Przetargi.pl
BUDOWA ULICY GENERAŁA MACZKA W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84300 Lębork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14
    84300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULICY GENERAŁA MACZKA W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Generała Maczka w Lęborku (inwestycja nie obejmuje budowy chodników i zjazdów). 1.1.Budowa ulicy Generała Maczka (długość ok. 146 m) A)jezdnia bitumiczna ok. 950 m2 B)pobocze gruntowe utwardzone ok. 60 m2 C)rury kanalizacyjne PVC SN12 śr. 200 mm łącznie ok. 41,5 m D)rury kanalizacyjne PVC SN12 śr. 315 mm łącznie ok. 8,4 m E)studzienka wpustowa betonowa DN 0,5m – 14 sztuk F)studzienka z tworzywa sztucznego śr. 425 mm – 17 sztuk G)zieleń (obsianie mieszanką traw) ok. 150 m2 H)wprowadzenie stałej organizacji ruchu 1.2.Budowa 5-ciu odcinków kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na pięciu ulicach w obrębie osiedla Harcerzy w Lęborku o łącznej długości kanalizacji deszczowej ok. 116 m. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać: 2.1.zakres – ulica Generała Maczka, zgodnie z: a) projektem budowlanym budowy ulicy Generała Maczka w Lęborku (Załącznik nr 7 do SIWZ) b)projektem wykonawczym budowy ulicy Generała Maczka w Lęborku – branża drogowa i sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 8 do SIWZ) c)specyfikacją techniczną budowy ulicy Generała Maczka w Lęborku (Załącznik Nr 10 do SIWZ) d)przedmiarem robót budowy ulicy Generała Maczka w Lęborku (Załącznik Nr 9 do SIWZ) e)projektem stałej organizacji ruchu budowy ulicy Generała Maczka w Lęborku (Załącznik nr 12 do SIWZ) f)Opinią geotechniczną dla projektu ulicy generała Maczka na Osiedlu Harcerzy w Lęborku(Załącznik nr 11 do SIWZ) g)decyzją pozwolenia na budowę nr 676/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 13 do SIWZ) h)wyłącza się z zamówienia budowę chodników i zjazdów 2.2. zakres – jedynie odcinek kanalizacji deszczowej zlokalizowany w ul. Batalionu Zośka w Lęborku tj.: 2.2.1. Kanalizacja deszczowa PVC SN12 śr. 200 mm – ok. 28 m (KANAŁ 1 – od strony ul. Dywizjonu 303) 2.2.2. Studnia kanalizacyjna betonowa DN 1,2 m – 1 sztuka (D3) 2.2.3. należy podłączyć się do wyprowadzonej (istniejącej) kanalizacji deszczowej, prace na odcinku od istniejącej studni D2 do D3 wraz z odtworzeniem nawierzchni gruntowej 2.2.4. wyłącza się z zamówienia wykonanie przykanalików oraz studni wpustowych Powyżej opisany zakres należy wykonać zgodnie z: a) projektem budowlanym budowy ulicy Batalionu Zośka w Lęborku (Załącznik nr 14 do SIWZ) b) projektem wykonawczym budowy ulicy Batalionu Zośka w Lęborku – branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 15 do SIWZ) c) specyfikacją techniczną budowy ulicy Batalionu Zośka w Lęborku (Załącznik Nr 17 do SIWZ) d) przedmiarem robót budowy ulicy Batalionu Zośka w Lęborku (Załącznik Nr 16 do SIWZ) f) decyzją pozwolenia na budowę nr 670/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 18 do SIWZ) 2.3. zakres – jedynie odcinek kanalizacji deszczowej zlokalizowany w ul. Powstania Styczniowego w Lęborku tj.: 2.3.1. Kanalizacja deszczowa PVC SN12 śr. 250 mm – ok. 16,9 m (KANAŁ 2 – od strony ul. Harcerzy) 2.3.2. Studnia kanalizacyjna betonowa DN 1,2 m – 1 sztuka (studnia D6) 2.3.3.Studnia kanalizacyjna z tworzywa szt. DN 425 mm – 1 sztuka (studnia D5) 2.3.4. należy wykonać prace na odcinku od studni D6 (włącznie) w kierunku studni D5 (włącznie) wraz z odtworzeniem nawierzchni gruntowej 2.3.5. wyłącza się z zamówienia wykonanie przykanalików oraz studni wpustowych Należy wykonać zgodnie z: a) projektem budowlanym budowy ulicy Powstania Styczniowego w Lęborku (Załącznik nr 19 do SIWZ) b) projektem wykonawczym budowy ulicy Powstania Styczniowego w Lęborku – branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 20 do SIWZ) c) specyfikacją techniczną budowy ulicy Powstania Styczniowego w Lęborku (Załącznik Nr 22 do SIWZ) d) przedmiarem robót budowy ulicy Powstania Styczniowego w Lęborku (Załącznik Nr 21 do SIWZ) f) decyzją pozwolenia na budowę nr 674/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 23 do SIWZ) 2.4. zakres – jedynie odcinek kanalizacji deszczowej zlokalizowany w ul. Szarych Szeregów w Lęborku tj.: 2.4.1.Kanalizacja deszczowa PVC SN12 śr. 200 mm – ok. 30 m (KANAŁ 1 – od strony ul. Powstańców Warszawy) 2.4.2.Studnia kanalizacyjna betonowa DN 1,2 m – 1 sztuka (D5) 2.4.3.należy podłączyć się do wyprowadzonej (istniejącej) kanalizacji deszczowej, prace na odcinku od istniejącej studni D4 w kierunku studni D5 wraz z odtworzeniem nawierzchni gruntowej oraz części nawierzchni asfaltowej 2.4.4.wyłącza się z zamówienia wykonanie przykanalików oraz studni wpustowych Powyżej opisany zakres należy wykonać zgodnie z: a)projektem budowlanym budowy ulicy Szarych Szeregów w Lęborku (Załącznik nr 24 do SIWZ) b)projektem wykonawczym budowy ulicy Szarych Szeregów w Lęborku – branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 25 do SIWZ) c)specyfikacją techniczną budowy ulicy Szarych Szeregów w Lęborku (Załącznik Nr 27 do SIWZ) d)przedmiarem robót budowy ulicy Szarych Szeregów w Lęborku (Załącznik Nr 26 do SIWZ) f)decyzją pozwolenia na budowę nr 673/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 28 do SIWZ) 2.5. zakres – jedynie odcinek kanalizacji deszczowej zlokalizowany w ul. Sosabowskiego- odcinek 2 (pomiędzy ul. Dywizjonu 303 a ul. Orląt Lwowskich) w Lęborku tj.: 2.5.1. Kanalizacja deszczowa PVC SN12 śr. 250 mm – ok. 11,5 m (KANAŁ 1 – od strony ul. Dywizjonu 303) 2.5.2. Studnia kanalizacyjna betonowa DN 1,2 m – 1 sztuka (studnia D3) 2.5.3. należy wykonać prace na odcinku od istniejącej studni D2 w kierunku studni D3 (włącznie) wraz z odtworzeniem nawierzchni gruntowej 2.5.4. wyłącza się z zamówienia wykonanie przykanalików oraz studni wpustowych Należy wykonać zgodnie z: a)projektem budowlanym budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 2 w Lęborku (Załącznik nr 29 do SIWZ) b)projektem wykonawczym budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 2 w Lęborku – branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 30 do SIWZ) c)specyfikacją techniczną budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 2 w Lęborku (Załącznik Nr 32 do SIWZ) d)przedmiarem robót budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 2 w Lęborku (Załącznik Nr 31 do SIWZ) f) decyzją pozwolenia na budowę nr 675/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 33 do SIWZ) 2.6.zakres – jedynie odcinek kanalizacji deszczowej zlokalizowany w ul. Sosabowskiego- odcinek 1 (pomiędzy ul. Powstańców Warszawy a ul. Dywizjonu 303) w Lęborku tj.: 2.6.1. Kanalizacja deszczowa PVC SN12 śr. 250 mm – ok. 30 m (od strony ul. Powstańców Warszawy) 2.6.2. Studnia kanalizacyjna betonowa DN 1,2 m – 1 sztuka (studnia D2) 2.6.3. należy podłączyć się do wyprowadzonej (istniejącej) kanalizacji deszczowej, prace na odcinku od istniejącej studni D1 w kierunku studni D2 (włącznie) wraz z odtworzeniem nawierzchni gruntowej oraz części nawierzchni asfaltowej 2.6.4. wyłącza się z zamówienia wykonanie przykanalików oraz studni wpustowych Należy wykonać zgodnie z: a)projektem budowlanym budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 1 w Lęborku (Załącznik nr 34 do SIWZ) b)projektem wykonawczym budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 1 w Lęborku – branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) (Załącznik nr 35 do SIWZ) c)specyfikacją techniczną budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 1 w Lęborku (Załącznik Nr 37 do SIWZ) d)przedmiarem robót budowy ulicy Sosabowskiego – odcinek 1 w Lęborku (Załącznik Nr 36 do SIWZ) f)decyzją pozwolenia na budowę nr 677/13 z dnia 23.12.2013r. (Załącznik nr 38 do SIWZ) 2.7.zapisami niniejszej SIWZ 3.Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1.geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2.ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3.wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4.opracowanie, zatwierdzenie i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych związanych z budową ulic (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji) 3.5.organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6.usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7.realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8.uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, niwelacja terenu do bram i furtek z przywróceniem istniejącej nawierzchni z dnia przekazania terenu budowy. 3.9.przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego 3.10.przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 3.11.zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem 3.12.regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 3.13.należy zachować należytą odległość od urządzeń elektrycznych (kabli) od innych urządzeń oraz nieodzownie zgłaszać wszelkie zaistniałe nieprawidłowości przed zasypaniem i niwelacją terenu nadzorowanych prac. 4.Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1.Przed rozbiórką wszelkich nawierzchni komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i zarządcy danego terenu, dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (odległość – do 3 km). Materiał zostanie dostarczony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (gruz, materiały ziemne) Wykonawca zutylizuje jeśli zajdzie taka konieczność. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.2.Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.3.Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5.Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. 6.Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7.Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7.1Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2.Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3.Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8.Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym. 9.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: „Budowa ulicy Maczka w Lęborku”. 3.2.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 28.11.2016r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach