Przetargi.pl
Budowa ulicy Ogrodniczej w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Ogrodniczej w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Ogrodniczej w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa ulicy Brzozowej, budowa ulicy F. Wolskiego, ulicy I. Mościckiego i ulicy Ogrodniczej w Zamościu”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ulicy Ogrodniczej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+418,45 (droga gminna nr 110567L, która posiada włączenia do ulicy Dzieci Zamojszczyzny i Alei 1 Maja), w tym: 2.1. Branża drogowa 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) Roboty ziemne; wykonanie nasypów lub wykopów wraz z ich zabezpieczeniem, 3) Odwodnienie korpusu drogowego; budowa przepustu pod koroną drogi, 4) Budowa lub przebudowa istniejącej ulicy z budową nowej nawierzchni jezdni, w tym: a) podbudowa: jezdni, zjazdów, chodników, b) nawierzchnia ulepszona: - jezdnia: • warstwa wiążąca (mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16 W 50/70), • warstwa ścieralna (mieszanka mastyksowo-grysowa SMA 8 S PMB 45/80-65), - zjazdy – betonowa kostka brukowa gr. 8cm, - chodniki – betonowa kostka brukowa gr. 6cm, 5) Ułożenie krawężników, obramowania i obrzeży, 6) Budowa jednostronnego chodnika w poszerzonym pasie drogowym, zlokalizowanym od strony północnej (w ramach wykupu części przyległych działek indywidualnych), 7) Budowa lub przebudowa zjazdów na posesje, 8) Usunięcie – przebudowa lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanym przebiegiem ulicy, 9) Budowa systemu odwodnienia powierzchniowego powiązanego z kanalizacją deszczową, 10) Przestawienie części istniejących ogrodzeń posesji prywatnych, 11) Wykonanie robót wykończeniowych i towarzyszących, 12) Wykonanie oznakowania pionowego drogi i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2.2. Branża elektryczna i teleinformatyczna 1) Budowa oświetlenia ulicznego od słupa nr 1 do słupa nr 11; słupy ocynkowane, rurowe, wysięgnikowe, cylindryczne o wysokości h=9m (wysięg wysięgnika, w=1,5m) z oprawami w technologii LED z redukcją mocy i ogranicznikiem przepięć, 2) Szafa oświetleniowa, z wyposażeniem w ograniczniki przepięć oraz tabliczkę oznaczeniową nr szafy oświetleniowej, 3) Wykonanie zabezpieczenia kabli NN i teleinformatycznych, 4) Budowa kanalizacji teleinformatycznej wraz ze studniami teleinformatycznymi, 5) Budowa przepustów kablowych pod jezdniami, 6) Zabezpieczenie robót prowadzonych w głębokich wykopach, 7) Wykonanie badań i pomiarów (branża elektryczna i teleinformatyczna). 2.3. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze oraz roboty ziemne, 2) Wykonanie wykopów i ich zabezpieczenie, 3) Wykonanie odwodnienia wykopów , 4) Budowa nowej kanalizacji deszczowej (kolektor, studzienki rewizyjne, przykanaliki ze studzienkami wpustowymi i w miarę potrzeby odwodnienie liniowe) z odprowadzeniem wód deszczowych do 3 szt. studni chłonnych, 5) Budowa studni chłonnych wraz ze złożami filtracyjnymi studni, 6) Włączenie projektowanej kanalizacji do studni chłonnych, 7) Wykonanie podsypki piaskowej pod studnie i kanały, 8) Montaż studni rewizyjnych systemowych, 9) Montaż studni wpustowych systemowych z osadnikiem, 10) Montaż przykanalików łączących wpusty deszczowe i studnie rewizyjne, 11) Regulacja pionowa istniejących włazów i skrzynek uzbrojenia ulicznego, 12) Demontaż zabezpieczenia wykopów i zasypanie elementów systemu kanalizacyjnego, 13) Usunięcie – przebudowa kolizji istniejącej infrastruktury technicznej z projektowaną kanalizacją deszczową, 14) Zabezpieczenie robót prowadzonych w głębokich wykopach, 15) Przywrócenie terenu robót/uporządkowanie do stanu sprzed rozpoczęcia budowy. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy: sieci i przyłączy: wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej do istniejących budynków indywidualnych lub do granic posesji niezabudowanych. Prace te wykona przed realizacją robót budowlanych, ujętych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. W przypadku gdy budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej nie zostanie ukończona przed wejściem Wykonawcy na teren budowy ulicy Ogrodniczej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy współpracy i udostępnienia placu budowy przez Wykonawcę dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. 2.4. Zieleń 1) Wycinka drzew kolidujących z przebiegiem ulicy (ręczne karczowanie drzew o średnicy 10-65cm, ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia), 2) Dodatkowo, drewno należy pociąć na odcinki o długości 1,00m oraz bezpośrednio po wycięciu zgłosić Zamawiającemu fakt wycięcia drzew celem klasyfikacji i wyceny drewna, 3) Wykonawca po wykonaniu klasyfikacji i wyceny drewna zobowiązany jest do przewiezienia drewna na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Miasta Zamość i jego rozładowanie, 4) Wykonanie nasadzeń zastępczych. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, 2) koszt organizacji i urządzenia placu budowy oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., 3) koszt wykonania przyłączy dla potrzeb placu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenie kosztów ich zużycia, 4) koszt ewentualnych włączeń i wyłączeń energii elektrycznej, 5) koszt zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na czas prowadzenia robót oraz koszt pomiarów geodezyjnych powykonawczych wykonanych elementów ulicy i sieci (wykonanie operatu kolaudacyjnego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą – 2 egz.), 6) koszt wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia, 7) koszt wszelkich prac związanych z dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami, tak aby zachować funkcjonalność całości wykonywanych połączeń, 8) koszt wykonania badań, prób i rozruchu oraz wykonania pomiarów izolacji kabli i przewodów oraz skuteczności przed porażeniem prądem elektrycznym, 9) koszt dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 10) koszt demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji, naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich, 11) koszt zamknięcia pasa drogowego, 12) koszt wykonania oznakowania objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 13) koszt wykonania stałego oznakowania drogi zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem stałej organizacji ruchu, 14) koszt wykonania tymczasowej drogi dojazdowej, 15) koszt odtworzenia dróg i terenów zielonych, 16) koszt naprawy zniszczeń i uszkodzeń powstałych w skutek prowadzonych robót, 17) koszt naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 18) koszt uporządkowania i przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, w tym m.in. wywóz odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z placu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację, 19) koszt zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowania dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 20) koszt przeglądu wykonanej sieci kanalizacyjnej kamerą telewizyjną z grafiką spadków. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie śruby nierdzewne w korpusach opraw z aluminium oraz śruby mocujące latarnie do fundamentów należy posmarować smarem grafitowym, 2) odkryte złącza słupowe – połączenia wewnątrz słupa należy posmarować wazeliną techniczną, 3) osłonki w stopach słupów ocynkowanych należy (bezwzględnie) założyć w komplecie, 4) fundamenty pod słupy nie powinny wystawać 3-4 cm (nie więcej niż 5 cm) ponad powierzchnię gruntu, podobnie w terenach zielonych np. trawnikach oraz 1-2 cm ponad kostką brukowa itp. nawierzchniami utwardzonymi, 5) słupy metalowe należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m, licząc od fundamentu, 6) na wszystkich słupach należy umieścić informację „ZAKAZ NAKLEJANIA OGŁOSZEŃ I REKLAM BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA”, wykonaną w formie naklejki odpornej na działanie czynników pogodowych, 7) Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 8) Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, b) nadzoru nad bhp, c) ustalania i utrzymywania porządku, d) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, e) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest ująć w harmonogramie rzeczowo-finansowym wykonywanej inwestycji, wykonanie i zafakturowania w 2017 r. robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 10. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ulica Ogrodnicza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z poźn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca 1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 1.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja wzoru zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty określone w pkt III. 4) ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty dotyczące podwykonawcy Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 3. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – każdy z nich: 1) składa wraz z ofertą oświadczenie z pkt III.3) ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, 2) składa oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.4) ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców), 4) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.5.1) ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt III.1) ogłoszenia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4) ppkt 2 ogłoszenia, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wpkt III.4) ppkt 2 ogłoszenia: 1) ppkt 2.1. ogłoszenia – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) ppkt 2.2 – 2.4 ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym: ­-w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1 oraz ppkt 2 lit. b - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ­-w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 2 lit. a - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4) ppkt 2.1. ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach