Przetargi.pl
Budowa ulicy Skłodowskiej-Curie w Radzyminie

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 667 67 67, , fax. 22 786 51 95
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 22 667 67 67, , fax. 22 786 51 95
    REGON: 1326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Skłodowskiej-Curie w Radzyminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Skłodowskiej-Curie w Radzyminie, polegająca na wykonaniu: a) jezdni asfaltowej – 975 m², b) chodników – 691 m², c) zejść dla pieszych z płytek, d) perforowanych – 11,2 m², d) zjazdów – 139 m², e) zatok postojowych 495 m², f) kanalizacji deszczowo-drenażowej, g) demontażu istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia, h) słupa niskiego napięcia, linii kablowych niskiego napięcia wraz ze złączami kablowymi niskiego napięcia, i) oświetlenia drogowego, j) przyłączy telekomunikacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary robót stanowią dokument poglądowy i pomocniczy. UWAGA: Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca w obecności pracownika ze strony PWiK Sp. z o.o. w Radzyminie, wykona przegląd istniejących urządzeń na sieci wodociągowej/kanalizacyjnej sporządzi protokół z przeglądu. Włazy kanałowe, zasuwy, hydranty oraz inne urządzenia rewizyjne znajdujące się w poziomie terenu należy wyregulować z dopasowaniem do odtwarzanej nawierzchni tzn. należy im nadać pochylenia zgodne z pochyleniami odtwarzanej nawierzchni. Regulację włazów kanałowych należy wykonywać stosując betonowe pierścienie dystansowe układane na zaprawie cementowo-piaskowej. Dopuszcza się stosowanie pierścieni z tworzyw sztucznych łączonych na zaprawę polimerową. Spoiny łączące żeliwo z asfaltem należy uszczelnić taśmą bitumiczną. W trakcie wykonywania robót drogowych Wykonawca zabezpieczy studnie inspekcyjne przez dostaniem się zanieczyszczeń w postaci gruzu budowlanego. Po wykonaniu warstwy wiążącej asfaltu oraz regulacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, Wykonawca robót drogowych poinformuje PWiK Sp. z o.o. o zakończeniu tych prac, a także o możliwym terminie wykonania inspekcji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. W przypadku uszkodzenia ww. urządzenia w trakcie prowadzenia robót oraz stwierdzenia zanieczyszczenia kanału, studni m.in. masą asfaltową, Wykonawca robót drogowych zobowiązywany jest do usunięcia zanieczyszczeń oraz naprawy urządzeń na własny koszt. Czyszczenie kanalizacji/studni podlega ponownemu odbiorowi przez pracowników PWiK Sp. z o.o. Po wykonaniu warstwy ścieralnej zostanie wykonana ponowna inspekcja sieci przez pracowników PWiK Sp. z o.o. zakończona protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.radzymin.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt X.1 SIWZ. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty w oryginale. 4) Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt X.1 SIWZ. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zawarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te muszą zostać wystawione z zachowanie terminów wskazanych dla dokumentów wymienionych w pkt. X.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach