Przetargi.pl
Budowa ul. Nałkowskiej w Głownie wraz ze skrzyżowaniem z ul. Ordona

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 472057684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Nałkowskiej w Głownie wraz ze skrzyżowaniem z ul. Ordona
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bvudowa ulicy Nałkowskiej w Głownie wraz ze skrzyzowaniem z ul. Ordona, w tym: budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50 m i przekroju daszkowym 2,0 %. Nawierzchnia ograniczona krawężnikami 15 x 30 cm betonowymi na ławie betonowej z oporem. Łączna długość budowanego odcinka ulicy wynosi 308,54 mb. Rozwiązania konstrukcyjne: Konstrukcja nawierzchni jezdni: 1. Warstwa ścieralna - AC 11 S gr. 5 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca - AC 16 W gr. 6 cm 4. Skropienie warstwy podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm 6. Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm 7. Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 51 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu: 1. Kostka brukowa betonowa gr. 8 cm 2. Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm 4. Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na budowanym odcinku ulicy realizowane będzie poprzez odpowiednie ukształtowanie wysokościowe nawierzchni zarówno podłużne jak i poprzeczne. Woda opadowa i roztopowa odprowadzana będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach realizacji zmówienia należy dokonać regulacji studni i wpustów kanalizacji deszczowej. Uwaga: Z opracowania wyłączono wykonanie chodnika a dodatkowo planowane jest wykonanie (wchodzi w zakres zamówienia) skrzyżowania z ul. Ordona oraz zjazdów do dz. ew. nr 329, 327, 316/28, 316/21, 316/6. Nawierzchnia i zjazdy zostaną ograniczone krawężnikami 15 x 30 cm i obrzeżami 8 x 30 cm – betonowymi na ławie betonowej z oporem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz, z uwzględnieniem uzupełnienia - uaktualnienia opisu technicznego, przedmiaru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.4. siwz 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach