Przetargi.pl
Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu

Gmina Morąg ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
    REGON: 51074358000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie i rozbudowa ulic: Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej, i Marszałka Józefa Piłsudskiego w miejscowości Morąg, woj. warmińsko mazurskie. Całość prac przewidziana do wykonania znajduje się na terenie gdzie uchwalony został miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja jest wielobranżowa i zawiera opracowania dla branży drogowej, sanitarnej i elektroenergetycznej. Elementy i rodzaje robót wchodzące w skład inwestycji: 1 Branża drogowa - roboty przygotowawcze Ulica Świerkowa, Lipowa, część ul. Łąkowej 2 Roboty rozbiórkowe ziemne: Ulica Świerkowa, Lipowa, część ul. Łąkowej 3 Nawierzchnia: Ulica Świerkowa, Lipowa, część ul. Łąkowej 4 Roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu 5 Branża sanitarna: Kanalizacja deszczowa - ul. Łąkowa 6 Branża sanitarna: Kanalizacja deszczowa - ul. Lipowa 7 Branża sanitarna: Kanalizacja deszczowa - ul. Świerkowa 8 Branża drogowa - roboty przygotowawcze: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 9 Branża drogowa - roboty ziemne: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 10 Branża drogowa - odwodnienie: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 11 Branża drogowa - podbudowy: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 12 Branża drogowa - nawierzchnie: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 13 Branża drogowa - roboty wykończeniowe: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 14 Branża drogowa - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 15 Branża drogowa - elementy ulic: Ulica Jodłowa i część ul. Łąkowej 16 Branża drogowa - roboty przygotowawcze: Ulica Sowia 17 Branża drogowa - roboty ziemne: Ulica Sowia 18 Branża drogowa - podbudowy: Ulica Sowia 19 Branża drogowa - nawierzchnie: Ulica Sowia 20 Branża drogowa - roboty wykończeniowe: Ulica Sowia 21 Branża drogowa - elementy ulic: Ulica Sowia 22 Branża sanitarna - roboty ziemne i przygotowawcze: kanalizacja deszczowa ul. Jodłowa i część ul. Łąkowej 23 Branża sanitarna - roboty montażowe: kanalizacja deszczowa ul. Jodłowa i część ul. Łąkowej oraz 1 Kanalizacja sanitarna ul. Świerkowa i ul. Łąkowa 2 Sieć wodociągowa ul. Świerkowa, ul. Jodłowa i ul. Łąkowa 3 Roboty drogowe ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Łąkowej 4 Kanalizacja deszczowa ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Narutowicza studnia nr 11 5 Kanalizacja deszczowa, wylot do rowu ul. Świerkowa 6 Roboty elektryczne, usuwanie kolizji ul. Sowia, ul. Jodłowa i ul. Łąkotryczne, usuwanie kolizji ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8 Roboty elektryczne, prace demontażowe ul. Świerkowa, ul. Lipowa, ul. Jodłowa 9 Roboty elektryczne, oświetlenie uliczne na całości WAŻNE !!! 1. Nawierzchnia ulicy Łąkowej i Marszałka Józefa Piłsudskiego ulega zmianie z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki betonowej polbruk gr. 8cm typu TETKA (w dokumentacji projektowej i przedmiarach widnieje jako nawierzchnia bitumiczna). 2. Ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego realizowana będzie tylko na odcinku od ulicy Sikorskiego Pik. 0+000,00 do ulicy Łąkowej ze skrzyżowaniem Pik 0+079,39 (w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót jest przedstawiony cały zakres dotyczący tej ulicy). Kanalizacja deszczowa w ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego na odcinku od studni Nr 1 o rzędnej 114,87 do studni Nr 11 o rzędnej 113,70/110,68 bez wpustów ulicznych na odcinku od studni Nr 3 do studni nr 11 (w części ulicy o nawierzchni gruntowej). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja techniczna: 1. Projekt budowlany Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu. - opracowanie z sierpnia 2015 r. 2. Projekt wykonawczy (branża drogowa) Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu - opracowanie z sierpnia 2015 r. 3. Projekt budowlany (oświetlenie uliczne) Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu. - opracowanie z sierpnia 2015 r. 4. Projekt wykonawczy (oświetlenie uliczne) Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu. - opracowanie z sierpnia 2015 r. 5. Projekt budowlany (branża sanitarna) Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu. - opracowanie z sierpnia 2015 r. 6. Projekt wykonawczy (branża sanitarna) Budowa ulicy Świerkowej, Lipowej, Jodłowej, Łąkowej, Sowiej i Marszałka Józefa Piłsudskiego w Morągu. - opracowanie z sierpnia 2015 r. 7. Projekt budowy kanalizacji deszczowej Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Jodłowa i części ul. Łąkowej do skrzyżowania z projektowaną ul. Piłsudskiego - opracowanie z września 2008 r. 8. Projekt wykonawczy Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Jodłowa i części ul. Łąkowej do skrzyżowania z projektowaną ul. Piłsudskiego - opracowanie z września 2008 r. 9. Projekt budowy kanalizacji deszczowej Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ulic Sikorskiego do projektowanego skrzyżowania z ul Wrzosową- opracowanie z wrwą- opracowanie z września 2008 r. 10. Projekt przebudowy kolizji elektroenergetycznych Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ulic Sikorskiego do projektowanego skrzyżowania z ul Wrzosową - opracowanie z września 2008 r. 11. Projekt wykonawczy Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ulic Sikorskiego do projektowanego skrzyżowania z ul Wrzosową - opracowanie z września 2008 r. 12. Projekt wykonawczy Modernizacja ulic i dróg dojazdowych na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu - ul. Sowia - opracowanie z września 2008 r. PRZED PODPISANIEM UMOWY WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ ZAMAWIAJĄCEMU SZCZEGÓŁOWĄ WYCENĘ ELEMENTÓW I RODZAJÓW ROBÓT TJ. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO WZORU/PROJEKTU UMOWY !!! UWAGA ! Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót stanowią element pomocniczy. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Zastosowane w dokumentacji i przedmiarach ewentualne nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz technologicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w projekcie technicznym oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) w terminie do dnia 11.02.2016 do godz. 09.00 Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu, Bank Millennium S.A. O/Morąg 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W zależności od wybranej formy wadium (ust.9.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego (parter- pokój nr 12). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Morąga, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: 1) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9.9 Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach