Przetargi.pl
Budowa ulicy Wczasowej w Słupsku.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Wczasowej w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Wczasowej w Słupsku, a w szczególności: 1) roboty drogowe: a) jezdnia o szerokości 3,0-5,0 m z kostki betonowej, b) chodnik z kostki betonowej łączący ul. Wczasową z ul. Kaszubską, c) zjazdy, d) miejsca parkingowe, e) humusowanie i obsianie trawą zieleni. 2) roboty elektryczne: a) przebudowa sieci elektroenergetycznej Energa Operator, b) budowa nowego oświetlenia, 3) roboty sanitarne: a) sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC 200, 250, 315, b) wypusty do granic działek, c) wpusty deszczowe, 4) stała organizacja ruchu. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1) BRANŻA DROGOWA. W ramach inwestycji zaprojektowano jednoprzestrzenny układ jezdni. Jezdnie przewidziano szerokości 3,0-5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej obustronnie ograniczoną krawężnikami betonowymi, wystającymi w świetle na 10 cm. Wzdłuż jezdni zaprojektowano zjazdy indywidualne oraz dojścia do posesji o nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca parkingowe z parkowaniem równoległym o nawierzchni z kostki betonowej. Zaprojektowano chodnik łączący ulicę Wczasową z ulicą Kaszubską. Ze względu na duże przewyższenia terenu w ciągu chodnika zaprojektowano schody terenowe. Bilans powierzchni inwestycji: jezdnie - 1.500 m2, chodniki - 300 m2, zjazdy - 590 m2, miejsca parkingowe - 140 m2, zabruk - 220 m2, zieleń - 1.890 m2. Konstrukcja nawierzchni: a) jezdnia: kostka betonowa szara h = 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 20 cm, warstwa mrozoodporna z piasku gr. 15 cm. b) parking, zjazd, zabruk: kostka betonowa czarna h = 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0 - 31,5 gr. 20 cm, warstwa mrozoodporna z piasku gr. 15 cm. c) chodnik: kostka betonowa szara h = 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0 - 31,5 gr. 15 cm, - warstwa mrozoodporna z piasku gr. 10cm. d) krawężniki betonowe 30 x 15 cm oraz obrzeża betonowe 30 x 8 cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. 2) BRANŻA ELEKTRYCZNA. Przebudowa sieci elektroenergetycznej Energa Operator, aby usunąć jej kolidujące elementy poza projektowany układ drogowy. W zakresie inwestycji znajduje się przełożenie linii kablowej 15 kV na odcinku l = 59 m oraz linii kablowej 0,4 kV na odcinku l = 40 m. Dodatkowo osłonić rurami A110PS istniejące wyprowadzenia kabli 0,4 kV. W zakresie budowy nowego oświetlenia na nowym układzie komunikacyjnym do wykonania są następujące roboty: a) budowa sieci oświetleniowej kablem YAKY 4 x 25 mm2 o długości montażowej lc = 507 m, b) budowa latarni ulicznych 18 kpl, c) wymiana szafki oświetleniowej 1 kpl, d) demontaż istniejących opraw na słupach linii napowietrznej 0,4 kV Energa Oświetlenie, e) demontaż istniejących przewodów linii napowietrznej 0,4 kV Energa Oświetlenie. Latarnie budowane w oparciu o słupy kompozytowe okrągłe o wysokości 5 m, dobrane konstrukcyjnie dla II strefy wiatrowej. Zastosować słupy w kolorze szarym. Zastosować oprawy LED posiadające certyfikat ENEC. W ramach demontażu sieci oświetleniowej Energa Oświetlenia należy zdemontować istniejącą linię napowietrzną o długości l = 196 m, zdemontować oprawy i wysięgniki ze słupów linii napowietrznej – 4 kpl, unieczynnić linię kablową zasilającą oświetlenie. Materiały z demontażu zwrócić na magazyn Energa Oświetlenie RO Słupsk. 3) BRANŻA SANITARNA. Kanalizacja deszczowa ma za zadanie odprowadzić wody opadowe z budowanej drogi oraz osiedla do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Sportowej o średnicy DN 315. Wykonać sieć grawitacyjną z rur PVC 200, 250 i 315. Wypusty do granic nieruchomości z rur PVC 160 zakończone korkami. Wpusty deszczowe fi 500 z osadnikiem 1,0 m, zwieńczone uchylnym, zatrzaskowym rusztem z ryglem, kratą żeliwną. Studnie rewizyjne żelbetowe o średnicy 1200 mm z płytą odciążającą, włazem żeliwnym z przykręcaną pokrywą. Należy przebudować istniejącą studnię Di1 na studnię DN1 200 mm z betonu wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F-50, klasa betonu B 45. Należy przebudować istniejącą studnię Di2 na studnię DN 1200 (lub DN 1000 w przypadku braku miejsca). Na istniejących studniach przewidzianych do regulacji zastosować płyty odciążające. 4) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Znaki pionowe z grupy znaków małych i średnich, z folii odblaskowej minimum drugiej generacji na podkładzie stalowym, zamocowane do słupków stalowych, ocynkowanych o średnicy 60 mm lub za pomocą profilowanych słupów wsporczych. 5) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Annę Wąchnicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: AMW Biuro Projektów Anna Wąchnicka, ul. Krzywa 48, 76-200 Słupsk. 3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, 2) przed przystąpieniem do robót Wykonawca na koszt własny ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska, 3) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 4) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 5) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych i pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 6) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 7) zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. oraz zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz., 8) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 9) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 10) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty, itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót, 11) przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że materiały z rozbiórki zostaną przetransportowane i unieszkodliwiona na jego koszt. 4. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 3) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290), 4) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty, 5) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, 6) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, 7) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 8) za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 9) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 10) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót, 11) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), trawników, drzew, krzewów, itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia minimum 4 osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót ziemnych oraz odtworzeniowych. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą wykonywać oraz przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osoby skierowanej do wykonywania wymaganych robót w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu. 8. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości ( PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace/roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach