Przetargi.pl
Budowa ul. Elżbiety w Mierzynie

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    ul. Szczecińska 16 a
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 113 048, fax. 914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Elżbiety w Mierzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 190233Z ( ul. Elżbiety) wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Welecką (w ciągu drogi krajowej Nr 10) i z ul. Topolową (droga gminna Nr 190195Z), oraz przebudową i budową wszystkich zjazdów, budową i przebudową sieci wodociągowej, budową kanalizacji deszczowej, budową i przebudową sieci elektroenergetycznej w tym linii oświetleniowej, przebudową sieci gazowej, przebudową sieci teletechnicznej w ramach ww. zadania. Po stronie Wykonawcy będzie realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z całą dokumentacją projektową, oraz Decyzja ZRID Nr 1/2019 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 7 lutego 2019 roku, zgodnie z pismami, uzgodnieniami, wraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, zgłoszeń prowadzenia badań archeologicznych (w razie potrzeby), wykonania sprawozdań itd. z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania wszystkich niezbędnych dokumentów formalno-prawnych wynikających z pism, warunków, uzgodnień, zgłoszeń, oraz decyzji pozyskanych w toku przygotowywania dokumentacji projektowej, umożliwiających prace budowlane, a w następnie po wykonanych robotach umożliwiających Zamawiającemu użytkowanie inwestycji wraz z aktualizacją użytków w ewidencji gruntów oraz aktualizacją map zasadniczych. Ponadto zobowiązuje się Wykonawcę do: 1) Prowadzenia rozliczeń finansowych inwestycji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym prowadzenie rozliczenia zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie inwestycji oraz w podziale na środki trwałe. 2) Konieczności utrzymania ruchu w trakcie prowadzenia robót. 3) ponoszenia kosztów wykonania geodezji powykonawczej (5 egz. mapy powykonawczej) łącznie ze zmianą klasyfikacji gruntów wynikającą z Decyzji ZRID. 4) Realizowania prac zgodnie z projektem i wszystkimi uzgodnieniami technicznymi (załączniki do projektu). 5) Uzyskania, na swój koszt, niezbędnych decyzji, nadzorów i umów wynikających z załączników do projektu, 6) Uzyskania z PINB w Policach brak sprzeciwu na zgłoszenie zakończenia robót lub ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty opis produktów równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 4.6 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach