Przetargi.pl
Budowa w formule zaprojektuj i wybuduj zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 793 (ul. Pułaskiego) na teren działki 2/19 celem skomunikowania działki nr 2/21

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa w formule zaprojektuj i wybuduj zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 793 (ul. Pułaskiego) na teren działki 2/19 celem skomunikowania działki nr 2/21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowaniu zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 793 (ul. Pułaskiego) na teren działki 2/19 w miejscu wskazanym na załączniku graficznym zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 2013-12-20 znak WDU/AWID/5420/Z-286/18191/13 oraz decyzji Burmistrza Myszkowa ustalającej warunki zabudowy nr 38/2013 z dnia 2013-09-23. Zadanie inwestycje obejmuje działkę ewidencyjną nr 2/19. 2. Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektowo-kosztorysową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. Zakres planowanych prac projektowych: - Wykonanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463), z opracowaniem dokumentacji geologicznej, - Opracowanie projektu budowlanego, - Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - Wykonanie dokumentacji wykonawczej i kosztorysowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji technicznych budowy i odbioru robót budowlanych, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego zjazdu (jeśli takie będzie wymagane) - w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji budowlanej powykonawczej. Zakres planowanych robót budowlanych: - Wytyczenie obiektu w terenie - Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, - Wykonanie prac porządkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Wymagania stawiane dokumentacji projektowo-kosztorysowej przez zamawiającego: Zakres i forma dokumentacji projektowej którą Wykonawca winien wykonać i przekazać Zamawiającemu - podane ilości dotyczą wyłącznie ilości egzemplarzy które Wykonawca ma przekazać Zamawiającemu bez uwzględnienia opracowań, egzemplarzy wymaganych przez urzędy i jednostki administracji które będą uzgadniały i zatwierdzały przedmiotową dokumentację. - mapa zasadnicza dla celów projektowych - w wersji papierowej do każdego egzemplarza projektu budowlanego + 1 egz. dla Zamawiającego + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie DWG; - materiały geodezyjne do ustalenia własności - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, - projekt budowlany poszerzony o zakres projektu wykonawczego - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. rysunków w wersji elektronicznej w formacie DWG + 1 egz. opisu technicznego w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF, - przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie ATH lub KST, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. W wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF, - kosztorys inwestorski - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. w formacie ATH lub KST, - projekt docelowej organizacji ruchu (jeśli wymagany) - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. rysunków w wersji elektronicznej w formacie DWG + 1 egz. opisu w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF, - projekt czasowej organizacji ruchu (jeśli wymagany) - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. rysunków w wersji elektronicznej w formacie DWG + 1 egz. opisu w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF - dokumentacja powykonawcza - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF + 1 egz. rysunków w wersji elektronicznej w formacie DWG + 1 egz. opisu w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF Ponadto dokumentacja winna zawierać wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji celu, któremu ma służyć przedmiotowa dokumentacja. Zakres tych uzgodnień zależeć będzie od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy: lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w pfu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, normy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pfu. 5. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 6. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.40.2015.AI - Wadium - Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 793 na teren działki 2/19. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach