Przetargi.pl
Budowa ul. Liliowej, ul. Kwiatowej oraz ul. Wczasowej w Sianożętach - Etap I

Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3515535, , fax. 94 3515940
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
    ul. Rolna 2
    78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3515535, , fax. 94 3515940
    REGON: 54544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Liliowej, ul. Kwiatowej oraz ul. Wczasowej w Sianożętach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania „Budowa ul. Liliowej, ul. Kwiatowej oraz ul. Wczasowej w Sianożętach - Etap I”. Budowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o długości około 205 m, tj. na odcinku od KM 0+072,70 - 0+277,31 wraz ze skrzyżowaniem. Konstrukcja nawierzchni: 1. Zaprojektowano wymianę gruntu na całej powierzchni jezdni ulic i zjazdów, celem doprowadzenia podłoża do grupy G1. Wymiana gruntu polegać będzie na wykonaniu nasypu z gruntu niewysadzinowego, zagęszczalnego grubości 40cm. 2. Nawierzchnia jezdni jest następująca: kostka betonowa brukowa kolor szary 8 cm grubości podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm grubości podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm 15 cm grubości warstwa odsączająca z piasku grubego 10 cm grubości 3. Nawierzchnia zjazdów taka sama jak nawierzchnia jezdni, lecz kostka betonowa grubości 8 cm w kolorze grafitowym. Pozostałe warstwy – jak w nawierzchni jezdni. 4. Zabruki pachwinowe na skrzyżowaniu ulic Liliowej i Kwiatowej (strefa skrzyżowania odcinek I-I’-I”): kamień polny wysokości 16/20cm, spoinowany zaprawą cementową na podsypce cementowo-piaskowej 1÷4 grubości 5 cm, na podbudowie grubości 15cm z betonu C12/15 oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 10cm. 5. Obramowania nawierzchni. Obramowanie jezdni: krawężnik betonowy wjazdowy 15x22x100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wysokości 4 cm. Obramowanie zjazdów: opornik betonowy wtopiony (wys. 0 cm) 12x25x100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Obramowanie zewnętrzne zabruków pachwinowych jak obramowanie jezdni. Obramowanie wewnętrzne zabruków pachwinowych opornik betonowy 12x25x100 wtopiony, na ławie betonowej zwykłej z betonu C12/15. 6. Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni i obramowań – rys. 3.1 i 3.2. 7. Pobocza gruntowe: grunt urodzajny miejscowy wyprofilowany i obsiany trawą, warstwa grubości 10 cm. Odwodnienie: Odwodnienie jezdni spadkami podłużnymi i poprzecznymi do wpustów deszczowych objętych projektem kanalizacji deszczowej dla przedmiotu zamówienia. Oznakowanie stałe (pionowe) obejmuje osobny projekt: Na ul. Kwiatowej (odcinek od skrzyżowania z ul. Liliową do włączenia w ulicę istniejącą) zaprojektowano próg zwalniający U-16d o wysokości 7 cm i szerokości 90 cm (próg podrzutowy). Próg ten usytuowano w obszarze skrzyżowania z ul. Konwaliową. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do 10 dnia każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2. 4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). 6. Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca, który przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4 dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach