej – 5 egz. w wersji papierowej, h) opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych oraz wykonawczych (w tym.in. projekty branży drogowej, kolejowej, elektrycznej, projekt zieleni, projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, projekt kanalizacji deszczowej oraz projekt sieci teletransmisji, podsystemu kamer w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, dokonania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – po 8 egz. w wersji papierowej. Projekt kanalizacji deszczowej należy przygotować z uzgodnieniu z jednostką opracowująca równolegle projekt kanalizacji sanitarnej na omawianym odcinku. i) Zmawiający wymaga dostosowanie projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych. j) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas wykonania robót budowlanych) oraz uzyskanie jego zatwierdzenia – 5 egz. w wersji papierowej, k) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz uzyskanie jego zatwierdzenia – 5 egz. w wersji papierowej, k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – 5 egz. w wersji papierowej, m uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeśli będzie wymagana) – 1 egz. w wersji papierowej, n) dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, uzyskanie opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji – po 1 egz. w wersji papierowej, o) uzyskanie opinii właściwego konserwatora zabytków oraz w przypadku nałożenia takiego obowiązku uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków – 1 egz. w wersji papierowej, p) uzyskanie pozwolenia na budowę, dokonanie skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – 1 egz. w wersji papierowej, q) przedmiar robót, ślepy kosztorys zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót – po 5 egz. w wersji papierowej, r) kosztorys inwestorski sporządzony oddzielnie dla każdego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów – po 5 egz. w wersji papierowej, s) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – po 5 egz. w wersji papierowej, t) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej na nośniku CD/DVD, format plików rysunków *.dwg i *.pdf. u) pełnienie nadzoru autorskiego. 2) Faza II - Budowa węzła integracyjnego Puck wraz z trasami dojazdowymi: wykonanie, dostawa i montaż zgodnie z opracowaną dokumentacją zaprojektowanych elementów, w szczególności: a) opracowanie przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlano-montażowych dla wszystkich elementów realizowanych w ramach Fazy II w terminie 7 dni od zatwierdzenia protokołu zdawczo – odbiorczego dokumentacji projektowej, b) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy/przebudowy w terminie 7 dni od zatwierdzenia protokołu zdawczo – odbiorczego dokumentacji projektowej, c) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlano-montażowych, w terminie 7 dni od zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlano-montażowych. d) wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, e) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablic informacyjnych o współfinansowaniu projektu przy współudziale środków Unii Europejskiej, w każdym miejscu realizacji inwestycji w chwili rozpoczęcia robót budowlanych a po zakończeniu tablic pamiątkowych. Minimalny wymiar tablic to 80 x120 cm. Wzór tablicy dostępny jest na stronie http://www.rpo.pomorskie.eu f) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, g) budowa węzła przesiadkowego wraz z trasami dojazdowymi wraz z infrastrukturą (m.in. monitoringiem, oświetleniem, odwodnieniem terenu, zielenią, miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, autobusów, taxi i rowerów wraz z samoobsługową stacją naprawy rowerów, zatokami autobusowymi wraz z wiatami, ciągami pieszymi i rowerowymi) na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, h) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, i) uporządkowanie obszaru przyległego do prowadzonych robót, j) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, k) wykonanie oznakowania docelowego, zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu, l) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD/DVD oraz w formie papierowej, m) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, przedłożenie wyników badań do akceptacji przez właściwych Inspektorów Nadzoru, n) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, o) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu, p) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane). 3) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przygotowania bezpłatnego przeszkolenia osób wytypowanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu monitoringu węzła integracyjnego z uwzględnieniem w szczególności poniższego: a) miejsce szkolenia, termin i ich zakres tematyczny wymaga uzgodnienia z Zamawiającym, po uprzednim uzgodnieniu Zamawiający może udostępnić na potrzeby szkoleń własną salę konferencyjną, b) szkolenie musi obejmować zarówno wiedzę teoretyczną jak i praktyczną oraz ma być tak przeprowadzone, aby po jego zakończeniu i zdaniu egzaminu kończącego szkolenie wszystkie biorące w nim udział osoby mogły samodzielnie bez problemów w pełni obsługiwać system, na potwierdzenie zdania egzaminu Wykonawca ma wystawić dla każdej biorącej w nim udział osoby imienny certyfikat ukończenia szkolenia, c) szkolenie musi obejmować wszystkie zagadnienia, z którymi mogą się spotkać użytkownicy systemu - zarówno te dotyczące bieżącej obsługi poprawnie działającego systemu jak również sytuacji awaryjnych i serwisowych. 4) Wykonawca przygotuje instrukcje obsługi poszczególnych elementów systemu. 5) Wykonawca w ramach dostawy systemu monitoringu węzła integracyjnego zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie wraz z licencją do ich obsługi. Udzielona licencja powinna przewidywać uprawnienie licencjobiorcy do udzielenia sublicencji innej jednostce Miasta Puck lub spółce, której Miasto jest właścicielem. Wyżej wymieniona licencja lub zestaw licencji powinna obejmować bez ograniczeń ilość i typ obsługiwanych urządzeń, stanowisk zarządzania, użytkowników, jednoczenie będzie stanowić licencje bez ograniczeń czasowych oraz zapewnienie pakietu niezbędnych szkoleń personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania i eksploatacji systemów. 2. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia przeprowadził wizję lokalną, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmioty zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innymi pracownikami, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 4. Termin rękojmi za wady i gwarancji jakości ustala się następująco: 1) dokumentacja projektowa - 60 miesięcy od uzyskania pozwolenia na budowę, skutecznego zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji o zezwoleniu realizacji inwestycji drogowej, 2) roboty budowlano-montażowe – minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 3) wiaty przystankowe - 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 4) mała architektura - 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 5) oznakowanie pionowe - 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 6) samoobsługowa stacja naprawy rowerów - 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 7) system monitoringu węzła integracyjnego - 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 5. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. 6. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi w PN i aprobatach technicznych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na koszt własny, w okresie udzielonej w ofercie gwarancji i rękojmi, bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji obiektów, a także przeglądów okresowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w tym m.in. wykonania pomiarów kontrolnych wybudowanych sieci w okresach wskazanych przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów jak i kompletu dokumentów potrzebnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz złożeniu przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 11. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełniania dokumentów/wyjaśnienia zapisów na żądanie organu wydającego pozwolenie na użytkowanie oraz uczestniczenie w kontrolach związanych z zakończeniem budowy oraz wydaniem pozwolenia na użytkowanie. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w ramach Fazy II, czyli pracowników fizycznych, kierowców, operatorów. 15. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do osób wymienionych w ust. 14 musi przed rozpoczęciem wykonywania przez nie czynności w zakresie realizacji zamówienia przedstawić właściwemu inspektorowi nadzoru kopię umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich. W przypadku podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich, w odniesieniu do osób wymienionych w ust. 14, należy przedłożyć wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią zawartej umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby wymienione w ust. 14 nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 16. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba wymieniona w ust. 14, niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę, o której mowa w § 23 ust. 1 pkt 11) umowy za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę lub jego przedstawicieli. 17. Zamawiający jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w zakresie niezbędnym do weryfikacji spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których pkt. 14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 125.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 214. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.43.2017.BDS na Budowę węzła integracyjnego Puck wraz z trasami dojazdowymi”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu / zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach