Przetargi.pl
Budowa ul. Kruczej w Bielsku Podlaskim

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 5065898200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Kruczej w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Budowa ul. Kruczej w Bielsku Podlaskim są roboty polegające na: 1)wykonaniu robót rozbiórkowych – 1 kpl., 2)wykonaniu robót ziemnych – 1kpl., 3)wykonaniu podbudowy z kruszyw łamanych – 4 244 m2, 4)wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – 4051 m2, 5)wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (7+5 cm) – 503 m2, 6)wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 80 mm – 3547 m2, 7)wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 60 mm – 171 m2, 8)wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego – 1kpl., 9)budowie kanału deszczowego z rur PVC ø 315 mm – 244.44 m, 10)budowie przykanalików deszczowych – 51,58 m, 11)budowie studni rewizyjnych ø 1200 mm na kanalizacji deszczowej – 8 szt, 12)budowie wpustów ulicznych z rur betonowych Ø 500 mm – 13 szt., 13)budowie kanału sanitarnego ø 200 mm – 68,63 m, 14)budowie studni rewizyjnych ø 1200 mm na kanalizacji sanitarnej – 3 szt., 15)budowie wodociągu z rur PVC ø 110 mm – 92,83 m, 16)budowie hydrantu nadziemnego ø 80 mm - 2 szt., 17)demontażu linii napowietrznej – 256,06m, 18)ułożeniu kabli elektrycznych – 256,06 m, 19)montażu słupów oświetleniowych z oprawami na wysięgnikach – 8 szt, 20)usunięciu kolizji elektrycznych i telekomunikacyjnych – 1 kpl. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. 5.Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac (czynności): układanie rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, układanie nawierzchni z kostki betonowej wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Poprawa Dostępności transportowej Działanie 4.1 Mobilność regionalna, Poddziałanie 4.1.1 Mobilność regionalna. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nie przyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 7.Roboty winne być realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach