Przetargi.pl
Budowa ul. Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe na terenie Gminy Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe na terenie Gminy Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe na terenie Gminy Raszyn, w zakresie: Budowy ulicy Hetmańskiej o długości ok. 138 m na odcinku od ul. Szlacheckiej do ul. Rycerskiej w miejscowości Dawidy Bankowej. W zakresie robót drogowych należy wykonać: - ciąg pieszo – jezdny o szerokości od 4,50 m do 5,00 m z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. 618,90 m2; - zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. 5,30 m2; - powierzchnia bruk z kamienia polnego – 1,50 m2. Powierzchnia całkowita robót objętych zamówieniem – to 625,70 m2. W zakresie robót branży sanitarnej należy wykonać: - sieć kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów deszczowych odprowadzającej ścieki deszczowe w kierunku wykonanej studni w ul. Rycerskiej KDP 17owej gr. 8 cm – pow. 618,90 m2; - zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. 5,30 m2; - powierzchnia bruk z kamienia polnego – 1,50 m2. Powierzchnia całkowita robót objętych zamówieniem – to 625,70 m2. Roboty budowlane należy realizować na podstawie Decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 518/2013 z dnia 18-04-2013 r. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach umowy, określony został w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – załączniku 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty wspólnie z innymi Wykonawcami wraz z ofertą należy złożyć: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą składa w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a także oświadczenie w postaci załącznika nr 1 i załącznika nr 2 dotyczące tych podmiotów. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie w postaci załącznika nr 2 - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, lecz nie krótszym niż 5 dni, wskazanych poniżej dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień ich złożenia (dotyczy Wykonawcy, a w przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, również dotyczących Podwykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach