Przetargi.pl
Budowa ul. Traugutta i Zielonej w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Traugutta i Zielonej w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest Budowa ul. Traugutta w Serocku na odcinku 438 m od skrzyżowania z ul. Polną w kierunku północnym, budowa ul. Zielonej na odcinku od skrzyżowania z ul. Traugutta do km 0+330 oraz remont ul. Zielonej od km 0+330 do skrzyżowania z ul. Pułtuską - zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12F, 05 – 135 Komornica. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Budowę ul. Traugutta w Serocku, w tym: a) budowę bitumicznej nawierzchni jezdni, b) budowę chodników, zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej (chodnik – kostka koloru czerwonego, zjazdy – kostka koloru szarego), c) budowę skrzyżowań i zjazdów na drogi wewnętrzne, d) budowę pobocza chłonnego, e) przebudowę ogrodzenia kolidującego z projektowanymi elementami ulicy, f) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami ulic, g) regulację wysokościową istniejących słupów oświetlenia drogowego na odcinku objętym zadaniem, h) regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, i) budowę odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie skrzyżowania z ul. Słodką (od S0 do S1), j) budowę odcinka sieci wodociągowej (odejście w ul. Serdeczną), k) budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do działki 12/9 obr. 03, l) budowę elementów odwodnienia, m) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w tym wymianę istniejących (obowiązujących zgodnie z nowym SOR) znaków na nowe. n) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzenia prac – wykonanie zieleńców w granicach pasa drogowego (humusowanie z obsianiem trawą). 3.2.2 Budowę ul. Zielonej na odcinku od skrzyżowania z ul. Traugutta do km 0+330, w tym: a) budowę bitumicznej nawierzchni jezdni, b) budowę chodników, zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej łącznie z nawierzchnią we wnękach bramowych poza granicami pasa drogowego (chodnik – kostka koloru czerwonego, zjazdy – kostka koloru szarego) c) budowę zjazdu w drogę wewnętrzną (dz. nr 31/20), d) budowę pobocza chłonnego, e) przebudowę napowietrznej linii średniego napięcia (zmiana lokalizacji słupa SN kolidującego z projektowanymi elementami ulicy), f) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej do dz. nr ewid. 31/14, 31/15, g) regulację wysokościową istniejących słupów oświetlenia drogowego na odcinku objętym zadaniem, h) regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej, i) budowę elementów odwodnienia, j) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w tym wymianę istniejących (obowiązujących zgodnie z nowym SOR) znaków na nowe, k) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzenia prac – wykonanie zieleńców w granicach pasa drogowego (humusowanie z obsianiem trawą). 3.2.3 Remont ul. Zielonej od km 0+330 do skrzyżowania z ul. Pułtuską, w tym: a) remont nawierzchni bitumicznej (rozbiórka i ponowne ułożenie warstw bitumicznych). Materiał z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej należy do Zamawiającego – należy uwzględnić w ofercie koszt transportu destruktu na teren bazy Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21 (ok. 1,5 km od miejsca robót), b) remont (wymiana) istniejących krawężników i oporników wraz z dostosowaniem wysokościowym chodników i zjazdów na długości wymienianych elementów, c) remont zjazdów i dojść do furtek łącznie z nawierzchnią we wnękach bramowych poza granicami pasa drogowego (wykonać przy użyciu nowych materiałów, chodnik – kostka koloru czerwonego, zjazdy – kostka koloru szarego), d) wprowadzenie stałej organizacji ruchu w tym wymiana istniejących (obowiązujących zgodnie z nowym SOR) znaków na nowe, e) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzenia prac – wykonanie zieleńców w granicach pasa drogowego (humusowanie z obsianiem trawą) 3.3 Warunki realizacji zadania. Budowa ul. Traugutta realizowana będzie na podstawie decyzji ZRID. Docelowa szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 12,8m do 16m. Obecnie ul. Traugutta posiada nieutwardzoną jezdnią o nawierzchni gruntowej o nieokreślonych spadkach poprzecznych i znacznym spadku podłużnym w kierunku północnym. W granicach pasa drogowego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: oświetlenie uliczne, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć gazowa, napowietrzna i kablowa sieć elektroenergetyczna, Budowa ul. Zielonej na odcinku od skrzyżowania z ul. Traugutta do km 0+330 realizowana będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 6 do 8m. Obecnie ul. Zielona posiada jezdnię o nawierzchni ulepszonej destruktem asfaltowym o nieokreślonych spadkach poprzecznych i spadku podłużnym w kierunku wschodnim. W granicach pasa drogowego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: oświetlenie uliczne, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć gazowa, napowietrzna i kablowa sieć elektroenergetyczna, Remont ul. Zielonej na odcinku od km 0+330 do skrzyżowania z ul. Pułtuską realizowany będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 6 do 3,7 m. Obecnie ul. Zielona posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej, miejscami występuje jednostronny chodnik. Odcinek objęty remontem charakteryzuje się znacznym spadkiem podłużnym w kierunku wschodnim. W granicach pasa drogowego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: oświetlenie uliczne, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć gazowa, napowietrzna i kablowa sieć elektroenergetyczna. 3.4 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 3.4.1 Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję na cały przedmiot zamówienia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.4.2 Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 3.4.3 W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca. 3.5 Rozwiązania równoważne. 3.5.1 Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 3.5.2 Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3.5.3 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 3.5.4 Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 3.5.5 Wszystkie materiały, które Wykonawca zamierza wbudować w związku z realizacją zamówienia muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 3.6 Wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.6.1 Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, STWiOR oraz przepisami BHP i ppoż. 3.6.2 Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. 3.6.3 Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych (w razie ich uszkodzenia) do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych. 3.6.4 Wykonywanie robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety. 3.6.5 Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 3.6.6 Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 3.6.7 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.6.8 Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 3.6.9 Wykonawca zgłosi gotowość do końcowego odbioru robót po zakończeniu robót budowlanych i nie wcześniej niż w dniu przekazania Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego zawierającego co najmniej: a) dzienniki budowy, b) dokumentację powykonawczą z ewentualnym naniesieniem wprowadzonych zmian, c) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą prac objętych przedmiotem zamówienia – również na nośniku CD w formacie dwg lub dxf. d) protokoły odbioru robót w tym:  protokoły odbioru wybudowanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy kanalizacyjnych podpisane przez przedstawicieli MPWiK w m. st. Warszawie, sporządzone po uprzednim przekazaniu przez Wykonawcę do MPWiK kompletnej dokumentacji powykonawczej opracowanej zgodnie z wytycznymi MPWiK w m. st. Warszawie,  protokoły odbioru robót prowadzonych w rejonie istniejącej infrastruktury podpisane przez osoby reprezentujące gestorów tych sieci,  protokół z badań zagęszczenia gruntu. e) monitoring TV wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, f) oświadczenia właścicieli terenów prywatnych, na których prowadzono roboty (budowa przyłączy), lub które zajęto w celu zorganizowania zaplecza budowy czy składowania materiałów, o braku wniesienia sprzeciwu do sposobu przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, g) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, h) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, i) komplet dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę do MPWiK w m. st. Warszawie opracowanej zgodnie z wytycznymi MPWiK w m. st. Warszawie. j) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Uwaga: W/w dokumentację Wykonawca przekaże zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych. 3.6.10 Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 3.6.11 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 3.6.12 Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane. 3.7 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 3.7.1 W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo – finansowy. 3.7.2 Wykonawca ma obowiązek przybycia na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.3 Podczas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom terenu objętego niniejszą inwestycją – dogodne przejście i przejazd. Z uwagi na zakres prac należy je tak zorganizować, aby zminimalizować utrudnienia wynikające z tego tytułu dla mieszkańców. W tym celu należy opracować projekt czasowej organizacji ruchu i przedłożyć do zatwierdzenia Inwestorowi. 3.7.4 Wykonawca zobowiązany jest powierzyć kierowanie robotami kierownikowi budowy, posiadającemu stosowne uprawnienia budowlane, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane (w specjalności drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych). 3.7.5 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie robót z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej pod nadzorem MPWiK i z zachowaniem procedur obowiązujących w MPWiK (w tym m.in.. zawarcie umowy o nadzór techniczny nad budową sieci, opracowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymaganiami MPWiK w m. st. Warszawie, uzyskanie protokołu odbioru technicznego urządzeń kanalizacyjnych podpisanego przez przedstawicieli MPWiK). 3.7.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt nadzór właścicielski gestorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych dróg objętych przedmiotem zamówienia, m.in. Orange Polska S.A. 3.7.7 Po stronie Wykonawcy leży poniesienie kosztów: a) wykonania projektu organizacji ruchu na czas trwania prac, uzgodnienia go z Zamawiającym oraz zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem, b) czasowego zajęcia gruntów nie należących do Zamawiającego i kosztów, opłat i odszkodowań z tym związanych, poniesienia kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych, c) zasilania energetycznego na placu budowy oraz wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, d) zorganizowania zaplecza sanitarno-higienicznego na placu budowy. 3.7.8 Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. 3.7.9 Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem i objazdami tymczasowymi. 3.7.10 Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem i objazdami tymczasowymi. 3.7.11 Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 3.7.12 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 tablic informacyjnych o wymiarach 150cmx100cm zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ. Miejsca ustawienia tablic wskazane zostaną przez Zamawiającego po przekazaniu Wykonawcy placu budowy. Tablice muszą posiadać własną konstrukcję montażową. 3.8 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8.1 Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 3.8.2 Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 3.8.3 Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu ofertowego od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. 3.8.4 Zamawiający przewiduje realizację płatności w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. 3.8.5 Zapłata wynagrodzenia za wykonanie robót nastąpi na podstawie faktur sporządzonych w oparciu o protokół odbioru częściowego i końcowego w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 3.8.6 Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy. 3.9 Wymagania dotyczące zatrudnienia osób. 3.9.1 Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 3.9.2 Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: roboty sanitarne związane z budową sieci wod-kan., roboty brukarskie, roboty związane przygotowaniem podbudowy oraz z układaniem nawierzchni asfaltowej. 3.9.3 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących przedmiot zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób realizujących przedmiot zamówienia, przedłoży Zamawiającemu, oświadczenie własne lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że osoby wykonujące pracę związaną z realizacją zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia zanonimizowanych kopii umów o pracę (zawierających imię i pierwszą literę nazwiska pracownika, okres obowiązywania umowy o pracę, stanowisko pracy wraz z ukryciem pozostałych informacji odnoszących się do pracownika). 3.9.5 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących przedmiot zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób. 3.9.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 1.000.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach