Przetargi.pl
Budowa ulicy Sikorskiego w Oświęcimiu

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Sikorskiego w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne dot. przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest przedsięwzięcie polegające na budowie ulicy Sikorskiego w Oświęcimiu o długości około 450 m od wlotu skrzyżowania z ul. Chodniki do skrzyżowania z ul. Orląt Lwowskich. Ulica zlokalizowana będzie w północno - zachodniej części miasta. Teren płaski, częściowo zagospodarowany, wzdłuż ulicy rozproszona zabudowa jednorodzinna. Projekt nawiązuje do istniejących elementów infrastruktury komunikacyjnej. Wlot od ul. Orląt Lwowskich zaprojektowano jako skrzyżowanie typu „T”. Przewidziano wykorzystanie wykonanego wlotu skrzyżowania z ul. Orląt Lwowskich po korekcie jego geometrii. Projekt nie przewiduje wyburzeń obiektów kubaturowych. W pasie ulicy występują sieci uzbrojenia: wodociągowa, gazowa, elektryczna, kanalizacja deszczowa i kanalizacja sanitarna. 2) Parametry projektowanej drogi gminnej: a) droga klasy L, b) kategoria ruchu KR2, c) droga jednojezdniowa, dwupasowa dwukierunkowa, d) szerokość jezdni: 5,5 m, e) nawierzchnia jezdni bitumiczna, f) szerokość chodnika: 2,0 m, g) odwodnienie wpustami do kanalizacji deszczowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę fragmentu istniejącego chodnika wzdłuż ul. Orląt Lwowskich oraz krawężnika, b) rozbiórkę odcinka drogi z tłucznia w ul. Sikorskiego, c) budowę drogi gminnej i chodnika po istniejącym śladzie od skrzyżowania z ul. Chodniki do skrzyżowania z ul. Orląt Lwowskich - jezdnia asfaltowa o sumarycznej powierzchni około 2610 m2, d) przebudowę wlotu z ul. Orląt Lwowskich na skrzyżowanie typu „T”, e) budowę wlotów skrzyżowań ulic: Edmunda Wilkosza, 54 KD, f) budowę zjazdów indywidualnych z kostki betonowej drogowej typu „behaton” czerwonej gr. 8 cm o łącznej pow. ok. 70 m2 g) budowę chodników z kostki betonowej drogowej typu „Holland” szarej gr. 8 cm o łącznej pow. ok. 1145 m2, i) budowę kanalizacji deszczowej w zakresie od SD-0 do SD-14 - przykanaliki z rur PCV litych, klasy SN 8 o średnicy Ø 200 mm, wpusty deszczowe z prefabrykowanych studzienek betonowych Ø 600 mm z osadnikiem, wpusty ściekowe boczne krawężnikowe, żeliwne klasy C250, studzienki kanalizacyjne betonowe prefabrykowane o średnicy 1000 mm, kanały z rur PCV litych klasy SN 8 o średnicy Ø 400 i Ø 500 j) budowę 14 latarni drogowych podłączonych do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego, k) budowę kanalizacji sanitarnej od S0 do S23: sięgacze z rur PCV-U litych, klasy SN 8 o średnicy Ø 200 x 5,9 mm, studnie betonowe o średnicy 1000 mm oraz tworzywowe Ø 600, studnie włączeniowe tworzywowe Ø 425 z pokrywami B125-D400, kanał z rur kanalizacyjnych kielichowych z rdzeniem litym i wydłużonym kielichem PCV-U, klasy SN 8 o średnicy Ø 200 x 5,9 mm i Ø 250 x 7,3 mm, oraz kamionka Ø 250 x 6,0 mm na odcinku około 17,5 m metodą bezwykopową, l) humusowanie i obsianie trawą zieleńców, m) wykonanie oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również prace, czynności i procedury nieokreślone i niewymienione wprost w niniejszej SIWZ oraz w dołączonej do niej dokumentacji projektowo -przedmiarowej, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienie, takie jak m.in.: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, b) oznakowanie budowy na czas robót, c) organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), d) wytyczenie geodezyjne, e) zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane, f) organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, g) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, i) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, j) inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, l) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, m) raport TV kanalizacji deszczowej i sanitarnej po ich wykonaniu, n) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, o) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, p) ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji. 3) Wyłączenie z zakresu przedmiotu zamówienia: Przebudowa sieci wodociągowej zostanie wykonana w tym samym czasie przez PWiK sp. z o.o. w Oświęcimiu. 3. Dokumentacja projektowo - przedmiarowa 1) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo-przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów (kosztorysu ofertowego). 2) W skład dokumentacji, o której mowa w pkt. 1, wchodzą następujące opracowania: a) projekt budowlany pn.”Budowa ulic Chodniki i Sikorskiego w Oświęcimiu” Tom I i II, b) projekt budowlany pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Chodniki, Sikorskiego i Wilkosza w Oświęcimiu” c) Projekt stałej organizacji ruchu, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, e) Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 winny być dołączone do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Do ofert należy dołączyć: 1) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 1, tj. w pieniądzu – potwierdzenie przelewu; 2) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5 – oryginał gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach