Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29
22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Czechowicza w Krasnymstawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Czechowicza w Krasnymstawie. Przedmiot zamówienia stanowi I Etap budowy ulic: Czechowicza i Nadwieprzańskiej w Krasnymstawie, który obejmuje budowę drogi gminnej – ul. Czechowicza od km 0+000 do km 0+240,73 wraz z budową kanalizacji deszczowej – kanały z rur PEHD SN8 do kanalizacji grawitacyjnej z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną o średnicy 300/341mm, studzienki kanalizacyjne z rur PEHD ø 1200 mm, przyłącza od wpustów deszczowych z rur kanalizacyjnych z PP SN8 Ø 200/226 mm z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną, wpusty deszczowe żeliwne z osadnikami z rury dwuściennej PEHD SN4 Ø 500/570 mm, w zakresie: Odcinek Distn. – D3 w tym: - studnie: D1, D2 i D3, - wpusty: W1, W2, W3, W4, z przyłączami do studni, - kanał rura Ø 300/341 mm od Dist. do D3, - kanał rura Ø 300/341 mm od D3 w kierunku D4 (sięgacz) wyprowadzenie poza granicę pasa drogowego ul. Czechowicza. oraz między innymi: uzyskanie od właścicieli istniejących na terenie budowy urządzeń infrastruktury technicznej (sieci) aktualnych informacji branżowych dotyczących ich tras przebiegu; wycinkę drzew i krzewów; roboty rozbiórkowe; wywóz i utylizację materiałów z rozbiórek i wycinki; roboty ziemne; regulację istniejących studni i skrzynek istniejących urządzeń ulicznych; przebudowę i zabezpieczenie istniejących kabli i sieci elektrycznych i teletechnicznych; zabezpieczenie na terenie objętym robotami istniejących urządzeń uzbrojenia terenu; urządzenie poboczy; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Parametry projektowanej drogi: Klasa techniczna „L”; prędkość projektowa Vproj. 30 km/h; Ruch KR2, Grupa nośności podłoża G2. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają: 2.1. Proj. Bud. Tom 1 - Projekt Zagospodarowania Terenu. 2.2. Proj. Bud. Tom 2 cz. 1 – branża drogowa – budowa ul. Czechowicza. 2.3. Proj. Bud. i Wyk. Tom 3 – branża sanitarna – budowa kanalizacji deszczowej. 2.4. Proj. Bud. i Wyk. tom 5 – branża telekomunikacyjna – przebudowa sieci Telekomunikacyjnych. 2.5. Dokumentacja Geotechniczna. 2.6. Plan Wyrębu. 2.7. Projekt Stałej Organizacji Ruchu - ul. Czechowicza. 2.8. Projekt Czasowej Organizacji Ruchu - ul. Czechowicza. 2.9. Specyfikacje 2.10.Pozwolenie na budowę – Decyzja Nr AB.6740.253.2017 wydana przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 07.07.2017 r. 3. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia o spełnienia wymogu określonego w pkt. 4 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w pkt 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust 1 pkt 1) lit k) wzoru umowy. 6. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. w zakresie dotyczącym podwykonawców. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4.Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej ul. Malinowa i ul. Tatarakowa w Garbowie”
Dodano: 2024-04-17 - Budowa chodnika w km od 0+095 do 0+717 drogi gminnej nr 110402L w m. Borowina Sitaniecka.
Dodano: 2023-10-12 - Budowa i przebudowa dróg w gminie Sławatycze – etap I
Dodano: 2023-06-30 - Budowa drogi gminnej Nr 103363L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1557L do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 829 w Łucce-Kolonii, gm. Lubartów
Dodano: 2023-06-22 - Zagospodarowanie placu wiejskiego na cele rekreacji i wypoczynku w m. Zarzecze - urządzenie dojścia do placu zabaw i utwardzenie terenu.
Dodano: 2023-03-21 - ,,Urządzenie placu wiejskiego przy świetlicy wiejskiej w m. Żdanówek.”
Dodano: 2023-02-28 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Sławatycze
Dodano: 2023-01-25 - RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”
Dodano: 2022-10-12 - „Budowa oświetlenia drogowego LED oraz kanału technologicznego w Al. 1000 Lecia P.P. w Puławach”
Dodano: 2021-06-23 - Budowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Pogodnej (022KD, 023KD) w m. Puławy
Dodano: 2021-06-10