Przetargi.pl
BUDOWA UL. BUCZKA BOCZNEJ (dz. nr 89, 64, 63/4, 65/21, 65/22, 62/19 obr. 13) W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA UL. BUCZKA BOCZNEJ (dz. nr 89, 64, 63/4, 65/21, 65/22, 62/19 obr. 13) W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych dla zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka (wraz z budową infrastruktury) w Lęborku (inwestycja nie obejmuje budowy chodników i zjazdów). Przebieg ulicy Buczka wraz z ulicami przyległymi pokazano na mapie poglądowej stanowiącej Załącznik nr 20 do SIWZ. 1.1. Podstawowe parametry elementów branży drogowej: a) jezdnia o długości ok. 262 mb z kategorią ruchu KR 1 o nawierzchni bitumicznej i szerokości 5m b) ciąg pieszo-jezdny o długości ok.120 mb z kategorią ruchu KR 1 o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk i szerokości 5m 1.2. Podstawowe parametry elementów branży sanitarnej: a) kanały z rur PVC łączonych na wcisk (fi 200 ÷ 315) długości ok. 387 mb; b) rurociągi drenażowe z rur karbowanych PVC-U średnicy 113/126 mm, klasy SN 5, z perforacją o wymiarach otworów 2,5 x 5,0 mm; c) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 2 szt. oraz o śr. 1000 mm - 2 szt.; d) studzienki kanalizacyjne systemowe PVC/PP o śr. 425 mm - 5 szt.; e) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 7 szt.; f) separator piasku i ropopochodnych 6/60/600 Q max = 60 l/s, Dw=1200 mm, pojemność osadnika 1030 l. 1.3. Podstawowe parametry elementów branży energetycznej (przebudowa linii oświetleniowej (na odcinku od ul. Kossaka - od słupa nr 1 do słupa nr 5- w kierunku ul. Buczka): a) kabel YAKY 4x25mm2 o łącznej długości ok. 213m; b) oprawa typu OUSa i b - 100 - z odzysku po demontażu - 4 szt.; c) lampa sodowa wysokoprężna - 4 szt. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. Projektem budowlanym wielobranżowym pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka w Lęborku wraz z budową infrastruktury stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 2.2. Projektem wykonawczym pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka w Lęborku - branża drogowa, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; 2.3. Projektem wykonawczym pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka w Lęborku - branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.4. Projektem wykonawczym pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka w Lęborku - branża energetyczna - oświetlenie, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ; 2.5. Projektem stałej organizacji ruchu - Załącznik nr 12 do SIWZ; 2.6. Inwentaryzacją zieleni pn. Budowa ulicy dojazdowej do ul. Buczka w Lęborku, stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ; 2.7. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.8. Przedmiarami robót - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.9. Opinią geotechniczną z dokumentacją badań podłoża gruntowego dla projektu budowy drogi Lębork, ul. Buczka - Załącznik nr 16 do SIWZ; 2.10. Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 348/2015 z dnia 12.06.2015r. - Załącznik Nr 17 do SIWZ; 2.11. Dokumentami uzupełniającymi do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.12. Opinia Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej dla Powiatu Lęborskiego nr ZD-032/2015 z dnia 24 marca 2015r. - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.13. Realizacja przedmiotu zamówienia opisanego ww. dokumentacją ma być ograniczona w następujący sposób: 2.13.1. bez chodników, zjazdów i projektowanej zieleni; 2.13.2. bez wykonywania zakresu branży energetycznej dot. usunięcia kolizji gdyż prace te zostaną wykonane przez firmę ENERGA - OPERATOR S.A. zgodnie z Umową nr R/14/047740 o przebudowę sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR SA w związku z usunięciem kolizji i Aneksem nr 1 do umowy; 2.13.3. nie należy doliczać do kosztów robót budowlanych przestawienia ogrodzenia na dz. nr 63/1 obr. 13, gdyż zgodnie z ustaleniami prace te zostaną wykonane kosztem i staraniem własnym przez właściciela posesji; 2.13.3. drzewa i krzewy do przeznaczone wycinki - jedynie kolidujące z obecnym zakresem prac tj. zgodnie z Inwentaryzacją zieleni stanowiącą Załącznik Nr 13 do SIWZ - zestawienie tabelaryczne zbiorcze: poz. 2 ÷ 9 (śliwa i topole), 10 ÷ 20 (cyprysiki). Pozostałe niekolidujące drzewa i krzewy należy zachować z uwzględnieniem odpowiedniego ich zabezpieczenia przed uszkodzeniami w czasie realizacji robót. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4. tymczasową organizację ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji) 3.5. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7.realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9. dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia 3.10. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego i informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu (zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane), 3.11. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 3.12. zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem 3.13. regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 3.14. na połączeniu budowanej ulicy z ulicą Buczka dostosować budowaną drogę do istniejącej niwelety ul. Buczka 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1. w związku z tym, że chodniki i zjazdy nie są przedmiotem zamówienia należy wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej ukształtowanie pasa o szerokości 1,5 m wzdłuż krawężników gruntem rodzimym (lub pochodzącym z rozbiórki nawierzchni istniejącej) do wysokości krawężnika i do poziomu wejść i wjazdów na posesje. 4.2. miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.3. Wykonawca musi tak planować i zorganizować roboty budowlane aby umożliwić firmie ENERGA - OPERATOR S.A. usunięcie kolizji zgodnie z Umową nr R/14/047740 o przebudowę sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR SA w związku z usunięciem kolizji i Aneksem nr 1 do umowy. Wykonawca musi zatem udostępnić firmie ENERGA-OPERATOR SA teren budowy i przewidzieć ewentualne wstrzymanie własnych prac, co również musi zostać uwzględnione w harmonogramie rzeczowo - finansowym, który zostanie uzupełniony przed podpisaniem umowy. 4.4. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.5. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględniać musi wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 6.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi załącznik nr 7, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty 6.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo - finansowy będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo - finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z zastrzeżeniem, że płatności będą realizowane dopiero w 2016 roku. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA UL. BUCZKA BOCZNEJ W LĘBORKU. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 22.09.2015r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach