Przetargi.pl
BUDOWA ULICY CZARNIECKIEGO W BUKU NA ODCINKU OD UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH DO ULICY KASZTANOWEJ WRAZ Z PLACEM MANEWROWYM W UL. KASZTANOWEJ I ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH DO KANALIZACJI DESZCZOWEJ

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULICY CZARNIECKIEGO W BUKU NA ODCINKU OD UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH DO ULICY KASZTANOWEJ WRAZ Z PLACEM MANEWROWYM W UL. KASZTANOWEJ I ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH DO KANALIZACJI DESZCZOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:Zadanie nr 1: Budowa ulicy Czarnieckiego w Buku na odcinku od ul. Powstańców Wielkopolskich do ul. Kasztanowej. Zadanie nr 2: Budowa placu manewrowego w ul. Kasztanowej. 1. Założenia projektowe. Ulicę Czarnieckiego zaprojektowano o jezdni szerokości 6,00 m z obustronnymi chodnikami po 2,00. Wyjątkiem jest fragment chodnika na początkowym odcinku od strony Powstańców Wielkopolskich, gdzie przewiduje utrzymanie istniejącej szerokości chodników, tj.odpowiednio: 1,20 i 1,80 m. Zbieg ulic Kasztanowej i Czarnieckiego zostanie zakończony placem manewrowym. Krotki odcinek ul. Kasztanowej zaprojektowano o jezdni szerokości 6,00 m i jednostronnym chodniku szer. 2,00 m.Szczegółowy zakres opracowania niniejszego projektu przedstawiono na planie sytuacyjnym. 2. Warunki gruntowowodne. Na podstawie dokumentacji geotechnicznej we wnioskach dla projektanta nawierzchni jezdni napisano: a.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie, na głębokości posadowienia do 1 m p.p.t. określa się jako przeciętne (woda na głębokości 1-2 m p.p.t) z grupą nośności podłoża G1. b. W przypadku ułożenia korpusu drogowego w strefie zalegania gruntów gliniastych plastycznych zajdzie konieczność zabezpieczenia nawierzchni przed wysadzinami. Tworzeniu się wysadzin i przełomów można zapobiec przez:zastosowanie pod nawierzchnia podsypki piaskowej o odpowiedniej grubości (zmiana gruntu wysadzinowego na niewysadzinowy), zastosowanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem lub bitumem, dobre zagęszczenie podłoża w dnie koryta, dobre odwodnienie powierzchniowe. 3. Konstrukcja nawierzchni. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano w uzgodnieniu z Inwestorem. Projektowany krawężnik prosty (opornik) dwustronnie obniżyć do 4 cm nad projektowaną nawierzchnię jezdni ulic i placu. Nawierzchnia ulicy Czarnieckiego i Kasztanowej Konstrukcję nawierzchni ulic: Czarnieckiego, odcinka Kasztanowej i placu manewrowego w ul. Kasztanowej zaprojektowano na podstawie Dziennika Ustaw nr 43 Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (ze zmianami), jako jezdnie dróg klasy D w strefie zamieszkania, w rozumieniu przepisów o ruchu drogowym. Przyjęto następującą konstrukcję ulicy: a. Nawierzchnia z kostki brukowej typu: Polbruk Behaton grubości 8cm, koloru szarego, bezfazowa, b. Podsypka piaskowo-cementowa 1:4 o grubości 3 cm, c. Podbudowa zasadnicza z chudego betonu B-7,5 (o Rm równe 6-9 MPa) o grubości 15 cm lub alternatywnie z kruszywa łamanego 0I31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, d. Podbudowa pomocnicza z gruntocementu wykonanego w betoniarce o Rm równe 5,0 MPa, o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, e. Warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, f. Dla podłoża wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić 1,00. Spód konstrukcji nawierzchni nie może sięgać niżej niż 0,5 m nad istniejący gazociąg. Sprawdzenie warunków mrozoodporności Dla KR2 i G1 wymaga grubości konstrukcji nawierzchni ze względu na mrozoodporności wynosi:0,45 x hz gdzie hz równe 0,80 m, 0,45 x 0,80 równe 0,36 m Grubość konstrukcji wynosi: 8+3+15+10 +10 równe 46 cm większe 36 cm Krawężnik betonowy prosty (opornik o wyokrąglonej jednej krawędzi) 12x25x100 cm ustawiony zostanie na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grub. 5 cm i ławie bet. grub. 15 cm, z oporem i poszerzeniem pod ściek, z betonu B-15. Przy skrzyżowaniach, w ciągu ulicy Czarnieckiego - w miejscu wyznaczonych przejść dla pieszych krawężnik na szerokości przejścia należy pozostawić na projektowanej wysokości 4 cm od jezdni Do odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej typu HOLLAND grub. 8 cm układanej krótszym bokiem do krawężnika (1 rząd). Ściek układać na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grub. 3 cm i ławie bet. poszerzonej pod krawężnikiem, z betonu B-15.Po stronie pasa postojowego w ulicy Kasztanowej krawężnik ustawiony zostanie na wysokości 4 cm nad projektowaną nawierzchnię jezdni. Od wału akustycznego pas postojowy oddzielić obrzeżem 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grub. 5 cm i ławie bet. grub. 10 cm.Pas postojowy wykonać z betonowych płyt ażurowych typu MEBA o grub. 10 cm na podsypce cementowopiaskowej 1:4 o grub. 3 cm i podbudowie z chudego betonu B-7,5 grubości 12 cm lub alternatywnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Pochylenie poprzeczne pasa postojowego 2% w kierunku jezdni. 4. Nawierzchnia chodników i zjazdów. Nawierzchnia chodników (kolor grafitowy) i zjazdów (kolor szary) ulicy Czarnieckiego i Kasztanowej (od strony północnej) o szerokości 2,00 m wykonana zostanie z betonowej kostki brukowej typu Behaton o grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grub. 3 cm, podbudowie z chudego betonu B-7,5 o grub. 12 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grub. 10 cm po zagęszczeniu. Chodnik i zjazdy zaprojektowano ze spadkiem 2% w stronę jezdni. W ulicy Czarnieckiego projektuje się wykonać chodnik dwustronny przy obniżonym krawężniku do 4 cm nad projektowaną nawierzchnię jezdni. Na żądanie Inwestora dopuszczony zostanie postój samochodów na chodniku. W związku z tym konstrukcję nawierzchni chodników w ulicy Czarnieckiego wykonać analogicznie do konstrukcji zjazdów - jak przedstawiono to powyżej. Chodniki oddzielić od granic posesji lub zieleni, obrzeżem betonowym 6x20x100 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grub. 5 cm i ławie bet. grub. 10 cm, z betonu B-15. 5. Pas zieleni Po rozplantowaniu ziemi wykonać siew z mieszanki traw oraz nawieźć azofoską. Całość pielęgnować. 6. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa. Odwodnienie nawierzchni ulicy dzięki odpowiednio zastosowanym spadkom podłużnym i poprzecznym odprowadzone zostanie poprzez wpusty uliczne do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ul. Kasztanowej projektuje się fragment sieci kanalizacji deszczowej zakończonej studnią rewizyjną o średnicy 1000 mm z PVC. Studnia rewizyjna - włazowa winna być wyposażona w kinetę przelotową, która zostanie zaślepiona od strony zachodniej. W przyszłości umożliwi to rozbudowę sieci na w ulicy Kasztanowej i ulicach sąsiednich. Łącznie zaprojektowano 5 szt. nowych studni rewizyjnych (w tym 3 szt. nabudowane na istniejącym kolektorze) oraz 2 szt. istniejących studni przewiduję się do przebudowy (nowy komin i właz, bez wymiany kinety). Przedmiotowy fragment sieci kanalizacji deszczowej zostanie włączony do istniejącego rurociągu w ul. Czarnieckiego, poprzez nabudowaną studnię rewizyjną. Sieć kanalizacji deszczowej projektuje się z rur litych PVC o średnicach: 315mm (L równe 13m) i 400 mm (L=12m), o SN = 8 kNIm2. Pochylenia przęseł kolektora wynoszą 0,2 %.Wpusty uliczne wykonać z rur PVC o średnicy 500 mm z osadnikiem oraz z rusztem żeliwnym.Przykanaliki wykonać z rur PVC o średnicy 160 mm, o pochyleniach 2-10 %.Przed wykonaniem kanałów należy wykonać ręcznie przekopy próbne celem zlokalizowania i zinwentaryzowania istniejącego uzbrojenia. Szczególnie dotyczy to miejsce skrzyżowań oraz zbliżeń z kanałem projektowym. W przypadku, gdy namierzone uzbrojenia zarówno pod względem wysokościowym jak i sytuacyjnym odbiegają do przyjętych w projekcie - należy skontaktować się z właścicielem urządzenia. Napotkane niezidentyfikowane uzbrojenie należy zgłosić inspektorowi nadzoru. Realizacja robót w pobliżu linii energetycznych wymaga wyłączenia ich spod napięcia.Projektowany kanał kanalizacji deszczowej prowadzony będzie w ciągach komunikacyjnych jezdni i chodniku. Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano zgodnie z warunkami technicznymi Inwestora.Na projektowanej trasie kanału deszczowego i przyłączy występują skrzyżowania z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej, siecią wodociągową, gazociągiem i przyłączami, istniejącymi kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi. Skrzyżowania projektowanego kanału kanalizacji deszczowej z istniejącym uzbrojeniem podziemnym pokazano na planach sytuacyjno-wysokościowych. Przed przystąpieniem do wykonania sieci kanalizacyjnej należy zgłosić się do właścicieli uzbrojenia i uzgodnić termin i sposób budowy kanalizacji. Kanał w miejscu skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem ułożyć w wykopach wąskoprzestrzennych wykonanych ręcznie po min. 2 m z każdej strony istn. uzbrojenia. Na czas wykonywania robót oraz po ich zrealizowaniu kable i rurociągi w wykopie należy zabezpieczyć. Skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Pozostałe warunki zachować zgodnie z załączonymi uzgodnieniami. Wszystkie studnie objęte projektem na kanale deszczowym i istniejącym kanale deszczowym zaprojektowano jako typowe prefabrykowane w planie okrągłe o średnicy wewnętrznej 1000 z betonu wibroprasowanego B45, ze szczelnym łączeniem (na uszczelkę gumową) poszczególnych elementów studni i przejść kanałów. Na płycie fundamentowej z bet. min. B-30 grub. 20 cm zostanie osadzone prefabrykowane dno studni. Dno studni jest elementem prefabrykowanym betonowym, stanowiącym połączenie kręgu i płyty dennej. W prefabrykowanym elemencie dna studni wykonane jest wyprofilowane koryto (kineta) przeznaczone do przepływu ścieków i łączenia kanałów oraz spocznik (powierzchnia pomiędzy kinetą, a ścianą komory). Studnie zwieńczono zwężką 1000I600 z włazem typu ciężkiego.Kręgi muszą być wyposażone fabrycznie w stopnie włazowe z pręta stalowego w otulinie tworzywowej klamrowej, co 25 cm w układzie drabinkowym. Przejścia kanałów przez ściany studzienek wykonuje się jako szczelne w stopniu uniemożliwiającym infiltrację wody gruntowej i eksfiltrację ścieków. Do regulacji wysokości studni rzędnej włazu można stosować pierścienie dystansowe lub podmurowanie pod włazem cegłą klinkierową pełną klasy min. 250. Kanały kanalizacji deszczowej należy posadowić bezpośrednio na 15 cm podsypce z piasku zagęszczonego o Isrówne1,0. W przypadku pojawienia się wód gruntowych przed przystąpieniem do realizacji kanalizacji deszczowej, wykopy należy odwodnić. Do zasypywania kolektora deszczowego należy wykorzystać piasek. Warstwę ochronna należy starannie zagęścić ubijakami po obu stronach rurociągu pamiętając o utrzymaniu wilgotności optymalnej. Dno wykopu pod podłoże w normalnych warunkach gruntowych powinno być wykonane z dokładnością + 2 cm - + 5 cm w zależności od sposobu głębienia w stosunku do projektowanej rzędnej. Powierzchnia podłoża wykonana z ubitego - zagęszczonego piasku, powinna być zgodna z zaprojektowanym spadkiem. Ewentualne ubytki w wysokości podłoża należy wyrównać wyłącznie piaskiem. Obsypkę kanałów PVC należy wykonać warstwami grub. 0,10 m do wysokości 0,30 m ponad wierzch rury (warstwa ochronna). Materiał zalecany do użycia jako obsypka to piasek sypki, drobnośrednio lub gruboziarnisty. Wskaźnik zagęszczenia obsypki Is równe 1,0. Zasypkę wykopu należy wykonać również z piasku warstwami o grub. ok. 0,30 m zagęszczanymi, aż do rzędnej spodu warstwy konstrukcyjnej jezdni lub chodnika. Do zasypki użyć piasku zakupionego i dowiezionego z dokopu. Wskaźnik zagęszczenia Is równe 1,0. Wykopy pod elementy kanalizacji deszczowej zaprojektowano jako wąskoprzestrzenne. W miejscach występowania studni rewizyjnych i studzienek poszerzenie wykopu. Ściany wykopu wyższe niż 1,0 m należy zabezpieczyć szalowaniem pełnym ze śrubami rozporowymi. Wykopy należy wykonywać sprzętem mechanicznym, jedynie na odcinkach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym wykop ręczny, po min. 2.0 m od osi przebiegu uzbrojenia. 7. Roboty ziemne Roboty ziemne obliczone zostały na podstawie przekrojów poprzecznych i wykonane zostaną sprzętem mechanicznym. Zwraca się uwagę na zachowanie szczególnej ostrożności przy prowadzeniu robót ziemnych w pobliżu uzbrojenia terenu. 8. Organizacja ruchu oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu. Na ul. Czarnieckiego przy skrzyżowaniu z ul. Powstańców Wlkp. oznakowano istniejące przejście dla pieszych znakami D-6. Ponieważ lokalizacja przejścia została nieznacznie zmieniona (odsunięcie o ok. 2,0 m od skrzyżowania) konieczne stało się przestawienie istniejącego znaku pionowego A-7IC-6. Na przejściu pozostawiono oznakowanie poziome liniami P-10, dodając znaki P-14 (dotyczy wszystkich istniejących w obszarze skrzyżowania przejść ). Przed skrzyżowaniem ulicy Czarnieckiego z ul. Kasztanową wprowadzono nowe przejście dla pieszych oznakowane znakami pionowymi D-6 oraz znakami poziomymi P-10 i P-14. Zgodnie z zaleceniem Inwestora na ulicy Czarnieckiego zaprojektowano dwa progi zwalniające w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Projektowane progi przyjęto wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. zał. nr 4 w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania przy drogach. Przyjęto progi zwalniające, listwowe typu U-16d, wyniesione 7 cm ponad projektowany poziom niwelety. Szerokości progów skrócono do 5,60 m - w celu odwodnienia jezdni poprzez obustronne ścieki przykrawężnikowe o szerokości 0,20 m. Nawierzchnię progów należy wykonać z kostki betonowej grub. 8 cm w kolorze czerwonym (bezfazowa), a konstrukcję przyjąć taką, jak całej jezdni. Progi należy oznakować znakami drogowym pionowym A-11a z tabliczkami T-1 (napis: 15 m lub 20 m ) i znakami B-33 ( 20 kmIh ). Na bokach progów - w chodniku należy ustawić stalowe słupki blokujące U-12c (biało-czerwone) uniemożliwiające wyminięcie progu jazdą po chodniku. Na ul. Kasztanowej - po wschodniej i południowej stronie placu manewrowego zaprojektowano również ustawienie w odległościach co 1,5 m (0,5 m od krawężnika) stalowych słupków blokujących U-12c (biało-czerwone) uniemożliwiających przejazdowy ruch kołowy. 9. Poprawa bezpieczeństwa. Wpływ na środowisko.Inwestycja będzie miała pozytywny wydźwięk zarówno w strefie bezpieczeństwa jak i w strefie zadowolenia społecznego. Wszelkie materiały pozostałe z rozbiórek należy zagospodarować w sposób zgodny z właściwymi przepisami oraz wytycznymi niniejszej dokumentacji lub odwieźć na składowisko działające legalnie i zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, posiadające wymagane zezwolenia na składowanie tego rodzaju materiałów (gruz budowlany, ziemia). Inwestycja nie jest zaliczana do inwestycji mogących znacząco lub potencjalnie oddziaływać na środowisko.10. Uwagi końcowe. Podczas robót ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące uzbrojenie: woda, gaz, kable telekomunikacyjne i energetyczne. Wykopy w pobliżu zbrojenia wykonać ręcznie, w celu zlokalizowania faktycznego przebiegu urządzeń. Przed przystąpieniem do robót powiadomić właścicieli sieci o terminie rozpoczęcia prac. Na czas realizacji inwestycji - szczególnie w sąsiedztwie wykopów pod kanalizację deszczową należy zabezpieczyć przejścia dla pieszych. W warunkach ruchu ulicznego - w razie konieczności - wykonawca wykona przekrycie wykopów pomostami z barierkami jako przejścia dla pieszych oraz ustawi szczelne wygrodzenie wokół odkrytych wykopów. Szczegółowy przebieg urządzeń przedstawia mapa sytuacyjna rysunek nr 6 inwentaryzacja istniejącego uzbrojenia terenu. II. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1. projektem budowlanym opracowanym przez jednostkę projektową Janusz Idkowiak, z siedzibą na Osiedlu Orła Białego 44m37, 61-251 Poznań na zadanie inwestycyjne : budowa ulicy Czarnieckiego w Buku na odcinku od ul. Powstańców Wielkopolskich do ul. Kasztanowej wraz z placem manewrowym w ul. Kasztanowej i odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji deszczowej, 2. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3. obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4. szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5. zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - nr sprawy: AB.6740.17.69.2015.XVII. III. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewystarczającej kwoty środków, jakie zostały zabezpieczone w budżecie gminy o kolejności realizacji zadań będzie decydowała kolejność ich opisania w SIWZ,tj.w pierwszej kolejności realizowane będzie zadanie nr 1, potem zadanie nr 2. IV. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót związanych z: dostosowaniem istniejących zjazdów do posesji poprzez ich częściowe przebrukowanie, wyprawkami betonowymi istniejących cokołów płotów lub fundamentów budynków.3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 4. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą:mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka,szkice geodezyjne,zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanej kostki betonowej, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał kadrowo - sprzętowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach