Przetargi.pl
Budowa ul. Ogrodowej – etap II i remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42445 Szczekociny, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 557 050 , fax. 343 557 165
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2
    42445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 343 557 050, fax. 343 557 165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Ogrodowej – etap II i remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa ul. Ogrodowej – etap II i remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny. Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – Budowa ul. Ogrodowej – etap II. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie przez Wykonawcę zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Ogrodowej w Szczekocinach - etap II. Ulica Ogrodowa położona jest w Szczekocinach, jest drogą gminną i odgałęzia się bezpośrednio od ulicy VIII Pułku Ułanów, która należy do grupy dróg lokalnych i kończy się włączeniem do ulicy Wspólnej. Ulica Ogrodowa jest drogą przelotową, która krzyżuje się z bocznymi drogami dojazdowymi osiedlowymi tj. ulicą Romańskiego, Reja, Witosa i Kosynierów. Długość budowanego odcinka wynosi 0.256 km. Drugi etap budowy ul. Ogrodowej obejmuje swoim zakresem: • Budowę jezdni; • Budowę prawostronnego chodnika; • Budowę zjazdów indywidualnych na posesje; • Budowę zjazdów publicznych w ul. Reja, ul. Witosa, ul. Kosynierów. 4. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Etap I budowy ulicy Ogrodowej został zrealizowany na odcinku 0,163 km. w bieżącym roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Część 2 – Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie przez Wykonawcę zadania pn.: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Szczekociny. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie remontu dróg gminnych z podziałem na 4 (cztery) zadania: 1. Remont drogi gminnej ul. Wschodnia w Goleniowach – długości 0,124 km 2. Remont drogi gminnej we wsi Gustawów – długości 0,127 km 3. Remont drogi gminnej w m. Ołudza (Zaolszynie)– długości 0,120 km 4. Remont drogi gminnej w m. Małachów – długości 0,062 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest to przewidziane w niniejszym postepowaniu. Tam gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczna elementów składowych), b) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) c) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów) d) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja) e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1202), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016r poz. 1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 2, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 1, na podstawie umowy o pracę. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 500 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie – część 1, 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 3) Pełnomocnictwo. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach