Przetargi.pl
BUDOWA ULICY PIASKI WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ DO PRZEDSZKOLA- ETAP II

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULICY PIASKI WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ DO PRZEDSZKOLA- ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogowych, zjazdów, chodników, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej ulicznej. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na ulicy Piaski. CPV: 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (opis przedmiotu zamówienia - zakres i ilości robót do wykonania w I etapie należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót) 1.Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, zjazdami, chodnikami i ścieżką rowerową tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg następującego zakresu robót: 1)Zakres robót przewidziany do wykonania krawężników i obrzeży: a)Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x30 na długości 182,30 m na ławie betonowej o wymiarach 0,20x0,15+0,15x0,35 z betonu B15. b)Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x22 na długości 21,90 m na ławie betonowej o wymiarach 0,20x0,15+0,15x0,35 z betonu B15. c)Wykonanie obrzeży betonowych 8x30 na długości 100,80 m na ławie betonowej o wymiarach 0,10x0,15+0,15x0,25 z betonu B15. 2)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni drogi dojazdowej do przedszkola: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm Rm=5 MPa. b)Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) grubości 25 cm, na powierzchni 646,56 m2. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu behaton koloru szarego grubości 8 cm na powierzchni 646,56 m2 na podsypce piaskowo - cementowej grubości 5 cm. 3)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni zjazdów na posesje: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm Rm=5 MPa. b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu grubości 20 cm, na powierzchni 19,64 m2. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu behaton koloru szarego grubości 8 cm na powierzchni 19,64 m2 na podsypce piaskowo - cementowej grubości 5 cm. 4)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu grubości 15 cm, na powierzchni 187,81 m2. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu behaton bezfazowej koloru wg dokumentacji projektowej grubości 8 cm na powierzchni 187,81 m2 na podsypce piaskowo - cementowej grubości 5 cm. 5)Montaż oznakowania pionowego i poziomego. 2.Wykonanie robót związanych z instalacjami kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne i montażowe wg następującego zakresu robót: 1)Wykonanie kolektora z rur PVC-U SN8 315/9,2 z uszczelką długości - 80,90 m. 2)Wykonanie przykanalików z rur PVC-U SN8 200/5,9 z uszczelką długości - 13,50 m. 3)Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych fi 1000 mm - 2 szt. 4)Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z osadnikiem - 6 szt. Przyjęto całkowitą wymianę gruntu zasypowego w wykopach pod kolektory, studnie rewizyjne i ściekowe. 3.Szczegółowy zakres robót II etapu zamówienia wg załączonego rysunku. 4.Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. 5.Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6.Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 7.Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1)Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2)Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym - specjalność drogowa oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3)Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4)Zorganizowanie robót w sposób pozwalający na dojazd do funkcjonującego obiektu przedszkola. 5)Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 6)Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 7)Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 8)Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 9)Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 8.Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9.Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji. 10.Jeżeli Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w dokumentacji. Wówczas Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne (w zakresie materiałów lub urządzeń), jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane przez niego zamienniki spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (opisane za pomocą lub z uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność w zakresie minimalnych i/lub maksymalnych parametrów określonych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00zł ( cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach