Przetargi.pl
Budowa ul. Działkowców w Rumi wraz z kanalizacją deszczową oraz infrastrukturą towarzyszącą.

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2014-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Działkowców w Rumi wraz z kanalizacją deszczową oraz infrastrukturą towarzyszącą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa ul. Działkowców w Rumi wraz z kanalizacją deszczową oraz infrastrukturą towarzyszącą. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I. Budowę nawierzchni drogowej wg projektu opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Andrzej Kazimierczak, który obejmuje: 1) budowę nawierzchni drogowej ul. Działkowców dł. 434,9m, 2) budowę nawierzchni drogowej łącznika ul. Działkowców z ul. Dąbrowskiego 84,7 mb, 3) przebudowę nawierzchni układu drogowego na ul. Dąbrowskiego 188 mb. II. Budowę kanalizacji deszczowej w/g projektu budowlano-wykonawczego i szczegółowej specyfikacji technicznej opracowanej przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Stefan Ratajczyk, który obejmuje: 1) likwidację istniejącej sieci między innymi rury DN250 dł. 141 m, likwidacja studni kanalizacyjne 5 szt., 2) budowę kolektora kanalizacji deszczowej dł. 415,40 mb, studni rewizyjnych 17 szt, wpusty deszczowe 12 szt., 3) drenaż drogowy usytuowany po obu stronach kolektora deszczowego z rur DN160 o otworach na całym obwodzie, 4) budowę układu podczyszczającego ścieki deszczowe (2x osadnik wirowy o przepływie 600 dm3/s każdy oraz 2x separator lamelowy). III. Przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączeniem istniejących przyłączy wg projektu budowlanego opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Stefan Ratajczyk, który obejmuje: 1) likwidację wodociągu DN200 L = 56 m oraz Dn110 L=86 m, 2) budowę sieci wodociągowej DN 110 na dł. 355,3 mb i DN 200 dług. 16,9 mb.. IV. Budowę kanalizacji sanitarnej na dł. 319,6 mb wg projektu budowlanego opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Stefan Ratajczyk i budowę 10 studni rewizyjnych. V. Przebudowę i budowę sieci gazowej średniego ciśnienia o długości 256,3 m wg projektu budowlanego opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Stefan Ratajczyk. VI. Wykonanie robot energetycznych polegających na przebudowie istniejących elektroenergetycznych linii kablowych n.n. 0,4 kV, S.N 15 kV oraz budowę nowej sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego wg projektu budowlanego opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant mgr inż. Krzysztof Laska, VII. Wykonanie robót teletechnicznych wg projektu budowlanego opracowanego przez PERSPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne projektant inż. Zenon Osiecki który obejmuje: 1) zabezpieczenie istniejącej kanalizację teletechniczną żelbetową konstrukcją odciążającą na dł. 43 m, 2) budowę jednootworowej kanalizacji telekomunikacyjnej dł. 261 m, 3) rozbudowę 4-otworowej kanalizacji teletechnicznej o 2 nowe otwory dł. 53 mb. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ewentualnych wyjaśnieniach Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi budowy i dokumentacją projektową. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby unikać przerw w dostawie wody dla dotychczasowych odbiorców wody. Dopuszcza się przerwy w dostawie wody dla tych odbiorcow, które zostaną uzgodnione z PEWIK Sp. z o.o. - w § 28 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gmin- członków Komunalnego związku Gmin Doliny Redy i Chylonki, zatwierdzonego Uchwałą nr 4/2006 Zgromadzenia KZG Doliny Redy i Chylonki w Gdyni z dnia 13.02.2006 r. ustalone zostały warunki przerw i ograniczeń w dostawie wody i odbiorze ścieków; Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z PEWIK terminów ewentualnych przerw w dostawie wody - co umożliwi PEWIK zawiadomienie o tym odbiorców najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem przerwy, gdyby miała ona trwać krócej niż 12 godzin lub na 7 dni przed przerwą trwającą dłużej niż 12 godzin; regulamin dostępny jest na stronie internetowej Spółki www.pewik.gdynia.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach