Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2018-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 330920802 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa tymczasowej drogi gminnej ul. Irlandzkiej wraz z budową tymczasowej drogi wewnętrznej ulicy Maltańskiej w Koszalinie” w ramach zadania inwestycyjnego „Osiedle Unii Europejskiej – drogi” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa tymczasowej drogi gminnej ul. Irlandzkiej wraz z budową tymczasowej drogi wewnętrznej ulicy Maltańskiej w Koszalinie” w ramach zadania inwestycyjnego „Osiedle Unii Europejskiej - drogi I. Zakres rzeczowy: 1. Branża drogowa 1.1. Budowa ulicy : długość ulicy Irlandzkiej 360,00 m szerokość ulicy Irlandzkiej 6,00 m długość ulicy Maltańskiej 522,50 m Szerokość ulicy Maltańskiej 3,50/5,0-6,0 m Konstrukcja: Jezdnia ulicy Irlandzkiej - płyty drogowe ażurowe pełne 300x150x15 cm, kruszywo łamane 0/31,5 mm C 50/30 gr. 15 cm - wokół studni - trylinka - podsypka piaskowa 0/2 15 cm - istniejące podłoże gruntowe Jezdnia ulicy Maltańskiej - płyty drogowe ażurowe 75x100x12 cm, kruszywo łamane 0/31,5 mm C 50/30 gr. 15 cm, - podsypka piaskowa 0/2 3,0cm - istniejące podłoże gruntowe. 1.2 Regulacja studzienek i włazów kanałowych 1.3. Czyszczenie rowu z namułu o gr. 20cm z wyprofilowaniem skarp 1.4. Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy oraz organizacji docelowej 1.5. Wycinka drzew i krzewów 1.6. Nasadzenia drzew - Głóg dwuszyjkowy Paul’s Scarlet szczepiony na pniu o wysokości całkowitej min. 1,7m - 3 szt. 1.7. Zieleń w obrębie pasa drogowego. - warstwa humusu 5 cm - nasiona trawy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: „Budowa tymczasowej drogi gminnej ul. Irlandzkiej wraz z budową tymczasowej drogi wewnętrznej ulicy Maltańskiej w Koszalinie” w ramach zadania inwestycyjnego „Osiedle Unii Europejskiej – drogi” – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga!!! Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Rymań
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi w Rzesznikowie
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie przebudowy ul. Topolowej w Rzęskowie, gmina Gryfice
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa publicznej drogi gminnej nr 665044Z – ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub Garnizonowy – Basen
Dodano: 2024-03-22 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1003Z ulicy Warnowskiej w Wisełce”.
Dodano: 2024-01-26 - Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Mickiewicza w Szczecinku
Dodano: 2023-12-13 - Budowa dwóch placów składowych w leśnictwach: Dolice i Mogilica
Dodano: 2023-12-11 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1026Z w m. Chomino
Dodano: 2023-12-06 - Remont ulicy Ordona w Szczecinku
Dodano: 2023-11-22 - Budowa i przebudowa dróg w Białym Borze w ulicach Kochanowskiego, Sienkiewicza, Chopina i Moniuszki Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-11-08