Przetargi.pl
Budowa wentylacji mechanicznej oraz przebudowa instalacji gazowej w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Marynarki Polskiej 83 w Ustce

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wentylacji mechanicznej oraz przebudowa instalacji gazowej w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Marynarki Polskiej 83 w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wentylacji mechanicznej oraz przebudowa instalacji gazowej w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Marynarki Polskiej 83 w Ustce. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń dokumentacji budowlanej: 2.1. robót przygotowawczych (w tym m.in. roboty: rozbiórkowe, demontażowe), 2.2. robót budowlanych instalacyjnych: instalacja wentylacyjna (budowa konstrukcji wsporczych, kanałów wentylacyjnych i uzbrojenia, montaż centrali wentylacyjnej z automatyką), instalacja grzewcza zasilająca do centrali wentylacyjnej (budowa rurociągów zasilających i armatury), instalacja gazowa (budowa rurociągów), instalacja elektryczna ( budowa instalacji odgromowej i rozbudowa rozdzielnicy) 2.3. robót odtworzeniowych, porządkowych i uruchomienia centrali; 2.4. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana – załączniki nr 8 i 11 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 9 do SIWZ, oraz pomocniczo przedmiar robót – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona w imieniu Zamawiającego: 3.1. zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane), 3.2. uzyska pozwolenie na użytkowanie (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane). 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: 5.1. robót rozbiórkowych i demontażowych, 5.2. robót instalacyjnych przy montażu centrali wentylacyjnej z automatyką, 5.3. robót przy budowie konstrukcji wsporczej, 5.4. robót instalacyjnych instalacji grzewczej zasilającej do centrali wentylacyjnej (budowa rurociągów zasilających i armatury), 5.5. robót instalacyjnych instalacji gazowej (budowa rurociągów), 5.6. robót instalacji elektrycznej (budowa instalacji odgromowej i rozbudowa rozdzielnicy), 5.7. robót sanitarnych instalacji gazowej, 5.8. wykonanie pomiarów i badań oraz uruchomienie centrali wentylacyjnej. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach