Przetargi.pl
Budowa ulicy Powstańców Warszawy w Lęborku – etap I

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598624280
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    Armii Krajowej 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598624280
    REGON: 770979737
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Powstańców Warszawy w Lęborku – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ul. Powstańców Warszawy w Lęborku (etap I) o długości ok. 200 m i budowa kanalizacji deszczowej o długości ok. 180 m.2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:45000000-7 – Roboty budowlane;45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jezdni i kanalizacji deszczowej od ul. Artylerzystów do Hm 4+65,00 ul. Powstańców Warszawy zgodnie z Dokumentacją projektową pn.: „Budowa odcinków ulic – Pomorskiej, Powstańców Warszawy i Strzelców Podhalańskich w Lęborku” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ wraz z pozwoleniem na budowę. Jezdnię w Hm 4+65,00 zakończyć krawężnikiem oporowym. 3.1. Zamówienie nie obejmuje wykonania kanału technologicznego. 4. UWAGI:4.1. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym.4.2. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.4.3. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3,0 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty Yomb, krawężniki na palety, itp.).5. Zakres zamówienia obejmuje również:5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);5.3. Prace zanikowe muszą bezwzględnie być realizowane i dokumentowane odpowiednimi protokołami robót zanikowych przy linii SN, której wymagana strona jest EOP – Rejon Dystrybucji w Lęborku, Dział Eksploatacji;5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;5.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, w tym zaakceptowana przez Zamawiającego i podmioty gospodarcze posiadające siedziby firm w sąsiedztwie inwestycji;5.7. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;5.8. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);5.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;5.10. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;5.11. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.5.12. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie potwierdzające brak sprzeciwu ze strony PINB/ uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie jezdni o powierzchni bitumicznej wraz z kanalizacją deszczową, o powierzchni co najmniej 300 m2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 3.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach